Ringostat vs iStat24 – огляд сервісів коллтрекінга

Кілька місяців тому ми опублікували статтю, в якій провели порівняння двох коллтрекінг-сервісів Binotel и Ringostat. Дослідження викликало інтерес читачів і активну дискусію в коментарях. Деякі відвідувачі блогу запропонували нам продовжити порівнювати представників ринку коллтрекінга. Зокрема, прозвучало побажання порівняти Ringostat и iStat24 що ми і зробили.

Якщо ви вже користувалися подібними сервісами або читали минулу статтю, то знаєте, що коллтрекінг це технологія, яка дозволяє відстежувати і аналізувати дзвінки. Коллтрекінг пов’язує дзвінок відвідувача з рекламним каналом, за яким користувач потрапив на сайт (ключовим словом, кампанією і т. Д.). Це допомагає визначити результативні джерела залучення лідів і оптимізувати рекламний бюджет. У сформованих звітах можна бачити статистику по дзвінках в компанію (входящі, пропущені, повторні та й т.і.) Все це робить коллтрекінг незамінним – як під час оптимізації продажів в невеликій фірмі так і при побудові наскрізної аналітики для великих брендів.

Сьогодні ми будемо порівнювати коллтрекінг від Ringostat и iStat24. Щоб зібрати цю інформацію, ми, як і в минулий раз, представилися потенційними покупцями послуг сервісу і ознайомилися з їх можливостями.

Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди

Ringostat

Ringostat вийшов на ринок в 2013 році. Позиціонування – сервіс аналітики дзвінків і оптимізації бізнес-процесів. Поєднує в одному сервісі коллтрекінг, віртуальну АТС і віджет зворотного дзвінку. Відстежує дзвінки, отримані з різних рекламних каналів, визначає джерела переходів до ключових слів і оголошень в контекстній рекламі. Ringostat – офіційний партнер Google Analytics. Надані види коллтрекінга: статичний, динамічний, комбінований, за промокодами. Серед клієнтів – Marketria, Netpeak, Шіноторг.

iStat24

iStat24 починався з простого модуля збору статистики по дзвінках для одного інтернет-магазину. Результати його роботи перевершили очікування, і з часом було прийнято рішення створити стартап. В даний час iStat24 – сервіс відстеження ефективності рекламних кампаній по вхідних дзвінках. Включає віртуальну АТС, CRM-систему, коллтр: екінг, віджет зворотного дзвінка. Надані види коллтрекінга: статичний, динамічний, комбінований. Серед клієнтів – Pro-aqua, Franmer, Bookit.

Порівняння основних характеристик

Для наочності оформимо найбільш важливі показники у вигляді таблиці:

Ringostat iStat24
Безкоштовний тестовий період 14 днів (телефонні номери безкоштовно) 14 днів (з можливістю підключити 1 номер)
Географічний охоплення Україна, Росія, Казахстан, 50+ країн світу Україна, Росія, основні міста Казахстану
Підключення власних номерів
Види коллтрекінга Класичний

Динамічний

Комбінований

За промокодами (представлений IfTheyCall)

Класичний

Динамічний

Комбінований

За промокодами

Віджет зворотного дзвінка (call back) Безкоштовно За окрему плату
Віртуальна АТС Безкоштовно Безкоштовно
Тегування дзвінків Напівавтоматичне і ручне Тільки ручне
Google Analytics (GA) Базова і просунута інтеграція Передає в GA тільки частина подій і метрик дзвінків
Можливість кастомізації звітів (індивідуальна настройка за різними параметрами)
Звітність
  • журнал дзвінків;
  • можна вибирати з 30+ параметрів;
  • звіт розподілу дзвінків по днях і часу;
  • звіт по співробітниках;
  • встановлені звіти;
  • звіт мультиканальної послідовності;
  • звіт  віджету зворотного дзвінка;
  • вивантаження будь-яких звітів;
  • можливість поділитися звітами з іншими.
  • журнал дзвінків;
  • звіт розподілу дзвінків по днях і часу;
  • за рекламними каналами;
  • конверсія;
  • вивантаження будь-яких звітів.
Інтеграція з CRM AmoCRM, Pipedrive (поки в BETA версії)

