Лінкбілдінг в 2019 році – правильна стратегія просування і покупка якісних посилань

Сьогодні слово «лінкбілдінг» практично витіснило поняття «закупівлі посилань», що є позитивним моментом для ринку в цілому. Природні посилання з релевантних ресурсів набагато цинніші, ніж «сірі» лінки з невідомих веб-сайтів, особливо якщо говорити про перспективи просування. І хоча з ростом числа факторів ранжирування значення кожного окремого кілька розмивається, Google, як і раніше, віддає перевагу ресурсам з хорошою посилальної масою. Про це я, Head of Content платформи по поширенню контенту PRPosting розповім докладніше.

Сьогодні поговоримо докладно про наступне:

  • На які зі сторінок сайту краще вести зовнішні посилання.
  • Тактика №1: Перетини посилань.
  • Тактика №2: Максимум користі від інфографіки та зображень.
  • Тактика №3: Розділ інтерв’ю.
  • Тактика №4: Попадання в добірки з корисними матеріалами.
  • Тактика №5: Повернення вилучених посилань.
  • Тактика №6: Подкасти, YouTube, Vimeo і інші відеохостінги.
  • Тактика №7: Аудіоподкасти.

Більшість маркетологів, опитаних в ході дослідження Zazzle Media, кажуть, що лінкбілдінг як і раніше є для них найефективнішою стратегією SEO.

Крім побудови посилань, опитані також наголосили на важливості технічних виправлень і поліпшення внутрішніх посилань, що також приносить швидкі результати в оптимізації. Нижче ми розповімо про ефективні тактики лінкбілдінга, які можуть бути використані безкоштовно або умовно безкоштовно навіть на самому початку просування вашого ресурсу, забезпечивши стійкий ефект.

На які зі сторінок сайту краще вести зовнішні посилання

Посиланнями слід просувати::

  1. Головну – перш за все це різноманітні брендові запити та посилання.
  2. Розділи – це можуть бути каталог інтернет-магазину, форум, категорії каталогу, окремі сторінки серверів, особливо найважливіші з них.
  3. Картки найбільш топових маржинальних товарів або ж кінцеві сторінки серверів.
  4. Статті, які вже добре спрацювали і мають відмінний потенціал в якості «вічнозеленого контенту», який можна періодично актуалізувати.
  5. Власні онлайн-сервіси.
  6. Уже близькі до топу сторінки. Наприклад, ті, які займають приблизно 20-30-ю позиції по ключових запитах. Можна простимулювати підвищення, якщо ваша сторінка відповідає типу сторінок, які вже перебувають в ТОП 5-10. Тут наведено алгоритм пошуку і підвищення ранжирування таких сторінок.

Якщо у вас з’явився доступ до хорошого донору або лідеру думок в потрібній ніші, який розмістить ваше посилання в «живому» розділі, можна і потрібно купувати (або домовлятися про розміщення) як мінімум кількох посилань на головну, категорії, сторінки послуг, окремі перспективні статті і т.д. з вашого сайту.

Крім того, можна автоматизувати таку роботу за допомогою спеціальних платформ, наприклад,PrPosting, де зібрано величезну кількість донорів з різних ніш і регіонів (в основі – близько 40 000 сайтів). Статті та лінки розміщуються на релевантних майданчиках в ручному режимі, і це забезпечує абсолютну релевантність контенту.

Тактика №1: Перетини посилань

Якщо ви просто відправите електронного листа на сайт з проханням про заслання, швидше за все, воно буде проігноровано. З іншого боку, якщо ви відправили лист комусь, хто вже посилається на 3 або 4 ваших конкурентів, є велика ймовірність, що вони розмістять лінк і на вас. Це говорить вам, що даний ресурс не проти посилання на сайти в вашій галузі і зазвичай більш відкритий для нових посилань.

Як же знаходити сайти, які вже посилаються як мінімум на 3 конкурентів? У цьому допоможе Ahrefs і його інструмент Link Intersect:

Лінкбілдінг в 2019 році - правильна стратегія просування і покупка якісних посилань

Вам буде потрібно вказати 3 найближчих конкурентів, а потім свій домен внизу. Це сформує звіт про сайти, які посилаються на ваших конкурентів, а не на вас. Досить часто у ваших конкурентів є свого роду «фанати», які посилаються практично на кожен новий продукт або контент, який ті випускають. Ви можете легко дізнатися, хто часто посилається на ваших конкурентів.

Лінкбілдінг в 2019 році - правильна стратегія просування і покупка якісних посилань

Що особливо зручно, звідси можна перейти на конкретні сторінки, де розташовуються лінки на цікаві для вас сайти.

