Огляд Canva: як оформити соціальну мережу самостійно

Розвиток будь-якої області тягне за собою зростаючу в ній конкуренцію. Соціальні мережі не стали винятком. Наприклад Youtube, де на зорі становлення досить було створити свій канал з цікавим контентом, щоб бути поміченим, зараз необхідно видумувати, як виділити його серед безлічі схожих. Така ж ситуація спостерігається і в інших мережах. У вирішенні цього питання користувач може розраховувати не тільки на різні варіанти просування, але і на візуальне оформлення своєї ідеї.

Для вирішення даного завдання існує два шляхи:

  1. звернутися до команди професійних дизайнерів;
  2. зробити оформленням самостійно.
Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди

Розвиток і різноманітність фоторедакторів дозволяє другому варіанту наблизиться до результатів першого. Прикладом будь-якого інструменту може стати безкоштовний графічний фоторедактор Canva. Принцип його роботи Drag & Drop, що ґрунтується на зміні готових шаблонів, настільки простий, що оформлення стане захоплюючим процесом навіть для абсолютно недосвідченого користувача.

Оформлення соціальних мереж за допомогою Canva

У Canva досить багато напрямків в розділі  графіки для соцмереж. Однак, незалежно від того, що саме ви хочете створити: публікацію для інстаграму або банер для шапки Youtube, процес створення ділиться на 4 основних етапи:

Вибір шаблону

Одна з переваг сервісу — величезна бібліотека готових макетів, створених професійними дизайнерами з усього світу. Будь-який макет з представлених, можна взяти за основу свого майбутнього оформлення і змінити в ньому кожен елемент.

Выбор шаблона

Етап 1 — вибір шаблону

Підбір елементів

Каталог елементів сервісу — це не тільки різноманітна галерея зображень, але і збори лейблів, значків і багатьох картинок на будь-які тематики. Будь-який елемент можна змінювати в залежності від необхідної вам колірної схеми, а також накладати фільтри на зображення і коригувати розширені параметри ефектів. Крім того, сервіс дозволяє зручно фільтрувати елементи за ключовим словом, як на російській, так і на англійській.

Этап 2 — подбор элементов

Етап 2 — підбір елементів

Додавання тексту

На даному етапі також є дизайнерські шаблони, що поєднують кілька стилів шрифтів, які можна використовувати. Змінювати можна різні параметри тексту: розмір, колір, стиль, розташування, а також налаштовувати параметри прозорості.

Этап 3 — додавання тексту

Етап 3 — додавання тексту

Визначення фону

Це завершальний етап створення дизайну. Кілька практичних порад в частині фонового зображення. У сервісі працює принцип накладення шарів і елементів різної прозорості, які непогано виглядають в поєднанні один з одним. Можна поекспериментувати з рамками або градієнтними фонами, накладаючи їх одне на одне і використовуючи функцію розташування і прозорості.

Этап 4 — определение фона

Етап 4 — визначення фону

Як тільки ваш дизайн готовий, його без зусиль можна звантажити в різних роздільних здатностях, роздрукувати або опублікувати на майданчику самого сервісу або в соціальній мережі.

Додаткові функції графічного редактора

Додатковими особливостями Canva, на які варто звернути увагу новому користувачеві є:

  • Режим командної роботи — фіча, яка дозволяє декільком користувачам спільно редагувати один проєкт.
  • Автозбереження — функція дасть можливість не турбуватися про втрату інтернет з’єднання, всі внесені зміни зберігаються автоматично.
  • Призначені для користувача розміри — ви можете змінити свій макет під необхідні параметри висоти та ширини, втім як і створити кілька копій під певні вимоги.

З приємного так само слід зазначити, що сервіс безперервно оновлюється, недавня версія 2.0 доповнила російськомовні шрифти, поліпшила створення анімації, а також запровадила планувальник і навіть емодзі. Крім того, Canva має власний мобільний додаток на всіх відомих IOS і Android, функціонал якого майже не поступається браузерній версії.