Можливість інтеграції з будь-якими CRM системами за допомогою WebHook і API

Бітрікс24, AmoCRM, Pipedrive

Можливість інтеграції з будь-якими CRM системами за допомогою WebHook і API

Інші інтеграції Системи автоматизації контекстної реклами:
  • Alytics
  • K50

BI-рішення, системи наскрізної аналітики, user-based аналітики та інші:

  • Roistat
  • OWOX BI
  • Woopra
  • Kissmetrics
  • Yagla
Техпідтримка
Можливість повного управління настройками проекту самостійно
Вартість динамічного коллтрекінга для сайту з відвідуваністю 200-250 осіб на добу 599 грн / місяць для 5 номерів 1500 грн / місяць для 5 номерів

 

Тепер розглянемо окремо кожен з пунктів.

Визначення кількості номерів

Цей показник безпосередньо впливає на кінцеву вартість послуги і залежить від кількості каналів реклами, а також добового трафіку сайту. На сайті Ringostat можна за допомогою спеціальної форми самостійно визначити необхідну кількість номерів. Для цього потрібно заповнити поля, в калькуляторі тарифу:

Калькулятор трафика Ringostat

У минулій статті ми вже згадували, що Ringostat пропонують кожному новому клієнту розрахунок рентабельності впровадження сервісу. Для цього на сайті є спеціальний калькулятор. Або можна заповнити бриф після того, як для вас проведуть відео-презентацію продукту скайпом. Внизу приклад розрахунків, здійснених через калькулятор (RORI – це похідне від ROMI, в даному випадку повернення інвестицій в Ringostat):

Калькулятор RORI

Один з принципів компанії – пропонувати коллтрекінг тільки тим, кому він по-справжньому потрібен. Цифри, як відомо, уперта штука. Така калькуляція допоможе самостійно визначити, чи є сенс використовувати коллтрекінг для проекту. Слід враховувати, що це приблизний розрахунок,оскільки для різних тематик показники рентабельності можуть відрізнятися.

Вибрати можна з тарифів Базовий, Професіонал і Стандарт. Мінімальний тариф призначений для представників малого бізнесу і сайтів з низькою середньодобової відвідуваністю. Його вартість від 599грн.

На сайті iStat24 теж є калькулятор тарифів, виглядає він наступним чином:

Калькулятор тарифов iStat24

Все досить докладно описано, і можна наочно побачити, з чого будується оплата послуг в цілому. Крім того в поширених питаннях iStat24 пишуть, що під час оцінки витрат на відстеження одного рекламного каналу потрібно орієнтуватися на суму 340 гривень. Це дозволяє приблизно прикинути витрати на коллтрекінг від їх сервісу, але результат буде дуже приблизними.

Щоб дізнатися кількість номерів для динамічної заміни, калькулятор примножує на 2 число відвідувачів, які можуть одночасно знаходиться на сайті. Чому обчислення кількості номерів відбувається саме так, незрозуміло. Можливо, це власний подстраховочний алгоритм iStat24. Однак, цифра в 100 номерів для 50 відвідувачів бентежить.

Тестовий період

У обох компаній тестовий період – 14 днів. На цей час в iStat24 можна підключити 1 власний номер. Ringostat надає безкоштовний пул номерів. Ми вирішили докладніше розібратися, як демонструють можливості сервісів обидві компанії. Чи не “полазити” всередині особистого кабінету і не ознайомившись з настройками, клієнт може не дійти навіть до активації тестового періоду.

iStat24 дають доступ в тестовий особистий кабінет, в якому в якості прикладу можна подивитися умовну статистику. Це допомагає отримати уявлення про те, як влаштований call tracking від iStat24, які доступні звіти та настройки. Нижче ви можете побачити, як виглядає в ньому звіт з розподілу дзвінків по днях.

iStat24 - личный кабинет

 

Доступ в демо-кабінет може отримати будь-який бажаючий. Реєстрація ж відбувається вже на етапі завантаження скрипта і підключення номерів. Код iStat24 встановлює на сайт клієнта безкоштовно. Тоді ж, мабуть, можна отримати докладні рекомендації щодо налаштування і роботи з сервісом. До цього моменту складніші опції для потенційного клієнта все одно залишаться незрозумілі.

Нас цікавив доступ в демо-кабінет ще й тому, що нам хотілося отримати більше інформації. Менеджер, з яким ми спілкувалися, не міг відповісти на всі наші запитання. Мабуть, ми здалися йому занадто цікавими, бажаючи обговорити технічні подробиці.

У Ringostat реєстрація відбувається ще до запуску тестового періоду. Після неї ви налаштовуєте проект. Кожен етап супроводжується спливаючих віконцем в кутку екрану, де роз’яснюється, що робити. Після цього користувач одразу потрапляє в “справжній” кабінет, і в ньому вже може розбиратися з налаштуваннями. Спочатку він порожній, тому там не можна подивитися приклади звітів. Обмовимося одразу, опцій там досить багато, тому без фахівця на налаштування пішло б чимало часу.

Личный кабинет Ringostat

 

Після реєстрації з нами зв’язався менеджер і у скайпі провів презентацію можливостей сервісу. Після демонстрації він пообіцяв і надалі зв’язуватися з нами після активації тестовий періоду, щоб ознайомити з усіма можливостями Ringostat. На допомогу користувачу також є база знань, де можна знайти мануали з налагодження різних функцій.

Після демонстрації Ringostat запропонували нам безкоштовно встановити скрипт на сайт, або перевірити правильність установки в тому випадку, якщо цим буде займатися штатний програміст.

Географічне охоплення

Як ми вже писали, Ringostat тримає першість в Україні, Болгарії та Казахстані, а в Росії входить в п’ятірку лідерів. Завдяки SIP-телефонії користувачам доступні номери будь-яких країн.

iStat24 на другому місці за поширеністю в Україні. Також він охоплює Росію і основні міста Казахстану.

Підключення власних номерів

Доступно в обох сервісах. Це означає, що вони можуть працювати з номерами будь-якого оператора SIP-телефонії з будь-якої країни світу.

Віджет зворотного дзвінка (call back)

Надається кожним із сервісів. У Ringostat ця послуга безкоштовна. У iStat24 віджет зворотного дзвінка представлений як окремий сервіс – Call me now. Є два види тарифу – щохвилинний і абонплата.

Виджет Call Me Now от iStat24

Віртуальна АТС

Обидва сервіси надають віртуальну АТС безкоштовно. Користувачі обох сервісів можуть підключати сторонню хмарну АТС. Ringostat може передавати номер абонента, коли дзвінки приймаються на стаціонарному або мобільному телефоні. У iStat24 – тільки якщо підміняти номер телефону належить операторам Укртелеком або Інтертелеком.

Функціонал АТС обох сервісів схожий, але у Ringostat є опції, які недоступні користувачам iStat24. Так за умови динамічного коллтрекінгу Ringostat дозволяє підміняти номер телефону на сайті після здійснення відвідувачем певних дій. Також можна створювати черги дзвінків, щоб кліент очікував на лінії наступного вільного оператора.

Тегування дзвінків

Тегування дозволяє привласнити дзвінку будь-яку категорію з вказаних користувачем. Без поділу вхідних дзвінків на види неможливо аналізувати цінність дзвінка і його роль у воронці продажів вашого бізнесу. Це впливає на оцінку ефективності рекламного каналу.
У iStat24 є тегування в ручному режимі: після завершення розмови співробітник у спеціальній формі вибирає категорію дзвінка і вказує його цінність.
У Ringostat крім цього способу є ще напівавтоматичне тегування. Це означає, що після завершення дзвінка менеджер потрапляє в голосове меню і вже там вибирає необхідні параметри за допомогою клавіатури телефону.

Google Analytics

Google Analytics – лідер серед сервісів веб-аналітики. Його можливості дозволяють збирати і аналізувати практично всю інформацію про сайт – від конверсій до продажів. Саме його використовують професійні маркетологи для аналітики, тому ступінь інтеграції дуже важлива. Від того, як налаштована відправка даних про дзвінки в GA, залежить ступінь деталізації звітів рекламної кампанії та повнота статистики.