Лінкбілдінг в 2019 році - правильна стратегія просування і покупка якісних посилань

Далі вам потрібно зрозуміти контекст, в якому посилаються на конкурентів. Наприклад, якщо хтось розмістив лінки на їх блоги на сторінці з корисними ресурсами, у вас теж повинен бути такий блог. Коли ви зробите підбірку відповідних для вас сайтів, напишіть їх власникам і обговоріть можливість вибрати. Ось приклад такого листа англійською, ви можете написати в тому ж дусі:

Лінкбілдінг в 2019 році - правильна стратегія просування і покупка якісних посилань

Як зазначає відомий інтернет-маркетолог Ніл Патель, цю тактику слід масштабувати, і ось чому: на кожні 100 веб-сайтів, яким його співробітники пишуть по електронній пошті, доводиться 9,7 посилань. Ці цифри отримані для сайтів в конкурентній ніші без використання його імені.

Деякі з ваших конкурентів витрачають багато ресурсів на розробку власної стратегії лінкбілдінга. За умови невеликого бюджету можна це зробити швидше і дешевше: просто йдіть по їхніх слідах.

Наприклад, Брайан Дін, провідний блог backlinko.com,пропонує для цього техніку «хмарочос»: він знаходить на сайтах конкурентів матеріали, які набрали найбільшу кількість посилань, расшаруваннь та коментарів, і створює власні, якісніші матеріали.

Тут важливо, щоб сама ідея була реалізована в рази краще – тільки після цього звертайтеся до адміністраторів сайтів, які вже посилаються на конкурентів. Якщо матеріал буде явно глибше і корисніше, а власник ресурсу не пов’язаний жодними домовленостями, швидше за все, він замінить посилання після вашого звернення до нього, адже і сам зацікавлений в якості контенту. Шукайте посилання в своїй ніші і розраховуйте власні можливості, відповівши на питання, чи зможете ви створити цінніший матеріал.

Шукати статті, які привернули особливу увагу інтернет-користувачів, можна за допомогою різних сервісів, зокрема, Ahrefs з інструментом Content Explorer чи BuzzSumo.Вони допоможуть відшукати найбільш релевантно расшарений контент із зазначенням доменів. Ви вводите потрібну фразу і натискаєте «Search». У результатах видачі будуть відображені найбільш популярні з матеріалів в Facebook, Twitter, LinkedIn та інших соцмережах.

Лінкбілдінг в 2019 році - правильна стратегія просування і покупка якісних посилань

Важливо! Ці інструменти також можуть використовувати додаткові фільтри, наприклад, знаходити вірусні публікації за певний проміжок часу, підбирати певні формати (стаття, інфографіка, кількість слів та інше).

Тактика №2: Максимум користі від інфографіки та зображень

Як відомо, люди полюблять картинки, що підтверджує той же Інстаграм. Тому слід скористатися можливостями зображень для свого сайту. Навіть якщо ви – не дизайнер, не хвилюйтеся: можна просто звернутися до таких популярних інструментів, як Canva. Ну а якщо у вас є для цієї мети невеликий бюджет, то можна замовити створення зображень на спеціальних сервісах на зразок Freelancehunt.

Згодом ви помітите, що інші сайти будуть розміщувати ваші зображення без посилання на вас. Навіть якщо звучить погано, насправді це чудова новина, адже ви можете звернутися до кожного з цих сайтів за посиланням на вас. Важливо: потрібно не «питати» їх, а настояти на тому, щоб вони послалися на вас.

Як шукати тих, хто розмістив у себе ваші зображення?

  • Спочатку зайдіть сюди.
  • Далі натисніть на значок камери.
  • Тут ви або вставляєте URL-адресу вашого призначеного для користувача зображення, або завантажуєте безпосередньо його. Натиснувши «Пошук», ви побачите перелік сайтів, які позичили ваше зображення.

Лінкбілдінг в 2019 році - правильна стратегія просування і покупка якісних посилань

Деякі з цих сайтів розмістять на вас лінк, інші, можливо, ні. Тим, хто не послався на ваш ресурс, можна написати такий лист:

Лінкбілдінг в 2019 році - правильна стратегія просування і покупка якісних посилань

Ця тактика цікава своїм високим рівнем успішності (близько 100%).
Якщо ви відправили комусь електронного листа і результату не було, спробуйте ще кілька разів. Врахуйте, що в міру зростання популярності вашого сайту все більше людей буде красти ваші зображення, що полегшить вам отримання зворотних посилань.

Тактика №3: Розділ інтерв’ю

Окремі інтерв’ю або опитування провідних фахівців у вашій галузі. Це чудовий варіант «суперконтента», на який просто отримати посилання і згадки відомих в ніші експертів. Тут ви знайдете інструкцію, як краще провести таке інтерв’ю.

