Вибираємо кращий з популярних сервісів наскрізної аналітики

Наскрізна аналітика — левел ап оптимізації роботи маркетингу. З її допомогою можна дізнатися реальну окупність реклами в розрізі каналів і кампаній, простежити повний шлях клієнта від першого кліка до фактичної покупки товару чи замовлення послуги. Дані звітів наскрізної аналітики допоможуть оптимізувати розподіл рекламного бюджету, покажуть куди вкладати, щоб отримувати більше прибутку.

Цілі і завдання наскрізної аналітики:

  1. Зв’язати усі бізнес-процеси, рекламні кампанії, управління асортиментом, веб-аналітику, бізнес-аналітику в єдину систему.
  2. Підключити дані реальних продажів.
  3. Відстежити весь шлях клієнта.
  4. Простежити і поліпшити ефективність роботи менеджерів.
  5. Оптимізувати бізнес-процеси в компанії на основі отриманих даних.

Дуже корисно, скажете ви, але як це реалізувати?

Ви можете самостійно звести всі ваші дані в конкретні звіти в єдиній BI платформі або звичних таблицях. А також можете інтегрувати ваші дані в уже готову систему наскрізної аналітики. Зараз на ринку представлено безліч таких систем. Працюють вони в такий спосіб: ви підключаєте всі свої канали реклами, такі як Google Ads, Facebook, коллтрекінг, веб-сайт і CRM систему — а сервіс наскрізної аналітики акумулює дані в один звіт і видає вам повну картину ефективності ваших рекламних каналів.

Звучить просто, але на жаль, є свої нюанси. В даному огляді ми розглянемо 5 абсолютно різних сервісів наскрізної аналітики і визначимо, що вони пропонують, як відбувається процес налаштування і кому який більше підійде. Ось сервіси, які ми будемо аналізувати:

  1. Roistat
  2. Alytics
  3. Ringostat
  4. SEF
  5. ROMI.CENTER
Примітка. Матеріал може нести суб’єктивну оцінку автора. Огляд сервісів складений на основі отриманих вражень від проходження тестового періоду для сайту inweb.ua . Наші рекламні канали: Google Ads, Facebook і Instagram, CRM-система — amoCRM, коллтрекінг від Ringostat.

Roistat

Зведена інформація в сервісі наскрізної аналітики Roistat

Що пропонує


Сервіс наскрізної аналітики Roistat збирає дані з сайту за допомогою власного коду відстеження, CRM-систем і інтегрованих рекламних майданчиків. Допомагає знаходити неефективні канали трафіку і заощадити рекламний бюджет. Сервіс будує мультиканальні та детальні звіти, в яких наочно представлені всі ключові фрази, цифри, що обчислюють показники (яких у Roistat близько 30ти), що дозволяє зберігати ясність трекінгу покупця і визначати ціну кожного користувача.

Roistat має широку лінійку сервісів, необхідних для ефективної роботи інтернет-маркетингу. Крім наскрізної аналітики, користувачам доступні 17 маркетингових інструментів: мультиканальна аналітика, коллтрекінг, емейлтрекінг, ловець лідів, управління ставками, А / Б тести, когортний аналіз, онлайн-чат та інші.

Вартість та тестовий період

Тарифи сервісу наскрізної аналітики Roistat


У кожного тарифу є розширена версія, вибравши яку ви зможете підключити собі додаткові інструменти Roistat. Вартість розширеного тарифу відповідно збільшується.

Мабуть, Roistat відрізняється найвищим цінником з розглянутих сервісів, що частково можна виправдати широким функціоналом. Але, як показують відгуки користувачів, це не виправдано, враховуючи, що малому та середньому бізнесу, які займають величезну нішу на ринку, далеко не всі інструменти знадобляться.

Пробний період — 14 днів. Сказати, що цього мало — нічого не сказати. За цей час можна ознайомитися з процесом налаштування, підключити свої рекламні акаунти, встановити лічильник, але через супутні проблем інтеграції, зануритися в нетрі, заблукати на окрасу палати розуму, 10 раз психанути і послати все до біса.

Інтеграції


Roistat надає вбудовані інтеграції з більш ніж 100 сторонніми сервісами. Дуже вражає, в каталозі ви точно знайдете щось знайоме. Для наочності виділимо популярні CRM і CMS системи, конструктори і канали реклами, представлені в каталозі:

CRM / CMS системи:

  • 1С Бітрікс;
  • amoCRM;
  • retailCRM;
  • InSales;
  • OpenCart;
  • WordPress;
  • і ще 34.