Як ми вже писали, Ringostat – офіційний партнер Google Analytics. Користувачам сервісу в GA буде доступна інформація по всіх параметрах дзвінків і типам подій. Також можна самостійно вибрати, коли буде відбуватися відправка даних.

iStat24 також інтегровані з Google Analytics, але вони передають тільки частину подій і метрик дзвінків.

Можливість кастомізації звітів (індивідуальна настройка за різними параметрами)

У Ringostat можна самостійно налаштувати вигляд журналу дзвінків, є більше 30 категорій. Крім основних (дата, номер абонента, статус дзвінка) доступні більш “просунуті” метрики. Щоб отримати детальну аналітику, можна вибрати для відображення код співробітника, Client ID, додатковий номер, коментарі, два види унікальних дзвінків та й т.і. Що стосується інформації про рекламноме джерело, в журналі доступні дані про ключове слово, що викликало конверсію в дзвінок, кампанію, перехід (пошукова система, cpc, органічний пошук та й т.і.).

Параметры отчетности в Ringostat

Перед журналом дзвінків є інформаційна панель зі зведеними даними проєкту за тиждень. У ній відображено кількість дзвінків, частка цільових, коефіцієнт пропущених, їх кількість, а також баланс і дата закінчення проєкту. Скріншоти для наочності ми брали з доступних джерел: блогу компанії і публікацій на сторонніх ресурсах, тому що до встановлення скрипта наш проєкт порожній, і ніякої статистики в ньому немає.

Информационная панель Ringostat

У iStat24 для індивідуалізації звітів можна налаштувати тільки період і вибір даних для відображення. Ось як виглядає журнал дзвінків в iStat24:

Інформаційна панель istat24

Для тих, хто не планує поглиблюватися в аналітику, кастомізіруючи звіти за необхідними категоріями, у обох сервісів є базові звіти. У Ringostat є 6 видів встановлених звітів з різних видів дзвінків:

  • цільові;
  • callback;
  • входять;
  • вихідні;
  • пропущені;
  • з контекстної реклами (cpc).

У iStat24 їх 4:

  • за рекламними каналами;
  • конверсія;
  • журнал дзвінків;
  • розподіл по днях тижня.

Кастомізація в даному випадку полягає в тому, що можна вибрати стовпці для показу і періоду.

Звітність

У минулій статті ми вже торкнулися високого рівня деталізації про дзвінки в Ringostat. Сервіс призначений для комплексної аналітики просунутого рівня, як і говорили деякі коментатори попередньої статті. Для більш скромних запитів можна обмежитися базовими звітами, як про це писали вище. Зручно, що всіма звітами можна поділитися.

Особливо цікавий звіт з мультиканальної послідовності. Він дозволяє бачити онлайн-шлях клієнта до здійснення дзвінку і фільтрувати дані в залежності від різних параметрів, наприклад, кампанії або ключового слова.

Отчет по мультиканальным последовательностям в Ringostat

Особливо корисна опція для організації роботи відділу продажів – дані про розподіл дзвінків по днях тижня і часу. Залежно від кількості дзвінків в конкретний час осередки фарбуються від блідого до темно-зеленого кольору.

Звіт за часом і дням тижня в Ringostat

Звіт по Callback у вигляді воронки наочно ілюструє інформацію про дзвінки, зроблені через віджет:

Отчет по callback в Ringostat

Крім цього, в Ringostat можна самостійно налаштувати віджет callback, щоб він органічно вписався в дизайн вашого сайту. Можна задати мову, колір, радіус, відступи.

У iStat24 є всього 4 звіту, про які ми писали вище. Наочну інформацію по рекламних каналах можна отримати у вигляді графіків. Хоча в цих декількох звітах міститься інформація, яку найчастіше аналізують, цього деколи буває недостатньо для більш глибокої аналітики та деталей. Нижче приклад звіту, в якому є всі основні дані з рекламних джерел дзвінків та їх цінності. Тільки фільтрувати їх, на жаль, неможливо. Зручно, що у iStat24 є категорія “вартість дзвінка”.

