Кейс SEO: зростання відвідуваності сайту на 200%, а прибутковість – на 350%. проект Greedydwarf

  1. Послуга: Комплексне просування.
  2. Тематика: Інтернет-магазин ігрової валюти Greedy Dwarf.
  3. Регіон просування: СНГ (пріоритет – Росія).
  4. Період просування: 09.09.2016 — 16.04.2018.

Інтернет-магазин GreedyDwarf: продаж ігрової валюти, обслуговування популярних ігор (Lineage 2, Aion, TES Online та інші). Представлений на ринку понад 6 років, нині вважається одним з найбільших магазинів ігрових грошей і послуг.

На момент заходу для комплексного просування на сайті були виявлені такі проблеми:

  1. Наслідки некоректного переїзду з opencart на wordpress (дві адмінки від різних CMS, багато сміттєвих сторінок і дублів у видачі).
  2. Неструктурованість сайту: невелика кількість ігор, відсутність підкатегорій.
  3. Неефективна робота блогу: були відсутні актуальні статті по іграх, якими займався клієнт. У даній тематиці це важливе джерело збільшення трафіку (див. нижче).
  4. Відсутність посилального просування (клієнт просувався “чорним методом”, спам посиланнями на сайт в іграх);
  5. Сайт був зламаний і заражений вірусами.

Цілі замовника

Нашому агентству було поставлено наступні цілі:

  • зростання цільового трафіку;
  • збільшення продажів на сайті;
  • просування пріоритетних ігор:
    • EVE Online;
    • Lineage 2.

Що ми зробили, щоб досягти результату?

Провели повний технічний аудит сайту:

  • склеїли opencart і wordpress версії сайту;
  • видалили заражені документи;
  • прописали коректний шаблон title / description / h1 для ігор;
  • впровадили розмітку хлібних крихт і організації;
  • склали коректний файл robots.txt;
  • склеїли дзеркала сайту (без слешу / зі слешем);
  • змінили динамічні url-адреси на статичні;
  • переїхали на https;
  • прибрали дублювання заголовків Н1 на сторінках;
  • налаштували відстеження всіх мікро і макро конверсій на сайті;
  • справили оптимізацію швидкості завантаження сторінок;
  • налаштували ЧПУ для сторінок-підкатегорій;
  • вивели відгуки користувачів на сторінки категорій;
  • здійснили оптимізацію атрибута rel = “hreflang” на всіх сторінках сайту;
  • налаштували генератор xml-карти сайту, щоб оперативно підтягувати всі створені сторінки;
  • на постійній основі вивантажували все 404 сторінки з індексу і видаляли їх через Google Search Console;
  • на сторінках новин вивели модуль зі схожими новинами для поліпшення перелінкування;
  • реалізували контактні дані в футере сайту через заголовок H2;
  • реалізували бічне меню з зображенням підкатегорій на всіх сторінках сайту;
  • прибрали множинні заголовки Н1 на всіх сторінках категорій;
  • підкоригували вид 404-й помилки, яка перш за все виводила користувача за “графічні межі” сайту;
  • прописали атрибут ALT для зображень сайту;
  • пропрацювали сніппети з метою збільшення CTR;
  • провели інші правки.

Розширили структуру:

Збір семантики дозволив нам коректно розширити структуру сайту. У підсумку з 5 категорій сайт виріс до 29-ти. У свою чергу категорії були розбиті на безліч підкатегорій.

Ось до чого це призвело у випадку з пріоритетною для клієнта категорією EVE Online.

Розширення структури інтернет-магазину

Пропрацювали контент на сайті:

  • на категорії сайту були написані корисні SEO оптимізовані тексти;
  • за допомогою serpstat.com і конкурентного аналізу визначили актуальні статті, написали їх і продовжували оновлювати блог щомісяця. У підсумку 3 статті увійшли в ТОП-10 відвідуваних сторінок сайту і почали приносити трафік, сумірний з трафіком, що приносяться комерційними сторінками. Під час текстового аналізу за допомогою serpstat.com ми орієнтувалися на теми, що мають необхідні нам показники співвідношення максимальної частотності / мінімальної конкурентності.Для кращої оптимізації статей ми прописували для них релевантні метатеги, засновані на аналізі пошукових запитів, збагачували їх зображеннями та посиланнями на навчальні відеозаписи.Кейс SEO: зростання відвідуваності сайту на 200%, а прибутковість - на 350%. проект Greedydwarf
  • крім цього, написання статей дозволило нам поліпшити ранжирування посилань, оскільки на нас почали посилатися ігрові форуми.

Пропрацювали контент на сайті

Створили підкатегорії ігор:

В ході збору семантичного ядра зрозуміли, чому воно не могло просунутися по грі Lineage 2 – для цього було необхідно розбити Lineage 2 на підкатегорії (Classic, RuOFF, Free) і за серверами.

У підсумку це принесло ось такі результати:

Створили підкатегорії ігор

Ми провели аналіз пошукової видачі ігрової ніші за допомогою Serpstat і зрозуміли, що клієнт може і далі йти шляхом екстенсивного розширення структури – іншими словами, створювати більше категорій ігор, за якими можна здійснити донат (вкладення грошей в гру) або покупку ігрових матеріалів.

Провели контрольний аналіз конкурентів:

Визначили, на яких форумах / блогах розміщені посилання на конкурентів. Аналіз було проведено за допомогою сервісу ahrefs.com. Ми вивантажили все зворотні посилання конкурентів і почали поступово розміщуватися на аналогічних форумах і блогах.

Просували англомовну версію:

Після успішної оптимізації російської версії ми перейшли до оптимізації англомовної:

  • перевели title / description / h1 всіх сторінок сайту;
  • перевели контент сайту: категорії та новини;
  • запустили крауд-кампанію на англомовних форумах внутрішньої валюти;
  • запропонували клієнту розширення структури, провівши аналіз західних конкурентів.

Результати роботи

Підсумки просування інтернет-магазину ігрової валюти Greedy Dwarf:

  1. Відвідуваність збільшилася з 0 до 10500 користувачів на місяць:Увеличилась посещаемость сайта с 0 до 10 500
    Найбільшу роль в цьому зіграли:
    • пошук статей, за якими не було якісного контенту. В результаті протягом короткого часу ми змогли пробитися в топ-3 за цими запитами та збирати інформаційний трафік, сумірний з провідними комерційними сторінками;
    • оптимізація англійської версії, яка збільшила трафік і комерцію завдяки англійській аудиторії.
  2. Зросла видимість сайту:Збільшили видимість сайту
  3. Розширилася структура сайту з 5 категорій до 29:Кейс SEO: зростання відвідуваності сайту на 200%, а прибутковість - на 350%. проект Greedydwarf
  4. Здійснено опрацювання метатегів і контенту: на основі зібраного семантичного ядра та аналізу конкурентів ми склали оптимальні SEO-тексти та метатеги для комерційних сторінок. Приклад деяких позицій Lineage 2:Приклад позицій по Lineage 2
  5. Рост продажів на сайті та загального рівня прибутковості проєкту. В ході півторарічної роботи доходи компанії виросли на 350%. І, як можна бачити на графіку, позитивний тренд спостерігався протягом всієї роботи з нами.

Збільшили продажі на сайті

Відгук фахівця про роботу з проєктом

З проєктом було цікаво працювати. Але попри відмінні результати, це далеко не все, чого ми могли досягти. Якби клієнт хотів розширювати структуру і не займатися виключно однією-двома іграми, можна було б сміливо очікувати на більше зростання.

Віктор, SEO IM.

Команда
Команда проекту

Висновки

  1. Ігрова тематика зараз просувається добре зважаючи на багато соціальних факторів.
  2. Якісні результати в тематиці ігор можна досягти в основному завдяки серйозного розширення структури.
  3. Варто працювати з англомовною аудиторією – вона більш платоспроможна, а розмір середнього чека для таких користувачів у 2-3 рази вище.
  4. Важливо проводити контент-аудит ніші та першим писати статті на теми, за якими багато запитів і мало відмінного матеріалу.
  5. Потрібно займатися крауд-маркетингом, тому що основна аудиторія сидить на вузьконішевих форумах і грамотно вибудувана крауд-стратегія здатна серйозно збільшити реферальний трафік на сайті.
  6. Нормативний і конкурентний аналіз – наше все. Перший має на увазі постійний моніторинг посилального профілю конкурентів: скільки посилань купують, які та у кого; а другий завжди мотивує: адже вам не можна пасти задніх від лідерів ТОПу за різноманітністю і якістю послуг.
Юля Заліховська

фахівець з підбору маркетингових рішень

Бажаєте таких самих результатів?

Залиште заявку і Юлія зв'яжеться з вами!

Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтеся з політикою конфіденційності