Чому варто з презирством ставитися до гарантій в SEO?

Вітаю, мій дорогий читач. В агентстві інтернет-маркетингу Inweb я працюю фахівцем з підбору рішень для клієнтів. Велику частину робочого часу консультую потенційних клієнтів для вибору найбільш ефективного інструменту просування їх бізнесу.

Поширене питання, яке озвучують клієнти «Які гарантії даєте?». А після нашої відповіді доповнюють: «Як  це ви не даєте гарантій!», та «Ви не даєте гарантій — мені нема про що з вами говорити». Робота з запереченнями клієнта підштовхнула мене написати статтю. Після неї ви відповісте собі на питання, чому в SEO не дають гарантій.

guarantees in seo

Я не стану займати позицію агентства або клієнта, я на нейтральній стороні.
Не секрет, що кожен з нас хоче отримувати більше, ніж вкладає. Нам приємно, коли обіцяють: ви безсумнівно отримаєте те, чого хочете. Ми й раді делегувати відповідальність на інших, коли розраховуємо на швидкий результат.
Але що робити, щоб досягти поставлених цілей та якісних лідів?

  1. Визначте, що для вас результат. Для нас результат – це прибуток, вихід на окупність вкладених інвестицій.
  2. Вирішіть, як вчините, якщо гарантії виконали, а результату ви не досягли. Наприклад, вам обіцяли ТОП10 по 50 ключових запитів – отримуйте, але інвестиції, вкладені в рекламу, ви не повернули.

Не женіться за гарантіями, пам’ятайте про результат. Грошей назад ніхто не поверне. Адже в підсумку, ви зневіряєтесь в SEO агентствах, або йдете на пошуки нового агентства з гарантіями.
Так у чому ж справа?
Чому люди обіцяють і не роблять?
Або більше того – зовсім не гарантують нічого?

Чому в SEO не дають гарантій?

Ви купуєте не результат, а експертизу фахівців, які знають і виконують свою роботу.
Є список критеріїв, які враховує пошукова система Google та оцінює, яке місце має посісти ваш сайт за запитом. Є ще перелік припущень щодо результативних методів. Він будується на експертизі фахівця: досвід, кваліфікація, знання ніші.

Google постійно оновлює і вдосконалює свої алгоритми, не оголошуючи того, як вони працюють. Зараз всі пошукові системи використовують алгоритми машинного навчання, які вирішують яку позицію займає той чи інший сайт. Причини рішення алгоритму – чорний ящик. Ніхто не знає чому сайт займає ту чи іншу позицію. Навіть фахівець з машинного навчання може тільки припускати. Отже, агентство гарантувати якісь позиції або трафік не може. Складно передбачити результат, коли ти не впливаєш на Google.

І тут фахівці поділяються на чесних і не дуже. Перші сумлінно працюють над вашим сайтом, інші – дарують уявні обіцянки, йдуть вперед великими кроками.Компанії, які потребують клієнтів, пропонують гарантії. Вони готові пообіцяти що завгодно, лише б отримати клієнта. Чесні гравці пропонуватимуть свої знання і досвід, як інструмент, за допомогою якого можна досягти поставлених цілей.

Чому варто з презирством ставиться до гарантій?

guarantees in SEO

 

Гарантії в SEO рівноцінні гарантіям юристів.

Жоден юрист не дасть вам 100% гарантії виграшу вашої справи. Юрист не може вплинути на судовий процес, законодавство, факти та докази. Зі свого боку він зобов’язаний ретельно підготуватися до справи, підготувати клієнта, свідків і зібрати докази. Але за результат юрист відповідати не стане, за нього відповідатиме суддя.

Гарантії в SEO рівноцінні гарантіям лікарів.

Коли ви звертаєтеся до лікаря, що в першу чергу ви зважаєте? Відгуки знайомих, досвід, кваліфікацію. Точно не гарантії.

На що варто звертати увагу під час вибору підрядника з SEO

Критерії, які допоможуть вибрати SEO фахівця і не помилитися:

  1. Позиція сайту підрядника в пошуковій видачі
    Погодьтеся, складно вірити чоботареві без чобіт. Навряд чи ви звернетеся до агентства на 5 сторінці видачі Google.
  2. Досвід агентства у вашій ніші, наявність кейсів
    Якщо у фахівця є досвід – це заощадить ваш час. Якщо у нього є успішні кейси, ви будете говорити одною мовою. Але якщо ви знайшли відмінного фахівця, і він такою тематикою не займався, не відмовляйтеся від нього. Грамотний SEO фахівець проаналізує ваш сайт, зробить висновки та зануриться в тематику.
    Розкажіть про ваш продукт докладніше, щоб фахівець був підкований в цій сфері: хто цільова аудиторія, призначення продукту або послуги, специфіку роботи з клієнтами. Надайте всі матеріали для наповнення сайту. Відповідайте на питання і передавайте матеріали за запитом. В угодах на надання послуг з SEO передбачаються пункти про надання інформації та терміни її надання. Не чекайте результату, якщо ви не дали матеріал для роботи.
  3. Відгуки
    Рекомендую звертати увагу на відгуки в соціальних мережах і дивитися рейтинги.
  4. Прозорість витрат
    Що, скільки та на що витрачав фахівець: копірайтинг, купівля посилань, верстання форми, дизайн банера. Це не входить в оплату праці SEO-фахівця. Якщо ці витрати є, фахівець надає детальний звіт. Але якщо ви обираєте в якості підрядника компанію, то зазвичай це все входить у вартість бюджету. У компанії свої внутрішні ресурси. Тому ціна абсолютно відрізняється від ціни фрілансера.
  5. Прозорість роботи
    Просіть звіти про виконану роботу в кінці кожного місяця, або звітного періоду, який ви зафіксуєте з підрядником.
    Попросіть приклад звіту фахівця, за яким він раніше співпрацював із замовниками. Звіт повинен бути вашою мовою, щоб страшні слова «ранжування», «індексація» не лякали вас. Якщо ви не розумієте значення ключових параметрів, запросіть у фахівця посилання на довідники, блог. Або попросіть пояснити  їхнє значення. Розуміння звіту не повинно стати для вас проблемою. Перед укладанням договору обговоріть ті моменти, які ви хочете бачити у звіті. Вам обов’язково потрібно знати перелік виконаних робіт. Це те, що дозволяє оцінити ефективність.

І пам’ятайте, що 50% успіху завжди залишається на боці клієнта:

  • своєчасне узгодження ТЗ – технічне завдання;
  • їх оперативне впровадження (якщо програмінг або контент закріплені за вами);
  • впровадження рекомендацій і доробок сайту.

За це SEO фахівець не несе відповідальності. Це ваш бізнес – ви його вирощуєте. Підрядники допомагають вам.

Заповніть форму, якщо хочете отримати консультацію з підбору SEO рішень для вашого бізнесу. Я зв’яжуся з Вами.

Так склалися обставини, що ми любимо солодку брехню, замість гіркої правди. Всім простіше і зручніше заплатити тому, хто пообіцяє, ніж тому, хто скаже правду. Дивіться на кілька кроків вперед і не погоджуйтеся на напівзаходи!