конструктори:

  • Tilda;
  • Wix;
  • і ще 20.

Рекламні канали:

  • Facebook;
  • Google Ads;
  • myTarget;
  • Яндекс.Директ / Маркет / Метрика;
  • і ще 4.

Сервіси коллтрекінга:

  • Alloka;
  • Ringostat;
  • Mango Office;
  • і ще 8.

Кількість значна, але не все так легко. Про це далі.

Налаштування


Реєстрація нового проекту проводиться у наступній послідовності:
  1. Створення та налагодження свого проекту.
  2. Встановлення лічильника на сайт.
  3. Підключення CRM / CMS.
  4. Підключення рекламних каналів.

Звучить просто, плюс технічна підтримка надає докладні інструкції з налаштування. Але, тільки ви беретеся за справу, неодмінно стикаєтеся з гіркою підводних каменів. Якщо ви не програміст і не технічний аналітик, вам не обійтися без допомоги стороннього фахівця.

Вбудовані інтеграції вимагають додаткових налаштувань, розібратися з якими на практиці не зовсім просто. Після інтеграції дані не завжди відповідають даним CRM та іншим джерелам. Для великого відсотка угод втрачається ідентифікатор, через що статистика спотворюється, а розібратися, де саме помилка, досить важко.

Чесно зізнатися, за такі гроші хочеться більшої автоматизації та прозорості.

Переваги

  • зрозумілий зручний інтерфейс і швидкість роботи;
  • розраховується велика кількість показників;
  • інтерактивний зведений звіт;
  • можливість самостійно налаштувати потрібні показники і воронки під себе;
  • широкий каталог вбудованих інтеграцій, а також можливість інтеграції через API;
  • крім наскрізної аналітики є ще 17 маркетингових інструментів;
  • постійний апгрейд і викочування нових функцій;
  • оперативна сервісна підтримка, індивідуальне навчання роботі з сервісом аналітики, є особистий менеджер;
  • щоденна розсилка звіту в певний час на телеграм;
  • для компаній і фізичних осіб в Roistat діє реферальная партнерська програма.

Недоліки

  • дуже складна інтеграція, без підрядників не обійтися;
  • низька швидкість оновлення даних з систем контекстної реклами, потрібно часто оновлювати вручну;
  • висока вартість. Всі налаштуввання з інтеграції виробляються за додаткову плату;

Кому підходить

Roistat підходить тільки великим компаніям, які володіють великим обсягом структурованої і систематизованої інформації. В такому випадку це дійсно потужний інструмент для підвищення ефективності маркетингової діяльності, який повністю виправдовує значні вкладення. Для малого та бізнесу, що починає дорогувато, складно і нерентабельно.

Alytics

Джерела трафіку в сервісі наскрізної аналітики Alytics

Що пропонує


Alytics — система наскрізної аналітики, яка не використовує власний лічильник, а будує аналітику на основі даних лічильника Google Analytics. Тому важливо, щоб в Google Analytics все збиралося коректно. Також сервіс збирає ліди з CRM-системи, а тому все інтеграції повинні бути налаштовані всередині вашої CRM. Таким чином Alytics знімає з себе відповідальність за коректність збору даних.

Звіти в Alytics повні і інформативні, до того ж їх можна кастомізувати і поглибити до потрібного зрізу. Звіти відображають показники від витрат до прибутку з більш ніж 20 джерел: трафік, дзвінки, продажу з CRM, цілі та кошики, залученість відвідувачів, спеціальні показники. У сервісі Alytics виконується двостороння інтеграція з Яндекс Директ і Google Ads, аналіз контекстної реклами за ключовими фразами. Тут представлено 7 способів управління ставками, контроль битих посилань, автоматизація UTM-розмітки.

Варто зазначити, що у Alytics є особливість — при реєстрації нового проекту обов’язковою умовою є зв’язка з аккаунтом Яндекс.Директ. При цьому не обов’язково, щоб він був активний, досить створити акаунт і відправити одну кампанію з одним ключем на модерацію.

Вартість та тестовий період

Цінова політика досить прийнятна:

Тарифи в сервісі наскрізної аналітики Alytics

Пробний період — 14 днів. На сайті немає інформації про можливості протестувати сервіс безкоштовно, натомість пропонується отримати демо-доступ до звітів. Можливість протестувати Alytics для свого проекту відкривається в спілкуванні з особистим менеджером. Але, як виявилося, протестувати збір даних не вийде, оскільки в рамках тестового періоду інтеграція з CRM-системою не налаштовується. Це можливо після оплати першого рахунку. А, як було описано вище, всі основні дані передаються саме з CRM.

