Кейс SEO для інтернет-магазину Leva: збільшення органічного трафіку на 650%

Послуга: Комплексне просування
Тематика: Інтернет-магазин дитячих іграшок
Регіон: Україна, пріоритет Київ
Період просування по проекту: з листопада 2018

Інтернет-магазин Leva спеціалізується на продажах бейблейдів і роботів-трансформерів.

Цілі та завдання проекту, з якими кліент прийшов в Inweb

Основна мета — збільшення трафіку і продажів з товарної групи Бейблейд. Одне з основних прохань клієнта була про те, щоб вивести сайт в ТОП-3 за високочастотними запитами «Бейблейд» і «Купити Бейблейд».

Таким чином, клієнт хотів за 6 місяців співпраці просунути основну категорію сайту в ТОП-3 пошукової системи Google.

Основною перевагою клієнта було отримання нових видів Бейблейд першим в Україні. Це давало приріст органічного трафіку під час додавання нових позицій до того, як такі самі нові моделі іграшок отримували конкуренти.

Трафік на момент старту робіт:

Трафик на момент старта работ

* Google Analytics було підключено тільки в листопаді 2018 року.

Які роботи було проведено для досягнення результату

1. Виправлення критичних помилок сайту з точки зору оптимізації

На момент, коли проект зайшов в роботу, в індексі пошукової системи була велика кількість не оптимізованих сторінок сайту, таких як:

А також велика кількість сторінок дублів, сторінок фільтрації і сторінок з get параметрами в URL адресі.

На даному етапі ми підготували рекомендації щодо виправлення помилок:

  1. Склали коректний файл Robots.txt. На сайті було розміщено стандартний файл Robots.txt від OpenCart. Ми змінили його, щоб закрити всі get-параметри з його допомогою. Це потрібно для уникнення виникнення помилок зі скануванням і індексацією таких сторінок.
  2. Додали на всі сторінки з get параметрами в url-адреси, а також на сторінки перетину фільтрів одного типу, наприклад «Бейблейд 1 і 2 сезон».
  3. Поправили внутрішні посилання, які вели на цільові url-адреси через 301 редирект.
  4. Додали розширену розмітку організації типу «ToyStore» на головну сторінку сайту:
    Расширенная разметка организации
  5. Склеїли існуючі дублі сторінок фільтрації і посадочних сторінок. Наприклад, на сайті існували сторінки сезонів і фільтри за сезонами. Вони дублювали один одного, оскільки на них було представлено однаковий асортимент товару і розширення не планувалося за цим напрямком. У підсумку ми отримали посилання виду https://leva.com.ua / bayblade / 1-j-sezon /.
  6. Додали rel = «canonical» на всі сторінки сайту для вказівки пошуковій системі на канонічну версію сторінки сайту.
  7. Змінили систему фільтрації товарів на сайті. Ми прибрали фільтрацію, яка не містила більше одного можливого фільтра, наприклад «Іграшки для хлопчиків». Оскільки в інтернет-магазині іграшок для дівчат не було, фільтр дублював головну сторінку каталогу товарів.
  8. Розробники клієнта виконали максимально можливу кількість рекомендацій сервісу PageSpeed ​​Insight.У підсумку, для десктопної версії сайту вдалося домогтися оцінки в 92 бали:92 баллаА для мобільної версії оцінка становить ~ 54:

    54 балла

  9. Провели QA тестування сайту і виправили всі помилки, які знайшов наш тестувальник.
  10. Склали технічне завдання з додавання схожих товарів і товарів однієї категорії на картку товару для поліпшення розподілу внутрішньої посилбної ваги. Це призводить до збільшення швидкості сканування та індексації внутрішніх сторінок сайту, посилання на які є тільки в каталогах продукції.
    ТЗ по добавлению похожих товаров
  11. Склали і впровадили метатеги для всіх інформаційних сторінок сайту, а також для всіх категорій товарів.
  12. Склали шаблон генерації метатегів для картки товару.
  13. Розширили функціонал пошуку товарів на сайті. Спочатку на сайті була можливість шукати товар тільки за категорією «Бейблейд», але потім з’явилися й інші категорії товарів, після чого ми склали рекомендації, а програміст клієнта впровадив можливість пошуку товару за всіма визначеними категоріями:Расширили функционал поиска товаров на сайте
  14. Прибрали контент з усіх сторінок пагінації, щоб він не дублювався з контентом, який розміщено на основній сторінці категорії:
    Убрали контент со всех страниц пагинацииУбрали контент со всех страниц пагинации
  15. Додали розмітку хлібних крихт на сайт таким чином, щоб в кінцевій ланці було посилання фрагментів #wrapper. Це зроблено, щоб отримати відображення останньої ланки хлібних крихт в сніпеті пошукової системи:Добавили разметку хлебных крошек
  16. Запровадили розмітку картки товару і відгуків для відображення гарного сніппету, що призводить до більшого CTR:Внедрили разметку карточки товара и отзывов

2. Підготували технічні завдання з написання контенту

  • провели комплексний аналіз контенту конкурентів і склали перелік сторінок, на які необхідно написати контент;
  • перевірили контент, написаний копірайтерами клієнта на відповідність вимогам технічних завдань;
  • перевірили правильність розміщення контенту на категоріях сайту і сторінок із застосуванням фільтрів.

Таким чином, копірайтери клієнта підготували унікальний контент, який відповідає вимогам складених технічних завдань, після чого він був розміщений на сторінках сайту:

Копирайтеры клиента подготовили уникальный контент

Приклади написаного контенту можна подивитися на сторінках:

І на інших категоріях сайту.

У контенті були проставлені посилання на внутрішні сторінки сайту для збільшення внутрішньої перелінковки, яка виглядає максимально природно:

В контенте были проставленные ссылки на внутренние страницы сайта

Також контент був підготовлений на більшість карток товару на сайті:

Контент был подготовлен на большинство карточек товара на сайт

3. Склали рекомендації щодо покращення сайту

  1. Вивели статичні сторінки фільтрації в основне меню сайту для того, щоб поліпшити швидкість сканування. Таким чином, посилання на потрібні статичні сторінки фільтрів (наприклад, на бейблейди за сезонами і за брендами) є на кожній сторінці сайту.
    Вывели статические страницы фильтрацииЦе збільшує внутрішню вагу сторінки, що позитивно позначається на ранжируванні в пошуковій системі, а також збільшує швидкість сканування та індексування сторінок через більшу кількість внутрішніх посилань на сторінки.
  2. Додали блоки «Доставка», «Оплата» і «Гарантія» на картку товару, оскільки згідно з дослідженнями, інформація про доставку, оплату та гарантії є важливим комерційним фактором ранжирування. Пошукові системи позитивно реагують на наявність такої інформації безпосередньо на картці товару, також це підвищує конверсію картки товару.Добавили блоки «Доставка», «Оплата» и «Гарантия» на карточку товара
  3. Прибрали блоки, «Показати повністю», які приховували контент на інформаційних сторінках сайту і категоріях.Вже давно пошукові роботи і павуки сканують сайт і бачать його так, як бачить його користувач. Таким чином, не варто приховувати контент за допомогою кнопки «Показати повністю». Потрібно зробити так, щоб весь контент на сторінці сайту був максимально доступний під час сканування сторінки. Про це можна почитати докладніше тут.
  4. Склали рекомендації і перевірили написання відгуків на картках товарів.
    З боку клієнта було написано відгуки практично на всі існуючі товари на сайті:
    Составили рекомендации и проверили написание отзывов на карточки товараТаким чином, ми збільшили кількість входжень ключових слів і отримали гарний сніппет завдяки розмітці відгуків на картці товару.
  5. Склали рекомендації і перевірили реалізацію з розширення структури сайту виходячи з підготовленого семантичного ядра.Також побачили, що існує велика кількість низькочастотних запитів за наборими бейблейдів, запускалкок і арен.Составили рекомендации и проверили реализацию по расширению структуры сайта Ми склали технічне завдання, після чого було створено статичні сторінки і виведені в основне меню сайту:

    Созданы статические страницы и выведены в основное меню сайта

  6. Склали рекомендації та технічні завдання зі створення української версії сайту для збільшення трафіку за українськими запитами (знаходяться в реалізації).

4. Щомісяця проводили роботи з нарощування посильної маси сайту

Наращивание ссылочной массы

Для цього використовували крауд-маркетинг і Outreach. Протягом всього часу співпраці наші фахівці з крауд-маркетингу розміщували 15 посилань на місяць на тематичних форумах.

Для аутріч була використана наступна схема роботи:

  • ми підбирали 3 теми для написання статей Outreach і складали технічне завдання з написання контенту;
  • щомісяця підбирали донорів для розміщення статей Outreach;
  • копірайтери клієнта готували контент виходячи з технічних завдань з написання контенту Outreach;
  • наш фахівець з розміщення матеріалів на зовнішніх ресурсах домовлявся з донорами, після чого розміщував підготовлений контент.

Приклади розміщення статей Outreach:

Примеры размещения статей Outreach

Приклади розміщення посилань, розміщених за допомогою крауд-маркетингу:

5. Склали контент план для написання статей на блог для залучення трафіку за інформаційними запитами, за яким продовжуємо регулярну роботу

  • щомісяця підбираємо теми для написання інформаційних матеріалів;
  • складаємо технічні завдання з написання контенту виходячи з підібраних тем;
  • перевіряємо написання і розміщення статей на блозі інтернет-магазину.

На момент написання кейса вже підготовлено 6 статей контент-плану, приклади матеріалів можна переглянути за посиланням leva.com .ua / news.

Наприклад: