Регіональність сайту в пошукових системах

c16d4514fe507c5605c18cfe6443c463
Всем привіт, сьогодні ми з вами говорили про регіональність в популярних пошукових системах в Україні, а саме про Google і Яндекс.

Стаття буде корисна всім кого цікавить, але не спеціалістам, оскільки вони це і так знають.

Тут ми розглянемо лише комерційні тематики, оскільки в інформаційних нема регіональної прив’язки.

Google:

У пошуковій системі Google немає такої виразної регіональності як, наприклад, в Яндексі. Там можна притягнути тільки один регіон і це країна, в якій працює комерційна організація.

Не можна докластись до одного регіону:

  • Україна, Росія;
  • Європа;
  • Білорусь, Мінськ;
  • Одеса;
  • Київ, Дніпро.

Не можна. Навіть не намагайтеся.

Я вам навіть більше скажу, якщо у вас регіональний домен, наприклад:

  • site.ua
  • site.ru
  • site.kz
  • site.by
  • site.com.ua
  • site.net.ua

Ви не зможете змінити регіональну прив’язку сайту. Якщо домен site.ru, то в панелі вебмайстра не можна змінити регіон. Тільки Росія.

Якщо домен site.ua, то тільки Україна.

Як ми бачимо в панелі інструментів для вебмайстрів регіон змінити не можна, немає такої опції.

8146538
Важливо! У разі якщо у вас домен site.ua, то немає сенсу створювати піддомени під окремі країни, у них теж буде регіональна пренадлежность до України.

У такому випадку потрібно буде створити:

  • site.by для Білорусі;
  • site.ru для Росії;
  • site.kz для Казахстану.

Якщо ж у вас домен site.net – ніяких проблем з прив’язкою сайту до регіону немає. Тут ви можете вибрати будь-який регіон для просування, навіть Уолліс і Футуна.
8146573

І зовсім не обов’язково мати представництво в цьому регіоні для того, щоб його привласнити. Модератор не перевірятиме правильність.

Але чи буде сайт добре ранжуватися в даному регіоні це зовсім інше питання.

Як це просувати сайт під одне місто, наприклад, Одесу?

Тут важливо знати одну особливість пошукової системи Google, за запитами без топоніма пошукова система видає сайти з усіх регіонів України. Для того, щоб отримати «регіональну» видачу потрібно додати топонім «Одеса» або «в Одесі».

Наприклад:

Ви перебуваєте в Одесі. Пошукова система коректно визначила ваше місцеперебування
Регіональність сайту в пошукових системах
І ви вводите в пошуковий рядок запит «купити телевізор» ви побачите таку ж видачу (ну майже) як і користувач з Маріуполя або ж Харкова. Для того, щоб побачити «регіональну» потрібно написати запит «купити телевізор в Одесі».

Чому слово регіональну я пишу в лапках? Та тому що офіс і пункт видачі інтернет-магазину може бути в Луцьку, а вони можуть оптимізувати свій сайт під запити для Одеси та теж сидіти в топі.

Регіональність в пошуковій системі Google ніби як є, але насправді її немає.

Висновки:

  1. Під кожну країну свій піддомен / окремий домен.
  2. Не можна привласнити регіон Одеса.
  3. Не можна привласнити регіон Європа.
  4. Регіональність є тільки по країнах.

Яндекс:

Пошукова система Яндекс в рази краще працює з регіональністю. Можна привласнити як один регіон, так і 7 (Яндекс каталог), звичайно ж якщо сайт має представництво в даному регіоні.

Можна привласнити регіони:

  • Україна;
  • Одеса;
  • Центральний федеральний округ;
  • Чорноморськ.

Регіон сайту можна привласнити в Я.Вебмастере, попередньо пройшовши перевірку приналежності до регіону модератором.

Необхідно буде вказати сторінку, яка підтверджує цю комбінацію.

Це дає суттєву перевагу регіональних сайтів перед лідерами ринку, бо вони можуть займати топові позиції у видачі по своїх невеликих регіонах і збирати цільову аудиторію.

Тобто, регіональні сайти мають перевагу перед іншими сайтами, наведемо приклад:

Користувач з Полтави вводить запит «купити мобільний телефон».

Регіональні інтернет-магазини мають перевагу перед лідерами ринку у вигляді rozetka.com.ua, allo.ua, citrus.ua і тому можуть займати топові позиції у видачі, навіть за такою високочастотною та конкурентною фразою. Якщо, звичайно ж, у великих гравців ринку не присвоєно цей регіон.

Це дає дрібному регіональному бізнесу розвиватися в інтернеті, а також істотно спрощує просування сайту за певним регіоном, оскільки не потрібно конкурувати з усією країною, а лише з конкурентами з того ж регіону.

Якщо сайту немає в Яндекс Каталозі, йому можна присвоїти тільки один регіон. Бізнес може бути представлений в декількох містах, наприклад в Києві, Одесі та Харкові, тоді під кожне місто потрібно буде створювати свій піддомен.

В Україні так не роблять, бо на Яндекс мало хто звертає увагу і проблемно створювати безліч піддоменів під кожен регіон, а працюють тільки орієнтуючись на пошукову систему Google.

Висновки:

  1. Під кожне місто / країну потрібно створити новий піддомен / домен.
  2. Можна привласнити регіон Одеса.
  3. Регіональність є по містах, країнах, регіонах.
  4. Регіональність в пошуковій системі Яндекс добре працює.