Інтеграції

Список вбудованих інтеграцій Alytics не такий широкий, як у Roistat, але, на нашу думку, містить всі найпопулярніші рекламні джерела, CRM-системи, і сервіси динамічного коллтрекінга:

Список вбудованих інтеграцій в сервісі наскрізної аналітики Alytics


Також є можливість підключення будь-CRM-системи з API.

Налаштування


Послідовність створення нового проекту:
  1. Введення основних даних.
  2. Підключення Яндекс.Директ.
  3. Підключення Google Analytics.
  4. Підключення цілей.
  5. Простановка UTM.
  6. Зв’язка Analytics і Ads.
  7. Підключення інших джерел реклами та постановка UTM.

Процес налаштування наскрізної аналітики досить простий, якщо вдасться зорієнтуватися в інтерфейсі панелі налаштувань. Інтеграція з рекламними джерелами проводиться шляхом постановки UTM-міток з необхідними параметрами. З підключенням Google Analytics проблем не виникне — можна зробити самостійно. Що не можна сказати про підключення CRM, тут не обійтися без допомоги фахівців з боку сервісу.

Переваги

  • автоматизація контекстної реклами;
  • великий вибір модулів, починаючи від оптимізації CPA і закінчуючи генерацією товарних оголошень;
  • додатково є власний call tracking з позначкою дзвінків і можливість відстеження звернень на електронну пошту;
  • 7 моделей атрибуції і можливість створення власних;
  • є передача даних в Alytics через postback;
  • є можливість підключення будь-якої CRM-системи з API;
  • інтерактивний дашборд;
  • контроль за виконанням рекламних завдань (KPI) і графіком успішності;
  • модуль товарних генерацій за допомогою YML-вивантажень пропозицій;
  • оперативна сервісна підтримка, надається особистий менеджер.

Недоліки:

  • інформацію по лідах забирає з CRM систем, сам не інтегрується;
  • не вийде використовувати, якщо у вас немає CRM або якщо всередині неї не створені інтеграції;
  • не зовсім зручний інтерфейс налаштувань;
  • не працює в браузері Safari;
  • немає стандартної інтеграції з Яндекс.Метрика;
  • вимагає обов’язкову зв’язку з Яндекс.Директ, що не актуальне для українських компаній;
  • постійно змінюються умови тарифікації.

Кому підходить

Alytics підходить компаніям, у яких всі інтеграції налаштовані всередині власної CRM-системи, коректно налаштовані основні цілі в Google Analytics. В інших випадках налаштування буде складніше, а вихідні дані менш інформативними, або, більш того, спотвореними.

Ringostat

Пул маркетингових інструментів в сервісі наскрізної аналітики Ringostat

Що пропонує


Ringostat з’єднує інформацію про витрати з систем, в яких запущена реклама, і про доходи з CRM. Система збирає дані за допомогою власного коду відстеження, а також частина даних бере з Google Analytics. Звіти Ringostat будуються на основі унікальної моделі атрибуції — Event-Driven — атрибуція на основі подій, що є власною розробкою Ringostat. Завдяки такій моделі розраховується внесок кожного каналу на шляху до конверсії. Ви можете самостійно призначити цінність певних дій користувачів і подивитися, як і які рекламні канали вплинули на досягнення на кожному етапі послідовності продажів. Варто відмітити, що якщо ви хочете і звикли працювати з однією зі стандартних атрибуций, ви легко можете привласнити максимальне значення одному з подій або розподілити ваги рівномірно.

Крім цього Ringostat має ще пул маркетингових інструментів, таких як:

  1. Коллтрекінг.
  2. Віртуальна АТС 2.0 від Ringostat.
  3. Форма зворотного дзвінка — callback.
  4. Ringostat Smart Phone.
  5. Ringostat Insider.
  6. Ringostat Messenger.

Вартість та тестовий період

У Ringostat немає звичних тарифних планів, тут кожен інструмент має свою вартість. Цінова політика дуже лояльна, при покупці додаткових продуктів ви отримуєте гарну знижку.

Цінова політика в сервісі наскрізної аналітики Ringostat

Ціни інструментів в сервісі наскрізної аналітики Ringostat

Пробний період — 14 днів. Цього цілком достатньо для налаштування, інтеграції та збору статистики.

Інтеграції


У Ringostat є готові інтеграції з сервісами аналітики (Google Analytics, Яндекс.Метрика, OWOX BI, Roistat, FB Pixel та іншими), з ходовими CRM-системами (amoCRM, Bitrix24, retailCRM і інші), основними рекламними кабінетами (Google Ads, Яндекс .Дірект, Facebook і Instagram) і CMS (prom, Хорошоп та іншими).

