Кейс з контекстної реклами для інтернет-магазину домашнього текстилю: ROMI 347%

Послуга: контекстна реклама
Тематика: оптовий інтернет-магазин
Сайт: e-p.prom.ua
регіон просування: Україна
Період просування: з січня 2019 року на поточний момент.

Наш клієнт – інтернет-магазин з продажу чоловічого, жіночого, дитячого одягу, капронових виробів, домашнього текстилю. Магазин реалізує продукцію через дрібний, середній і великий опт. Пріоритетна категорія товарів – шкарпетки, лосини, колготи.

Перше пришестя

У 2018 році клієнт звернувся в агентство інтернет-маркетингу для запуску реклами пріоритетної групи товарів.
Наші фахівці проаналізували нішу, розробили стратегію, написали оголошення, налаштували і запустили кампанію.

Спільна робота вийшла злагодженою і швидкою: у зв’язку з кадровими змінами на стороні клієнта, проект довелося поставити на паузу і відправити в архів вже за кілька місяців.

Далі інтернет-магазин продовжив рекламуватися без участі команди Inweb.

Друге пришестя

Ми в агентстві регулярно продзвонюємо клієнтів, з якими працювали раніше: дізнаємося, про успіхи, цікавимося враженням від роботи з нашою командою і запитуємо, чи не потрібна digital-допомога.

В один з таких обдзвонів, в кінці 2018 року, менеджеру по роботі з клієнтами вдалося з’ясувати, що інтернет-магазину Elizabeth Plus така допомога потрібна: клієнт незадоволений результатами контекстної реклами. Ми запропонували провести аудит рекламного кабінету і подивитися на поточний стан облікового запису (у нас в Inweb це, до речі, безкоштовно).

Результати аудиту

Детальна перевірка налаштувань рекламної кампанії допомогла виявити одразу кілька критичних помилок:

  1. Через неправильні налаштування відстеження цілей, кількість транзакцій, які клієнт бачив в Google Ads, не відповідали дійсності: їх було в 2 рази більше, ніж насправді. Конверсії подвоїлись.
  2. Деякі рекламні оголошення вели на нерелевантні посадочні: на сторінці або зовсім інший товар, або зовсім відсутній.

Після обговорення плану робіт з виправлення помилок, фахівці агентства розробили нову стратегію запуску рекламної кампанії. Клієнт стратегію узгодив і ми перейшли до роботи в січні 2019 року.

Цілі, які ми поставили перед собою

  1. Збільшити дохід клієнта від онлайн-продажів.
  2. Зменшити вартість залучення клієнта.
  3. Максимально покрити пошукові запити тематики проекту.

Ми провели аудит і побачили, що бізнес має невелику сезонність – це видно на графіку нижче,

Статистика даних через Google Analytics

де пік продажів доводиться на вересень-грудень, а зниження – на січень. З травня і до кінця літнього періоду приріст продажів не спостерігається.

Ми будували свою роботу так, щоб раціонально розподілити гроші клієнта за різних часових умов на збут.

Наприклад, в ті місяці, коли попит на товар нижче, ми зменшували бюджет і скорочували покази товарів, які найменше продаються. А в сезон – розширювали товарний асортимент. І намагалися зайняти перші місця в пошуковій видачі.

Що ми зробили, для досягнення цілей

Грамотно налаштували імпорт конверсій

Як ми вже сказали вище, однією з критичних помилок в налаштуваннях облікового запису був неправильний імпорт даних.

Як було?

 

Клієнт заходить в Google Ads -> бачить багато конверсій за низькою ціною -> клієнт задоволений і виходить зі свого облікового запису.

Як насправді?

Клієнт заходить в Google Ads -> бачить кількість конверсій рівно в 2 рази більше, ніж було насправді-> відповідно і ціна однієї – в 2 рази менше тієї, що насправді.

Через невірно налаштовану аналітику, транзакцією вважалося і оформлення заявки, і вчинення самої покупки. Виходило, що покупка – одна, а конверсій одразу дві. Ми розібралися, виправили цю помилку – коректно налаштували відстеження цілей і електронної торгівлі. І отримали нові показники:

Конверсійна дія через Google Ads

Максимально охопили пошуковий трафік за ключовими словами

Однією з амбітних цілей було максимально широке охоплення пошукового трафіку за ключовими запитами, і конверсійними запитами. Ось одні з них: «шкарпетки оптом, панчохи оптом, жіночі / чоловічі / дитячі шкарпетки оптом та інше». Простіше кажучи, ми хотіли завоювати ринок. І у нас вийшло.

Що ми зробили, як завойовники?

  1. Основні виділили ключі, за якими нам потрібно отримувати весь обсяг пошукового трафіку.
  2. З точною відповідністю збільшили відсоток отриманих показів.

Відсоток отриманих показів

Поліпшили показник якості ключових слів

На старті робіт оцінка якості ключових слів від Google не перевищувала позначку в 5 балів (максимально можливий бал – 10). Цей показник ні нашу команду, ні команду клієнта не влаштовував.

До того, як наша команда почала працювати з клієнтом, велика частина платного трафіку вела на не релевантні сторінки – пошукові запити користувачів не відповідали товарам на посадковій. Відповідно, можна зробити висновок, що бюджет витрачався недоцільно.

Ми розробили план дій з тестування сторінок, різні сортування товарів на посадковій і заголовки оголошення. Додали всілякі розширення: додаткові посилання, уточнення, структуровані описи і ціни.

Реклама колготки оптом

Показник якості

В результаті роботи нам вдалося поліпшити показник якості, що, безумовно, позначилося на загальному доході від рекламної кампанії.

Підключили Google Shopping

Торгові кампанії – ефективний вид реклами, якщо ви власники інтернет-магазину. Про переваги та особливості цього інструменту ми вже писали.

Наш клієнт – власник онлайн-магазину, розміщений на prom.ua, і запуск Google Shopping для цього сайту вимагав деяких додаткових дій від команди просування. Розповідаємо.

    1. Просто створити нові картки товарів і запустити торгові кампанії не виходило, оскільки сайт клієнта розміщений на prom.ua.
    2. Таке розміщення обмежувало можливості реклами товарів з цього сайту – система Google сприймала ресурс, як частину великого маркетплейса і не дозволяла використовувати фід даних.
    3. У клієнта в наявності виявився ще один «запасний» сайт з іншим доменом — https://elizabeth-plus.com.ua/. У рекламі раніше він ніяк не використовувався.
    4. Ми подумали, що його якраз і можна використовувати для Google Shopping. Залишалося отримати згоду і сприяння клієнта.
    5. На щастя, він підтримав ідею і наповнив сайт інформацією за нашими рекомендаціями.
    6. Хлопці перенесли основні категорії на новий домен, додали нові каталоги. І внесли коректування в картки товару (додали слово «оптом» перед кожним тайтлом).

Торгові кампанії

  1. Зібрали фід даних, запустили розумні торгові кампанії, щодня оптимізували їх і результат не змусив на себе довго чекати.

Важливо! Якщо ви власник інтернет-магазину, використовуєте контекстну рекламу для просування, але ще, з якихось причин, не налаштували Google Shopping, ми рекомендуємо спробувати.

Запустили сегментований ремаркетинг за пріоритетними категоріями

Якщо торгові кампанії вели на додатковий домен elizabeth-plus.com.ua, то що тоді працювало для основного e-p.prom.ua? Ремаркетинг. При чому запустити динамічний не виходило (знову ж через обмеження Google для сайтів, що містять «prom.ua») і ми прийняли рішення налаштувати сегментований.

У нас вийшло розбити аудиторію за категоріями:

  • ті, хто відвідував сторінку шкарпеток;
  • ті, хто відвідував сторінку панчох;
  • ті, хто відвідував сторінку лосин й інше.