Отчетность в iStat24

Як і у Ringostat, є звіт про розподіл дзвінків по днях.

Також для швидкого доступу до звітності є мобільний додаток. Ось як виглядає журнал дзвінків з нього:

Звітність в мобільному додатку iStat24

Функціонал програми не дозволяє повноцінно контролювати якість роботи співробітників з мобільного. Ми знайшли відгуки, в яких користувачі просять його розширити.

Обидва сервіси дозволяють вивантажувати звіти в декількох форматах. У Ringostat додатково можна поділитися звітом з колегою, просто надіславши посилання.

Інтеграція з CRM

Ringostat використовує Webhook для передачі даних про події, зафіксованих в сервісах. Завдяки цьому механізму отриману інформацію можна передавати в будь-яку CRM клієнта. Можна вибрати момент відправки даних (можна вибрати з 5), формат обміну ними і формат даних. В CRM можна передавати до понад 30 різних параметрів. За заявою менеджерів, у компанії найобширніший API в СНД. За замовчуванням в розділі “Інтеграції” можна налаштувати відправку даних в AmoCRM. Ми знову поцікавилися інтеграцією з Pipedrive. Менеджер сказав, що вона буде офіційно анонсуватися в січні. На даний момент інтеграція доступна в бета-версії.

У iStat24 є готові інтеграції з Бітрікс24, amoCRM, Pipedrive CRM. Вони також використовують Webhook і API. Однак, документації ми не знайшли. Менеджер сказав, що технічна підтримка налаштовує їх під конкретного клієнта, тому що у них немає стандартного підходу до всіх. В особистому кабінеті немає можливості самостійно налаштувати Webhook за набором параметрів. Для цього потрібно написати в техпідтримку запит, з інформацією про те, які дані потрібно передавати і куди.

Системи автоматизації контекстної реклами

iStat24 не інтегрований з подібними системами. Ringostat інтегрований з К50 і Alytics. Для тих, хто використовує коллтрекінг і одну з цих “розумних” платформ, дані про дзвінки будуть відображені прямо у звітах системи автоматизації контекстної реклами. Так можна визначати, які ключові слова генерують більше дзвінків. Це дозволяє визначати найбільш ефективні канали, керувати ставками і оптимізувати витрати на цей вид реклами.

Інші інтеграції

Відносно інтеграцій з iStat ми не володіємо повною інформацією. Під час спілкування менеджер не розповів нам про них, а запропонував спочатку встановити сервіс.

Ringostat інтегрований з системами BI і сервісами автоматизації контекстної реклами. У базі знань є покрокові інструкції, як об’єднати їх в обліковому записі. Менеджери розповіли нам, що сервіс призначений для просунутого аналізу, тому у Ringostat часто виходять нові інтеграції. Це робиться для того, щоб клієнти сервісу могли легко передавати інформацію про дзвінки в інші аналітичні платформи і системи автоматизації контекстної реклами.

Техпідтримка

У разі iStat24 ми не можемо робити висновки про якість технічної підтримки, оскільки на стадії з’ясування деталей ми спілкувалися з менеджером з продажу. Можливість самостійних налаштувань в iStat24 відсутня, тому їх клієнти виявляються цілком залежні від техпідтримки та її графіка.

З техпідтримкою Ringostat нам вдалося поспілкуватися, і на всі питання ми отримали розгорнуті відповіді. В одному випадку менеджер з продажу не зміг нас зорієнтувати по темі. Після цього з нами оперативно зв’язався представник техпідтримки, потім передзвонив і детально проконсультував.

Самостійне управління налаштуваннями проекту

У Ringostat проект можна самостійно налаштувати під свої потреби. Ми погортали базу знань і знайшли покрокові інструкції з налаштування різних опцій. Це особливо зручно, якщо клієнт захоче внести зміни в проект в той час, коли техпідтримка не працює.

Що стосується iStat24, то у них таких можливостей менше. Багато налаштуваннь необхідно здійснювати тільки через підтримку або програмістів (наприклад, налаштовувати передачу даних в інші системи).