Більшість інтеграцій налаштовуються буквально в один клік, тільки деякі вимагають додаткових налаштувань поза Ringostat.

Налаштування


Налаштування наскрізної аналітики проводиться у наступній послідовності:
  1. Активація інтеграції з рекламним сервісом.
  2. Активація та налаштування інтеграції з підтримуваної CRM-системи.
  3. Налаштування в Особистому Кабінеті Ringostat.

Інтерфейс налаштувань максимально простий і зручний. Завдяки готовим рішенням налаштування проводиться без проблем, до того ж всі нюанси описані в мануалах.

Варто зупинитися на третьому кроці налаштувань, де шляхом створення цілей – статусів угоди, автоматично імпортуються з вашої CRM, і розподілу ваги між кожним статусом — можна підлаштувати її під особливості будь-якого бізнесу.

Переваги

  • просте і швидке налаштування, вбудовані інтеграції в один клік;
  • двостороння інтеграція зі сторонніми сервісами аналітики і CRM-системами;
  • є можливість підключення будь-CRM-системи з API;
  • є можливість додатково вручну завантажувати витрати з будь-яких систем;
  • зручний і зрозумілий інтерфейс звітів і налаштувань, всі ключові дані можна побачити в одному інтерфейсі — особистому кабінеті Ringostat;
  • унікальна можливість налаштовувати моделі атрибуції з урахуванням періоду напіврозпаду;
  • атрибуція на основі подій показує, як і які рекламні канали вплинули на закриття угоди;
  • велика кількість показників, що можна розрахувати;
  • крім наскрізної аналітики є ще 6 додаткових маркетингових інструментів;
  • приємна цінова політика;
  • постійно розвиваються і максимально прислухаються до своїх клієнтів;
  • оперативна сервісна підтримка.

Недоліки

  • можуть виникнути труднощі з інтеграцією сервісів, які не входять до переліку готових інтеграцій;
  • недостатньо візуалізації даних у вигляді воронок, графіків і діаграм.

Кому підходить

Наскрізна аналітика від Ringostat відмінно підійде як малому бізнесу, так і великим компаніям. Більш точно і налагоджено буде працювати якщо разом з інструментом наскрізної аналітики налаштований коллтрекінг від Ringostat.

SEF

Воронка в сервісі наскрізної аналітики SEF

Що пропонує

SEF ідентифікує користувачів і відстежує їх дії на сайті завдяки унікальному і одному з найбільш просунутих модулів для аналітики web-сайту, які використовуються в даний час. Для збору статистики взаємодій з сайтом потрібно тільки встановити лічильник відстеження на всі сторінки. Далі підключити імпорт витрат на рекламу і дані фактичних продажів з CRM.

Наскрізна аналітика від SEF є конструктор кастомних воронок, які будуються за обраними вами параметрами, на основі зібраних «розумним» лічильником даних.

Вартість та тестовий період

Цінова політика досить адекватна:

Тарифи в сервісі наскрізної аналітики SEF


Пробний період — 30 днів. Місяць тріалу дуже вабить, але нам так і не вдалося нормально протестувати сервіс.

Інтеграції

SEF має готові інтеграції з Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads. Серед CRM-систем є можливість інтегруватися тільки з системою Бітрікс24. Інформації про інших інтеграції нам знайти не вдалося. Техпідтримка виявилася абсолютно асоціальна і не вийшла з нами на зв’язок.

Налаштування


Налаштування проводиться таким чином:
  1. Встановлення лічильника на всі сторінки сайту.
  2. Інтеграція з рекламними кабінетами та сервісами аналітики.
  3. Інтеграція з CRM системою Бітрікс24.

Відстеження користувачів та їх взаємодій налаштовувати не потрібно, все робить сам лічильник, як обіцяє SEF. Далі ви можете самостійно створювати власну воронку продажів під кожен напрям бізнесу.

Переваги

  • унікальний «розумний» код відстеження користувачів і подій;
  • приємний і зрозумілий інтерфейс;
  • конструктор рентабельних воронок продажів.

Недоліки

  • мало інформації про роботу сервісу;
  • технічної підтримки зовсім немає;
  • мала кількість можливих інтеграцій.

Кому підходить

SEF зацікавив нас своїм конструктором воронок продажів. Але, на жаль, нам так і не вдалося близько познайомитися з сервісом. Довелося прийняти рішення — нам з ним не по дорозі. Причиною стала відсутність немає інформації про можливості інтегрувати його з нашої CRM-системи. Виходячи з цього SEF підійде тим компаніям, які використовують інструменти зі списку готових інтеграцій.