Виділили окремі рекламні кампанії, націлені на ці аудиторії і показували оголошення і товари їм: тобто тих, кого цікавили шкарпетки – «наздоганяла» реклама шкарпеток.

рекламні кампанії, націленої

Така реклама не тільки дозволила повернути користувача на сайт, але і значно поліпшила конверсію.

Коефіцієнт конверсії

Запустили КМС-кампанію з оплатою за конверсії

Влітку 2019 року Google анонсував нову можливість в Медійній мережі – запуск реклами з оплатою за конверсію. Тобто списання бюджету відбувається в момент виконання користувачем цільової дії (нагадаємо, що раніше реклама в КМС була доступна з оплатою за перехід).

Кампанія з оплатою за конверсію працює на підставі історичних даних: до того, як запустити таку рекламу, в акаунті вже повинна бути статистика за наявності конверсій з банерних оголошень – мінімум 50 за останні 30 днів. В іншому випадку – показів просто не буде. В акаунті e-p.prom.ua таких показників не було, але ми все одно вирішили переконати клієнта протестувати новий вид реклами.

Протягом двох місяців кампанія навчалася, а клієнт отримував безкоштовні покази та кліки. Після успішного навчання та збору статистики, оголошення почали приносити конверсії. У нашому випадку цільова дія – це сама покупка товару, що, безпосередньо, вплинуло на загальний дохід від онлайн-продажів.

Поведение запуска КМС-кмпании с оплатой за конверсии

Результати запуску контекстної реклами

Перші півроку, після повернення клієнта, ми працювали над аккаунтом:

  • виправили помилки;
  • покращили показники якості оголошень;
  • доповнили розширення і уточнення оголошень;
  • перенесли приоритетні категорії на новий сайт і запустили торгові кампанії;
  • сегментували аудиторію для ремаркетингу;
  • подготовили все для старту кампанії в КМС з оплатою за конверсію.

Такий обсяг робіт на старті допоміг нам:

  1. Збільшити дохід від продажів з інтернет-магазину за період з 01.07.2019 по 31.12.2019 на 70,38%.
  2. Збільшити кількість транзакцій за період з 01.07.2019 по 31.12.2019 на 71,58%. Результати запуску контекстної реклами
  3. Задовольнити попит на пріоритетні категорії товарів – ми покрили максимальну кількість пошукового трафіку, використовуючи ключові слова точної відповідності.
  4. Показник повернення маркетингових інвестицій ROMI за період з 01.07.19 по 31.12.19 склав 347,13% — що на 60% выще попереднього періоду.

Команда проекту

Олексій Мамонтов
Олексій Мамонтов
Head of PPC
Наталія Жихарева
Наталія Жихарева
Team Lead PPC IM
Костянтин Скобелєв
Костянтин Скобелєв
Team Lead PPC PM

Відгук клієнта про роботу з командою Inweb

Відгук фахівця про роботу з клієнтом

Константин Скобелєв, PPC PM

«Спільна робота з клієнтом була продуктивною та впорядкованою. Завдання клієнт поставив чітко і конструктивно. Роботи, які проводилися на стороні клієнта виконувалися швидко і правильно. Завдяки командній роботі ми досягли бажаного результату».

Висновки

Спільна робота і довіра клієнта команді просування допомогли не тільки виконати цілі, які були поставлені, але і тестувати нові інструменти.

  • Реклама в КМС Google з оплатою за конверсії – працює. Після майже двомісячного навчання, вона стала приносити результат.
  • Google може не дозволити запускати деякі види реклами, якщо ваш сайт має відношення до іншого бренду – в нашому випадку до маркетплейсу prom.ua (основний сайт клієнта в своєму домені містить «prom.ua»). Потрібно шукати альтернативу, наприклад, запустити ці види на інший сайт клієнта.
  • Сегментування аудиторії для запуску ремаркетингу – відмінна ідея, якщо у вас немає можливості запустити динамічний. Так, процес трудовитрат, але він приносить хороші результати.
  • Використання розширень і додаткових посилань в оголошеннях добре виділяє вас серед конкурентів.