Як реалізувати семантичну розмітку для заходів та подій

За допомогою семантичної розмітки ми можемо розмітити події, для цього необхідно скористатися словником Schema.org.

Google дуже суворо ставиться до рекламних елементів в тексті розмітки. На сторінці заходу йдеться прямим текстом: «… функція не призначена для реклами …».

Тому в описі не допускаються згадки про розпродажі, акції та знижки. Для відображення заходи в розширеному сніпеті він повинен відповідати трьом критеріям:

  1. мати чітко сформульовану дату початку в майбутньому;
  2. назва не повинна містити рекламних елементів і згадок вартості, подібна інформація вказується у властивостях;
  3. мати чітке місце проведення (онлайн не підходить).

Дату і час початку та закінчення заходу необхідно вказувати в форматі ISO, щоб уникнути їх невірного трактування.

Ви можете розмітити як основну, загальну сторінку з переліком подій, так і окремі сторінки, присвячені конкретним заходам.
Реалізація можлива як за допомогою формату мікроданних, так і за допомогою формату JSON-LD https://texterra.ru/blog/chto-takoe-format-json-ld-i-pochemu-on-luchshe-schema-org.html

Приклад реализації для заходу https://ponominalu.ru/event/bryan-ferry

Microdata:

необхідно вставити HTML-код після відкриваючого тега

Где:

– оголошення типу об’єкта

-назва події

– час і дата події

– виконавець

– назва та url адресу місця проведення.

– адреса проведення

– ціна квитка.

– опис заходу

– url сторінки події (url повинен бути на одному домені зі сторінкою на якій розміщуються мікродані)

JSON-LD:
необхідно вставити скрипт в контейнер

Приклад того як це виглядає у видачі Google:
Для сторінки конкретного події https://ponominalu.ru/event/bryan-ferry
конкретное событие

Для сторінки всіх подій https://ponominalu.ru/category/concerts

все события

Для перевірки коректності реалізації потрібно скористатися сервісом і подивитися чи коректно відображається розмітка, при правильній реалізації ми повинні побачити схожу картину:

разметка события

У разі виникнення проблем з розміткою подій, можна скористатися інструментом від Google Майстер розмітки структурованих даних

Розмітка заходів істотно підвищує їх видимість в пошукових системах. Розмітивши заходи ми отримуємо максимально помітний інформативний сніппет, тим самим ми отримуємо більше трафіку на конкретні події та покращуємо CTR сайту в пошуковій видачі.