ROMI.CENTER

Маркетингова зведення в сервісі наскрізної аналітики ROMI center

Що пропонує


ROMI center збирає дані з рекламних кабінетів, CRM-системи і передає їх в звіти Google Analytics, Google Data Studio і дашборда в інтерфейсі ROMI center. Свого лічильника відстеження сервіс не має і, по суті, виступає коннектором для передачі даних про витрати і доходи в один дашборда.

Вартість та тестовий період

Ціна використання даного сервісу адекватна і відповідає функціоналу:

Вартість і тестовий період в сервісі наскрізної аналітики ROMI center


Пробний період — 14 днів. Якщо у вас налаштована відправка Google Client ID з усіх рекламних сервісів і CRM, то зможете легко налаштувати інтеграції і побачити дані в звітах Google Analytics, інших можливих майданчиках. Якщо ж передача ідентифікатора користувача не налаштована, то це може зайняти невизначену кількість часу (залежить від ваших навичок і навичок ваших фахівців / підрядників). Однак ми вважаємо, що тестового періоду буде цілком достатньо.

Інтеграції


Список інтеграцій містить популярні сервіси.

CRM-системи:

  • Бітрікс24;
  • amoCRM;
  • retailCRM;
  • EnvyCRM;
  • і ще 3.

Рекламні канали:

  • Facebook Ads;
  • Google Ads;
  • myTarget;
  • Яндекс.Директ і Маркет;
  • і ще 4.

Про інтеграції з сервісами коллтрекінга на сайті вказано, але з якими конкретно – невідомо.

Налаштування


Процес передбачає 4 етапи:
  1. Підключення лічильника Google Analytics.
  2. Інтеграція з рекламними каналами.
  3. Підключення CRM системи і коллтрекінга.
  4. Вибір необхідних показників в налаштуваннях дашборда ROMI center.

Переваги

  • просте налаштування і швидка інтеграція зі сторонніми сервісами (із переліку готових інтеграцій);
  • можливість представлення даних в звичних звітах Google Analytics і дашборда Google Data Studio;
  • прийнятна тарифна політика.

Недоліки

  • немає конкретного розуміння, як саме виробляється складання дашборда, а також не зовсім зрозуміло, куди підтягуються дані в Google Analytics;
  • можуть виникнути труднощі, пов’язані з втратою параметра Google Client ID, що призведе до неточності даних в звітах;
  • дашборда не інтерактивні і містять поверхневу інформацію;
  • немає аналізу для ключових слів.

Кому підходить


Наскрізна аналітика ROMI center підійде тим, кому потрібен загальний і не дуже глибокий аналіз.

Юля Заліховська

Керівник відділу продажів

Дізнайтеся про рекламу для вашого бізнесу!

Задайте Юлі питання про просування сайту в інтернеті.

Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтеся з політикою конфіденційності

Висновки

Наскрізна аналітика важлива і необхідна для будь-якого бізнесу, що використовує кілька каналів залучення клієнтів і збільшення кількості фактичних продажів. Правильно налаштовані звіти наскрізної аналітики покажуть реальну ефективність роботи кожного каналу реклами, а також стануть фундаментом для стратегії оптимізації ваших вкладень у просування. Завдяки цьому ви зможете підвищити свої реальні доходи і ефективно розподіляти витрати на рекламу.

Важливо розуміти, що підключення того чи іншого сервісу наскрізної аналітики, представлених на ринку, або створення своєї системи – це далеко не 100% виконаної роботи на шляху до ясності даних. Крім ретельної налаштування інтеграції всіх ваших каналів реклами і джерел доходів в одному сервісі, для коректної роботи важливо:

  • вибудувати нормальну роботу з CRM;
  • стежити за менеджерами з продажу;
  • контролювати роботу маркетолога.

Без цього реальну користь наскрізної аналітики можна не помітити. Для зручності і підвищення точності даних рекомендується використовувати наскрізну аналітику в сервісі, інструментом якого ви вже користуєтеся (наприклад коллтрекінгом). Це, як мінімум, спростить налаштування інтеграцій та зробить вашу роботу простіше — все в одному місці.

Підходьте до вибору системи наскрізної аналітики прагматично. Для початку визначтеся, що ви хочете отримати, що маєте вже і скільки готові на це витрачати. Тестируйте і приміряйте сервіси на своїх даних, адже на те вони і роблять тріал версії!


Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна раз на тиждень пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди