Як залучити 106 480 користувачів за допомогою Youtube: кейс leva.com.ua

Youtube – сервіс, за допомогою якого можна збільшити впізнаваність бренду, прибуток компанії, лояльність користувачів до бренду.

Сьогодні ми розповімо про те, як інтернет-магазин дитячих іграшок Leva, який спеціалізується на Бейблейд і роботах-трансформерах, залучив користувачів за допомогою Youtube.

Під час того, як наша команда готувала технічні завдання щодо усунення помилок з точки зору оптимізації, поліпшення структури сайту, писала технічні завдання для контенту, а також працювала над посилальною масою, клієнт почав активно замовляти огляди продукції у відомих ютуберів у своїй ніші, що і призвело до відмінного результату.

У цьому матеріалі ми хочемо поділитися результатами, яких клієнт домігся самостійно і продемонструвати ефективність методу просування сайту.

Одною із важливих переваг було те, що у клієнта оригінальні Бейблейди з’являлися одними з перших і в перші тижні конкуренція була вкрай низькою.

Також такий спосіб поліпшення впізнаваності бренду і залучення клієнтів не вимагав великих фінансових витрат, оскільки всі огляди проводилися за бартером, тобто в обмін на ексклюзивні Бейблейди ютубери робили огляд, висловлюючи свою думку з приводу товару і рекомендували інтернет-магазин.

Приклади розміщення відео оглядів з рекомендаціями:




Результати колаборації з ютуб блогерами

Результати виявилися вкрай дивовижними. З 1 березня по 1 червня тільки з ютуба на сайті було здійснено понад 64 753 сеансів і 351 транзакцій на суму понад 300 000 гривень.
Як залучити 106 480 користувачів за допомогою Youtube: кейс leva.com.ua

На графіку видно, що кількість трафіку нерівномірна і це нормально, сплески були в день розміщення відео і доходили до 2950 користувачів за добу.

Також колаборація призвела до поліпшення впізнаваності бренду і це спричинило стрімке збільшення кількості брендових запитів, що призвело до кінцевої мети будь-якого інтернет-магазину – продажів.

Як залучити 106 480 користувачів за допомогою Youtube: кейс leva.com.ua

Дані за останні 3 місяці з Search Console

Місяць Квітень 2019 Травень 2019
Запити Кліки Кліки
магазин льова 3 879 3 660
leva.com.ua 227 290
льова бейблейд 248 316
льова бейблейд 248 316
інтернет-магазин льова 483 528
сайт льова 206 162
магазин льова бейблейд 211 289
льова com.ua 255 240
Листопад 2018 Грудень 2018
Кліки Кліки
магазин льова 185 56
leva.com.ua 19 29
льова бейблейд 14 31
інтернет-магазин льова 0 5
сайт льова 0 0
магазин льовабейблейд 0 0
льова com.ua 0 0

Графік зміни брендових запитів:

Як залучити 106 480 користувачів за допомогою Youtube: кейс leva.com.ua

Висновок

Колаборація з YouTube блогерами це гарний метод просування бренду, вигідний обом сторонам: інтернет-магазину шляхом потенційних клієнтів і популяризації бренду, блогеру за бартер, а також можливість розповісти про товар першим і зробити контент для своєї аудиторії. Цей метод відмінно спрацював і у випадку з інтернет-магазином іграшок Leva привів до вражаючих результатів. Таким чином, клієнт самостійним рішенням і на вигідних умовах підвищив впізнаваність бренду і збільшив лояльність клієнтів до свого товару.

Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди

Не пропустіть