Як прокачати профіль LinkedIn за півгодини

LinkedIn – соціальна мережа для ділових зв’язків. Тут можна знайти роботу, співробітника, групи по галузевим інтересам і масштаб у неї всесвітній — понад 175 мільйонів користувачів, більш ніж у 200 країнах світах.

В Україні LinkedIn популярна в IT-сфері та серед підприємців, які стежать за новими засобами просування і спілкування в діловому середовищі. Саме тому, будь ви IT-фахівець або торговець, діяч мистецтва або провідний інженер, так чи інакше в LinkedIn ви знайдете і колег, і потенційних клієнтів.

Щоб профіль викликав довіру і високо оцінювався пошуковим алгоритмом LinkedIn і користувачами соцмережі, необхідно заповнити його, дотримуючись простих правил. Щоб не бути голослівним, пропоную розглянути ситуацію очима HR Санича, якому доручили знайти копірайтера для блогу Одесдордомстрою. Вас же, в цьому випадку, уявімо в ролі копірайтера на фрілансі, який прагне знайти постійну роботу в офісі. Як же заповнити ці поля і якою логікою керуватися?

Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди

Ваше обличчя здається мені знайомим

Фото і шапка профілю — перше, на чому фокусується погляд Санич. Тому, і до першого, і до другого слід поставитися з увагою. Фото повинно бути схожим на фото в резюме, але менш формальним. Адже чим чіткіше там буде видно ваше обличчя і чим менше воно буде викликати неоднозначних асоціацій, тим краще. Дайте Саничу побачити у вас особистість та фахівця в перші секунди.

 

Митець, поет, белетрист

Десятки шапок профілів з короткою інформацією і поточною посадою — перше, що побачить Санич, вбиваючи запит “копірайтер” в пошуковий рядок LinkedIn. Інформація, що зазначена в полі “Професійний заголовок”, вплине на рішення, перейти на ваш профіль чи ні. Що вказувати в цьому полі? Все просто — пишіть про те, чим займаєтеся. Три-чотири слова, які сповна описують сферу вашої компетентності.

Screenshot_1

Характер поганий. Неодружений

Ви заінтригували HR’а своїм фото і шапкою, яка розкриває вашу сутність. Він перейшов на ваш профіль і готовий детально вивчити вашу придатність для ролі копірайтера. Наступне, що він бачить – поле “Загальні відомості”. Рекомендую крім, власне, викладу короткої інформації про себе, додати також освіту, основні проєкти та досягнення. Також вітаються відеопрезентації, фотографії, оскільки медіа і правильні ключові слова не тільки привертають потенційних роботодавців, а й допомагають краще ранжувати ваш профіль пошуковим алгоритмам LinkedIn. Спростять процес знайомства з вами посилання на профілі в соціальних мережах, які зображають вашу особистість, адже куди більше впевненості в людині, коли побачив, чим вона живе.

З огляду на важливість цього блоку, рекомендую підняти його на верхню позицію (в LinkedIn під час редакції профілю можна змінювати положення блоків)

Одразу ж під “Спільними відомостями” можна розташувати блок “Додаткова інформація”, де ви вказуєте ваші інтереси (не забувайте, Саничу цікавий ваш внутрішній світ), сімейний стан і способи, як з вами зв’язатися.

Цементний завод, піщаний кар’єр, вантаження вугілля, прибирання стаєнь

Загальна інформація задовольнила Санича: коротко, структуровано, лише потрібне. Він залишився на профілі та продовжує його подальше вивчення. Тепер йому цікаво, що ж ви, такий багатогранний і здатний, робили до цього. Можна написати назву і тривалість роботи в компаніях, а також додати декілька рядків про ваші функціональні обов’язки, проєкти, нагороди та досягнення. Головне – не перестарайтеся, щоб уникнути ефекту “занадто багато букаф”.

work

Шию, танцюю, плету макраме

Поле з навичками — лічильник успішності вашого профілю. Підтвердити уміння можуть як друзі, так і ті, хто випадково зайшли на профіль, в надії, що ви підтвердите їх навички у відповідь. Ваша ж мета — вказати в навичках 7-10 реальних умінь, які відрізняють вас, як фахівця. Оскільки рівень володіння там не вказується, не буде лукавством вказати навіть ті навички або інструменти, рівень володіння якими у вас трохи вище базового. А чому ні? Можливо, Саничу треба, щоб ви знали хоча б ази.

Шеф Аргілльского і Сазерландского полку гірської піхоти принцеси Луїзи

Перемагали в шаховому турнірі або завойовували титул “Міс Академія 1997” – сміливо пишіть, адже ваше досягнення в хобі описують вас не гірше, ніж професійні навички. Та ж історія з сертифікатами, які часто йдуть в парі зі званнями та нагородами. Підніміть домашні архіви: напевно є щось, що розкриває вас, як людину неординарну.

Звання та нагороди — важливе поле, але і тут треба знати міру. Часто, переглянувши це поле в деяких профілях, думка про їх власників псується, оскільки від нього віє нескромністю. Це може відлякувати роботодавця.

За одного вченого трьох невчених дають

Цей принцип працює і в LinkedIn. Детально заповніть поля з освітою, знанням мов і пройденими курсами. В “курси” додайте все, що може становити інтерес для роботодавця: курс крою та шиття, лекції володіння дворучним мечем, вивчення JavaScript за допомогою самовчителя. Врахуйте, що ваша багатогранність грає важливу роль у виборі, що зробить Санич, в разі якщо він буде розриватися між вами та працівником з тієї ж кваліфікацією, але без пройдених курсів.

achievements

Чи знайомі з моєю дружиною? Красуня!

Рекомендації — важливий фактор для прийняття рішень в LinkedIn, але не варто публікувати відгуки про вас від кого попало (колишня, завгосп з минулої роботи, сусіди). Належний ефект матиме відгук про вас від вашого минулого роботодавця, співробітників, ваших менторів (дипломного керівника, головного тренера ДЮСШ і т.д.).

recommendations

 

Операція “Валькірія”

У розділі “Проєкти” варто вказати ті процеси, якими ви займалися від і до, або в яких брали участь тривалий час, навіть якщо вони закінчилися невдачею. Не біда — це ваш досвід, а будь-який досвід безцінний.

Є ще кілька розділів: “Публікації” та “Волонтерський досвід”.
У випадку з копірайтером пункт “Публікації” ключовий, варто підняти його вище. Адже не дивлячись на всі ваші чудові людські якості, творчі навички та рекомендації лідерів думок, Саничу найважливіше те, за що він буде вам платити — написані статті.

Здоровий глузд і ніякого шахрайства

Головне, про що не треба забувати, що соціальні мережі — це інструменти для досягнення конкретних цілей.
Не треба наганяти всіх знайомих підтверджувати ваші навички, докучаючи їм в робочий час. Не варто загрожувати колишньому начальнику заради рекомендації від нього або ж записувати всі грамоти, які вам видали після четвертого класу, в розділ “сертифікати”. Пам’ятайте про здоровий глузд. Прокачування профілю (як і вирощування дерева, будівництво хати, виховання дітей) – процес тривалий і не любить поспіху, і кінцевий результат в ньому — НЕ лайки та репости, а нові ділові пропозиції та робочі зв’язки.