Мінімальний тариф

Базовий тариф у Ringostat становить 599 гривень на місяць. Він розрахований на малий бізнес і тих, хто тільки починає аналізувати дзвінки. Включає в себе набір необхідних функцій для базової аналітики: можливість підключити 5 номерів, статичний і динамічний коллтрекінг, форму зворотного дзвінка і просунуту інтеграцію з Google Analytics.

У iStat24 немає чіткого поділу на тарифи, як у Ringostat. Щоб провести коректне порівняння, ми підрахували вартість послуг iStat24, виходячи з аналогічних параметрів.

Якщо говорити про статичний (класичний) коллтрекінг, то слот під номер коштує у iStat24 340 гривень. Якщо потрібно більше 5 ліній,  слот під номер коштуватиме 320 гривень, а якщо кількість ліній перевищить 10, то 310 гривень. Абонплата за номер відрізняється в залежності від обраного оператора. Розцінки, зазначені в калькуляторі, стосуються тільки київських номерів. Тим, кого цікавлять номери з кодами інших українських і російських міст, доведеться зв’язатися з менеджерами.

Динамічний коллтрекінг від iStat24 для сайту з відвідуваністю 200-250 чоловік на добу обійдеться в 1500 гривень на місяць. Такі розцінки пояснюються тим, що для покриття потреби в гойдалки номерах потрібно множити кількість одночасних відвідувачів на 2.

В результаті вартість послуг iStat24 виходить трохи вище, ніж у Ringostat. Особливо відчутно це буде для клієнтів, яким потрібно відстежувати велику кількість рекламних каналів. Витрати на коллтрекінг повинні себе окупати, тому під час його вибору потрібно ретельно зважити за і проти, а також зробити необхідні розрахунки.

Відгуки

За час написання минулої статті ситуація з відгуками про Ringostat не сильно змінилася. Про роботу сервісу є відео-відгуки, які спеціально підробити проблематично.

Відгуків про iStat24 на сторонніх ресурсах ми практично не знайшли. Що парадоксально, тому що сервісом цікавляться, і він відомий в Україні. У тих відгуках, які ми побачили, iStat24 рекомендується поряд з Ringostat.

Відгук на сервіси коллтрекінга

Ось приклад коментаря під однією статтею, де порівнювалися різні сервіси коллтрекінгу:

Відгук на сервіси коллтрекінга

Висновок

Проаналізувавши можливості обох сервісів, ми можемо сказати, що вони значно відрізняються один від одного. Ringostat надає широкі аналітичні можливості. Його можна використовувати, як для стандартної аналітики оффлайн-конверсій, так і для просунутої. Він “заточений” під використання в комплексі з BI-рішеннями і професійними аналітичними платформами. Інтеграції з ними налаштовуються практично парою кліків. Спілкування з користувачами налагоджено на високому рівні, техпідтримка відповідає оперативно. Зручно і те, що на сайті сервісу є докладна база знань з мануалами з самостійного налаштування опцій.

Istat24 включає в себе набір функцій для базової аналітики телефонних звернень. У ньому є попередньо встановлені звіти за основними метриками. Віртуальна АТС здатна задовольняти вимоги щодо бізнес-телефонії. Для компаній, які не мають на меті вибудовування поглибленої аналітики, його можливостей буде достатньо. Але при цьому його ціна вище, ніж у Ringostat, якщо виходити з калькуляції на сайті. Якщо вам знадобитися відстежувати велику кількість каналів, заощадити з Istat24 не вийде. Крім того, ми зіткнулися з нестачею технічної інформації про роботу сервісу. Техпідтримка підключається до консультації не одразу, це ускладнює вибір і залишає “за кадром” багато можливостей. З тієї ж причини складно робити висновки про те, як передаються дані з Istat24 в інші системи.

Якщо ви прагнете до комплексної аналітики бізнес-процесів, вибирайте просунутий сервіс з широкими можливостями. Якщо потрібно відстежувати і аналізувати дзвінки на базовому рівні, можна звернутися до більш простого інструменту. Без даних про телефонні зверненнях підприємці приречені на розробку бізнес-стратегій “наосліп”, тому коллтрекінг необхідно використовувати в будь-якому випадку.