Кейс SEO: зростання відвідуваності сайту на 200%, а прибутковість – на 350%. проект Greedydwarf
- Послуга: Комплексне просування.
- Тематика: Інтернет-магазин ігрової валюти Greedy Dwarf.
- Регіон просування: СНГ (пріоритет – Росія).
- Період просування: 09.09.2016 — 16.04.2018.
Інтернет-магазин GreedyDwarf: продаж ігрової валюти, обслуговування популярних ігор (Lineage 2, Aion, TES Online та інші). Представлений на ринку понад 6 років, нині вважається одним з найбільших магазинів ігрових грошей і послуг.
На момент заходу для комплексного просування на сайті були виявлені такі проблеми:
- Наслідки некоректного переїзду з opencart на wordpress (дві адмінки від різних CMS, багато сміттєвих сторінок і дублів у видачі).
- Неструктурованість сайту: невелика кількість ігор, відсутність підкатегорій.
- Неефективна робота блогу: були відсутні актуальні статті по іграх, якими займався клієнт. У даній тематиці це важливе джерело збільшення трафіку (див. нижче).
- Відсутність посилального просування (клієнт просувався “чорним методом”, спам посиланнями на сайт в іграх);
- Сайт був зламаний і заражений вірусами.
Цілі замовника
Нашому агентству було поставлено наступні цілі:
- зростання цільового трафіку;
- збільшення продажів на сайті;
- просування пріоритетних ігор:
- EVE Online;
- Lineage 2.
Що ми зробили, щоб досягти результату?
Провели повний технічний аудит сайту:
- склеїли opencart і wordpress версії сайту;
- видалили заражені документи;
- прописали коректний шаблон title / description / h1 для ігор;
- впровадили розмітку хлібних крихт і організації;
- склали коректний файл robots.txt;
- склеїли дзеркала сайту (без слешу / зі слешем);
- змінили динамічні url-адреси на статичні;
- переїхали на https;
- прибрали дублювання заголовків Н1 на сторінках;
- налаштували відстеження всіх мікро і макро конверсій на сайті;
- справили оптимізацію швидкості завантаження сторінок;
- налаштували ЧПУ для сторінок-підкатегорій;
- вивели відгуки користувачів на сторінки категорій;
- здійснили оптимізацію атрибута rel = “hreflang” на всіх сторінках сайту;
- налаштували генератор xml-карти сайту, щоб оперативно підтягувати всі створені сторінки;
- на постійній основі вивантажували все 404 сторінки з індексу і видаляли їх через Google Search Console;
- на сторінках новин вивели модуль зі схожими новинами для поліпшення перелінкування;
- реалізували контактні дані в футере сайту через заголовок H2;
- реалізували бічне меню з зображенням підкатегорій на всіх сторінках сайту;
- прибрали множинні заголовки Н1 на всіх сторінках категорій;
- підкоригували вид 404-й помилки, яка перш за все виводила користувача за “графічні межі” сайту;
- прописали атрибут ALT для зображень сайту;
- пропрацювали сніппети з метою збільшення CTR;
- провели інші правки.
Розширили структуру:
Збір семантики дозволив нам коректно розширити структуру сайту. У підсумку з 5 категорій сайт виріс до 29-ти. У свою чергу категорії були розбиті на безліч підкатегорій.
Ось до чого це призвело у випадку з пріоритетною для клієнта категорією EVE Online.
Пропрацювали контент на сайті:
- на категорії сайту були написані корисні SEO оптимізовані тексти;
- за допомогою serpstat.com і конкурентного аналізу визначили актуальні статті, написали їх і продовжували оновлювати блог щомісяця. У підсумку 3 статті увійшли в ТОП-10 відвідуваних сторінок сайту і почали приносити трафік, сумірний з трафіком, що приносяться комерційними сторінками. Під час текстового аналізу за допомогою serpstat.com ми орієнтувалися на теми, що мають необхідні нам показники співвідношення максимальної частотності / мінімальної конкурентності.Для кращої оптимізації статей ми прописували для них релевантні метатеги, засновані на аналізі пошукових запитів, збагачували їх зображеннями та посиланнями на навчальні відеозаписи.
- крім цього, написання статей дозволило нам поліпшити ранжирування посилань, оскільки на нас почали посилатися ігрові форуми.
Створили підкатегорії ігор:
В ході збору семантичного ядра зрозуміли, чому воно не могло просунутися по грі Lineage 2 – для цього було необхідно розбити Lineage 2 на підкатегорії (Classic, RuOFF, Free) і за серверами.
У підсумку це принесло ось такі результати:
Ми провели аналіз пошукової видачі ігрової ніші за допомогою Serpstat і зрозуміли, що клієнт може і далі йти шляхом екстенсивного розширення структури – іншими словами, створювати більше категорій ігор, за якими можна здійснити донат (вкладення грошей в гру) або покупку ігрових матеріалів.
Провели контрольний аналіз конкурентів:
Визначили, на яких форумах / блогах розміщені посилання на конкурентів. Аналіз було проведено за допомогою сервісу ahrefs.com. Ми вивантажили все зворотні посилання конкурентів і почали поступово розміщуватися на аналогічних форумах і блогах.
Просували англомовну версію:
Після успішної оптимізації російської версії ми перейшли до оптимізації англомовної:
- перевели title / description / h1 всіх сторінок сайту;
- перевели контент сайту: категорії та новини;
- запустили крауд-кампанію на англомовних форумах внутрішньої валюти;
- запропонували клієнту розширення структури, провівши аналіз західних конкурентів.
Результати роботи
Підсумки просування інтернет-магазину ігрової валюти Greedy Dwarf:
- Відвідуваність збільшилася з 0 до 10500 користувачів на місяць:
Найбільшу роль в цьому зіграли:- пошук статей, за якими не було якісного контенту. В результаті протягом короткого часу ми змогли пробитися в топ-3 за цими запитами та збирати інформаційний трафік, сумірний з провідними комерційними сторінками;
- оптимізація англійської версії, яка збільшила трафік і комерцію завдяки англійській аудиторії.
- Зросла видимість сайту:
- Розширилася структура сайту з 5 категорій до 29:
- Здійснено опрацювання метатегів і контенту: на основі зібраного семантичного ядра та аналізу конкурентів ми склали оптимальні SEO-тексти та метатеги для комерційних сторінок. Приклад деяких позицій Lineage 2:
- Рост продажів на сайті та загального рівня прибутковості проєкту. В ході півторарічної роботи доходи компанії виросли на 350%. І, як можна бачити на графіку, позитивний тренд спостерігався протягом всієї роботи з нами.
Відгук фахівця про роботу з проєктом
З проєктом було цікаво працювати. Але попри відмінні результати, це далеко не все, чого ми могли досягти. Якби клієнт хотів розширювати структуру і не займатися виключно однією-двома іграми, можна було б сміливо очікувати на більше зростання.
Віктор, SEO IM.
Команда

Висновки
- Ігрова тематика зараз просувається добре зважаючи на багато соціальних факторів.
- Якісні результати в тематиці ігор можна досягти в основному завдяки серйозного розширення структури.
- Варто працювати з англомовною аудиторією – вона більш платоспроможна, а розмір середнього чека для таких користувачів у 2-3 рази вище.
- Важливо проводити контент-аудит ніші та першим писати статті на теми, за якими багато запитів і мало відмінного матеріалу.
- Потрібно займатися крауд-маркетингом, тому що основна аудиторія сидить на вузьконішевих форумах і грамотно вибудувана крауд-стратегія здатна серйозно збільшити реферальний трафік на сайті.
- Нормативний і конкурентний аналіз – наше все. Перший має на увазі постійний моніторинг посилального профілю конкурентів: скільки посилань купують, які та у кого; а другий завжди мотивує: адже вам не можна пасти задніх від лідерів ТОПу за різноманітністю і якістю послуг.
Юля Заліховська
фахівець з підбору маркетингових рішень