Pinterest: маленькі секрети великого SMM

Бувши хоч трохи пов’язаним з інтернет-маркетингом або активним користувачем соціальних мереж, ви, безсумнівно, чули про феноменальний «зльот» Pinterest. Неймовірний темп розвитку нової медіа-платформи, а також унікальний набір інструментів і окремо виражена цільова аудиторія (жіноча) не можуть не привертати уваги з рекламної точки зору. Озброївшись успішним досвідом Google+, Twitter і Facebook, керівники SMM кампаній тепер з цікавістю поглядають на Pinterest.

Чим нова соціальна мережа відрізняється від своїх «колег»? Отже, чотири маленьких секрети Pinterest:

  1. Посилання Pinterest – no-follow, тобто вони не індексуються пошуковими системами. Так, встановивши кнопку «Pin It» на сайті, ви мало вплинете на SEO-кампанію, але, безсумнівно, збільшите кількість трафіку на свою сторінку.
  2. Ви не можете синхронізувати Pinterest з Хронікою Facebook. Перемикніть увагу на Twitter: зареєструвавши обидва аккаунта на одну e-mail адресу, ви синхронізуєте дві платформи, що дозволять всім вашим Twitter-фоловерам відстежувати публікації «Піни». Крім того, Pinterest підтримує хештеги, тому використання тих самих # міток в обох акаунтах призведе до збільшення трафіку.
  3. Pinterest заробляє на партнерських програмах за допомогою інструменту SkimLinks. Він автоматично сканує всі розміщені на сайті посилання в пошуку лінків, провідних на партнерські сайти. Виявивши такий, Pinterest додає до нього партнерський код, за допомогою якого надалі отримує оплату за перехід.
  4. Стандартні налаштування Pinterest приховують ваш профіль від пошукових систем, тому спочатку потенційний клієнт не зможе знайти Pinboards вашої компанії самостійно.В налаштуваннях свого профілю в рядку видимості аккаунта змініть вибраний елемент.