Можна зробити в корпоративному блозі або на сайті окремий розділ для експертних опитувань у вигляді інтерв’ю та періодично його наповнювати. У такого рішення є маса переваг: люди люблять постити посилання і шерити думки експертів і відомих особистостей. До того ж у самих експертів зазвичай є власний пул передплатників, після створення інтерв’ю обов’язково потрібно повідомити кожному з учасників про готовність матеріалу, щоб і вони поширили інформацію – так ви зможете достукатися і до аудиторії лідерів думок. Безумовно, це великий пласт роботи, часом для гарного матеріалу опитують десятки фахівців галузі.

Тактика №4: Попадання в добірки з корисними матеріалами

Деякі ресурси періодично збирають тематичні добірки матеріалів з різних джерел. Вони бувають щоденними, щотижневими, щомісячними – як правило, це пости в блогах з посиланнями на кращий контент на цю тему. Наприклад, «15 найкращих статей про оптимізацію сайту за березень» та інше. Наприклад, як на vc.ru:

Лінкбілдінг в 2019 році - правильна стратегія просування і покупка якісних посилань

Попадання в збірки – відмінний спосіб отримання якісних посилань з ресурсів, де буває цільова аудиторія. Ними із задоволенням діляться в соціальних мережах як самі автори інших статей з переліку, так і читачі.

Тактика №5: Повернення вилучених посилань

У гонитві за новими посиланнями багато власників сайтів не звертають уваги на те, як багато посилань втрачається. Можна врівноважити втрату посилань новими, однак простіше повернути вже неробочі посилання.

Через що зазвичай губляться посилання:

  • власник сайту перестав посилатися на ваш контент;
  • сторінка, де було розміщене посилання, більше не існує.

Знайти такі лінки допоможе інструмент Ahrefs Broken Backlinks. Зручно, що сервіс вказує причину, з якої посилання стало неробочим:

Лінкбілдінг в 2019 році - правильна стратегія просування і покупка якісних посилань

Тактика №6: YouTube, Vimeo та інші відеохостінги

Відео-контент і далі набирає охоплення, збираючи навколо себе величезну аудиторію. Крім всім відомих YouTube і Vimeo, легко відшукати ще десятки місць для розміщення відеофайлів, де можна розмістити відео з посиланням на підписи на ваш сайт.

Відео-контент і далі набирає охоплення, збираючи навколо себе величезну аудиторію. Крім всім відомих YouTube і Vimeo, легко відшукати ще десятки місць для розміщення відеофайлів, де можна розмістити відео з посиланням на підписи на ваш сайт.

Шукати їх можна за допомогою таких запитів:

  • video hosting sites;
  • submit video;
  • video submission sites list.

Якісний відеоконтент створити складно, але це набагато доступніше, ніж багато хто думає. Варіанти такого контенту:

  • зробити слайд-шоу з фотографій з музикою на бекграунді;
  • замовити нескладний анімований ролик про ваш бізнес і поширити його по платформах;
  • записати скрінкасти про вашому сайті або керівництво (особливо добре, якщо це ваш сервіс);
  • записати влог> та інше.

Коли завантажуєте відео на хостинг, розмістіть посилання на сайт в описі до нього. Чим більше переглядів набере ваше відео, тим вище шанси того, що виросте і авторитетність прикріпленою до нього посилання.

Юля Заліховська

Керівник відділу продажів

Дізнайтеся про рекламу для вашого бізнесу!

Задайте Юлі питання про просування сайту в інтернеті.

Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтеся з політикою конфіденційності

Тактика №6: Аудіоподкасти

З аудіоподкастами ситуація приблизно та ж. Механіка роботи аналогічна підготовці відео:

  • створюєте аудіодоріжку;
  • шукаєте платформи для її розміщення;
  • створюєте профіль, робите опис, вказуєте посилання в профілі, якщо там передбачена така можливість;
  • додаєте аудіофайл;
  • в описі залишаєте потрібний лінк.

Ось як це виглядає на прикладі:

Лінкбілдінг в 2019 році - правильна стратегія просування і покупка якісних посилань

Зазвичай таким чином можна отримати ще від 10-15 посилань.

Запити для пошуку платформ:

  • audio podcast platforms;
  • free podcast platforms.

Приклади майданчиків:

Пам’ятайте, що контрольний профіль повинен формувати посилання різних типів: dofollow, nofollow, redirect. Лінки повинні виглядати природно для пошукових систем незалежно від майданчика, де ви бажаєте зупинитись. Краще посилання – трафікове посилання. Якщо на вашу лінку переходить релевантна аудиторія, вона однозначно корисна. Найкращі результати приносять комплексні стратегії, які вибудовуються фахівцями з урахуванням оптимального співвідношення лінків різних видів на тематичних ресурсах.


Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди