Огляд онлайн-чату JivoSite: переваги і необхідність сервісу для вашого бізнесу

Два важливих бізнес-завдання – збільшити потік заявок і прибуток.
Двадцять інструментів інтернет-маркетингу для вирішення. Який вибрати?
Допоможемо вам розібратися в інформації та зробити перший крок до поставлених цілей.

У цій статті ми:

  • розглянемо корисні функції онлайн-чату JivoSite: активні запрошення, генератор лідів, інтеграції чату з CRM;
  • розповімо про можливості прийому платежів через чат і сервісі зворотного дзвінка;
  • порадіємо разом за можливість включення функції омніканальності та підключення соціальних мереж: ВКонтакте, Facebook, Telegram, Viber і інтеграція з email каналом.
Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди

Чому деякі компанії відмовляються від роботи з онлайн-чатами

Дорого

З приводу ціни можна сперечатися нескінченно. У кожного своє відчуття корисності та свої можливості вкладатися в додаткові сервіси. Хочете якісний сервіс – платіть гроші.

Є такі ж безкоштовні програми

Безкоштовні програми не володіють усім набором функціоналу, який є у платних інструментів. Це факт.

Нав’язливі повідомлення, спливаючі вікна заважають та відлякують клієнтів з сайту

В налаштуваннях JivoSite ви можете змінювати тексти активних запрошень в залежності від сторінки, на якій знаходиться людина.

Ми були на сторінці сайту JivoSite, вивчали інформацію про мобільну версію онлайн-чату. З’явилося спливаюче вікно з пропозицією написати в чат, якщо хочемо встановити мобільний додаток. Активне повідомлення релевантно поточній сторінці.

Inweb SEO&PPC for business

Ви можете враховувати час перебування людини на сайті за допомогою Google Analytics.

З огляду на перераховані вище деталі, ви піклуєтеся про користувача і пропонуєте користь. Повідомлення не відвернуть, а приведуть відвідувача до покупки.

Визначайте необхідний час доби, день тижня, час на сайті для спілкування з користувачами сайту.

Якщо людина захоче закрити сайт і підведе курсор до «хрестику», покажіть йому вікно з текстом «Не знайшли, що шукали?», «Ви вже йдете?». Це може його затримати та допоможе почати розмову з консультантом.

Щоб змінити тексти, перейдіть в Налаштування – Автоматичні дії.

Inweb SEO&PPC for business

Якщо хочете один раз запропонувати користувачеві поспілкуватися і більше не тиснути на нього, вкажіть в полі «Час від останнього активного запрошення» – 9999. Це працює, поки користувач не почистить кеш.

У мене немає часу сидіти онлайн

Людина-оркестр стикається з проблемою браку часу. Він – власник, кур’єр і менеджер. У таких випадках онлайн-чат допоможе зібрати контакти, вивантажити їх і налагодити комунікацію з клієнтами у відповідний час.

У спливаючому вікні напишіть «Залиште питання, ми зателефонуємо вам в робочий час», «Залиште заявку, зв’яжемося з вами пізніше».

Ще одне рішення – мобільна версія додатка від JivoSite. З нею ви завжди на зв’язку.

Inweb SEO&PPC for business

Є CRM і більше нічого не треба

JivoSite надає інтеграції з CRM системами: Мегаплан, Бітрікс24, AmoCRM. Перелік всіх систем вказано на скрині нижче:

Inweb SEO&PPC for business

Є API, який дозволить інтегрувати онлайн-чат з будь-рукописної CRM.

У чому плюс інтеграції?

Вся інформація про клієнта зберігається в картці. Можливо, ви комусь раніше пропонували знижку, людина цікавилася чимось конкретним. З’явилася спеціальна пропозиція на запит. І ось ви пишете email або в онлайн-чаті, коли він повторно заходить на сайт: «Олег, з’явилася знижка на ваш телевізор, який ви хочете».

Можливості прийому платежів через чат

Будь-який з ваших співробітників зможе самостійно виставити рахунок за п’ять секунд. Оператору не потрібно перемикатися між CRM системою і поштою, постійно перевіряти статус оплати – в чаті він одразу бачить оплачений рахунок чи ні.

На поточний момент інтеграція можлива з Яндекс.Касса і Тінькофф Банк. Банки України не підключені. Але хто знає, що буде за місяць? Ймовірно, компанія прагне до розширення можливостей.

Inweb SEO&PPC for business

Оплата через чат збільшить кількість закритих заявок. У людини не буде додаткового часу, щоб подумати над рішенням.

Сервіс зворотного дзвінка

Відповідайте на дзвінки в додатку JivoSite або на SIP-телефон, підключений до вашої IP АТС. Для тих, хто не сидить в офісі – направляйте дзвінки прямо на мобільний

Функція налаштовується в Налаштуваннях – Зворотній дзвінок.

Вкажіть номер в Настройках – Зворотній дзвінок і отримаєте sms повідомлення про будь-яку активність, що вимагає відповідної дії по дзвінках.

Inweb SEO&PPC for business

Якщо захочете, сервіс відправить повідомлення користувачу після діалогу з оператором: «Дякуємо за дзвінок в агентство інтернет-реклами Inweb. [Ім’я оператора] [телефон оператора] ». У користувача буде визначеність – куди дзвонити, до кого звертатися у разі нових питань.

Inweb SEO&PPC for business

Коли ви отримаєте дзвінок, додаток JivoSite автоматично відкриє онлайн-чат і ви побачите детальну інформацію про те, хто дзвонить:

  • звідки відвідувач прийшов на сайт;
  • з якого він міста;
  • які сторінки зараз переглядає.

Inweb SEO&PPC for business

У відкритому чаті ви можете надіслати посилання на товар, який шукає користувач, файл, виставити рахунок. Це збільшить конверсію.

Підключення соціальних мереж: ВКонтакте, Facebook, Telegram, Viber і інтеграція з email каналом

Годинами користувачі проводять час в соціальних мережах для розваги та по роботі. Цей час можна використовувати з користю для свого бізнесу.

JivoSite зробив інтеграцію з соціальними мережами: Вконтакте, Однокласники, Telegram, Viber і інтеграція з email каналом.

Чим інтеграція корисна для бізнесу?

Всі повідомлення потраплять в JivoSite – один канал зв’язку. Менеджери не загубляться у відкритих вкладках браузера, вікнах програм. Швидкість обробки заявок виросте в рази.

Інтеграція налаштовується легко. Покрокові інструкції кладемо для вас нижче:

Inweb SEO&PPC for business

Inweb SEO&PPC for business

Inweb SEO&PPC for business

Омніканальність

Омніканальність допоможе вам не втратити жодного клієнта.

У кожного свій смак. Комусь досі важко розлучитися з Viber і незрозумілий Telegram. А хтось уже забув про Вконтакте і користується виключно Messenger від Facebook.

Надайте можливість користувачу обрати зручний для нього канал зв’язку з вами. Він перейде в зручний для нього меседжер, а ваш оператор продовжить спілкування в JivoSite.

Inweb SEO&PPC for business

Вартість JivoSite

У сервісу є базова і професійна версії. Базова версія безкоштовна назавжди для п’яти операторів. Всі можливості професійної версії доступні безкоштовно протягом 14 днів.

Професійна версія коштує 592 рублі за одного оператора на місяць, якщо платити за рік. По курсу на 16 травня це 245 гривень за місяць або 2940 гривень на рік.

На сайті є калькулятор, який допоможе розрахувати конкретну вартість.

Та порівняння можливостей двох версій JivoSite.

Висновок

Онлайн консультант – це вікно чату на вашому сайті, в якому відвідувачі можуть поставити питання і моментально отримати відповідь від співробітника компанії.

Онлайн-чат підійде для вас, якщо ваша мета:

  • збільшення кількості лояльних клієнтів;
  • підвищенні конверсії сайту;
  • підвищення ефективності роботи співробітників.

Зараз так багато всього, що тримати кожного користувача потрібно від початку і до кінця. Бути з ним скрізь і всюди, щоб не втратити. На допомогу – JivoSite. Збільшуйте конверсію, не виходячи за межі вашого сайту.