Кейс: просування сайту з оглядами мобільних телефонів

Тематика: Огляди китайських мобільних телефонів.
Регіон: Без регіональної приналежності.
Послуга: Консалтинг.
Бюджет за весь час просування: 1519 $.
Період надання послуг: ~ 8 місяців.

Коротка інформація про сайт:

Тематика сайту – інформаційний портал про китайські мобільні телефони, який надає актуальну інформацію про новини світу смартфонів, планшетів та інших гаджетів, а також огляди популярних моделей.

На початку роботи з проєктом сайт був запущений, але навіть без попереднього заповнення контентом. Для досягнення максимального результату залучення цільового трафіку та інших KPI, ми запропонували клієнту схему роботи «Консалтинг». Погодинна оплата роботи фахівців проєкту, що істотно заощаджує бюджет клієнта на просування ресурсу.

Кейс: просування сайту з оглядами мобільних телефонів

Виконані роботи:

  • написання seo аудиту щодо виправлення всіх помилок на сайті з точки зору оптимізації;
  • впровадження нашими програмістами всіх технічних завдань;
  • складання рекомендації з написання контенту на сайт (новин та оглядів);
  • складання технічного завдання і впровадження мікророзмітки на сайт;
  • робота з посилальною масою, плавне нарощування для стрімкого зростання по НЧ запитам;
  • аналіз конкурентів, на його основі складання грамотної структури сайту для охоплення всієї тематики;
  • установка та рекомендації розміщення Google Adsense та інших рекламних оголошень;
  • складання семантичного ядра по всіх категоріях і статтях сайту;
  • пошук тем для інформаційних статей, які будуть залучати цільовий трафік на сайт;
  • моніторинг позицій сайту за декількома тисячам запитів і коригування посилального бюджету виходячи з росту трафіку і позицій;
  • чистка та доповнення семантики;
  • робота над внутрішнім перелінкуванням сайту;
  • прописані коректні метатеги та заголовки на кожній сторінці сайту.

Результати роботи:

Оскільки сайт новий, починали з нуля, то на жаль, немає періоду з яким можна порівняти, щоб продемонструвати зміну трафіку і видимість сайту.

На графіку добре видно як рівномірно зростав безкоштовний трафік починаючи з 15.06.2014 по 15.02.2015.

На жаль, в силу різних причин 31.12.2014 ми завершили співпрацю, ця дата відзначена на графіку. Навіть після закінчення співпраці на графіку видно невеликий приріст відвідуваності.

Зростання безкоштовного трафіку по місяцях

Графік демонструє як змінювався трафік по місяцях.

Кейс: просування сайту з оглядами мобільних телефонів

Динаміка зростання пошукового трафіку за пошуковими системами:

Кейс: просування сайту з оглядами мобільних телефонів

На графіку добре видно що в пошукових системах Яндекс і Google сайт добре ранжується і привертає досить багато цільового трафіку.

Розподіл пошукового трафіку:

  • Google – 64,2%
  • Яндекс — 33.9%

Динаміка зміни видимості сайту по сервісу prodvigator:

Кейс: просування сайту з оглядами мобільних телефонів

Історія зміни кількості ключових фраз за сервісом prodvigator:

Кейс: просування сайту з оглядами мобільних телефонів

У разі якщо у вас виникли питання – чекаємо на них у коментарях.

Юля Заліховська

фахівець з підбору маркетингових рішень

Бажаєте таких самих результатів?

Залиште заявку і Юлія зв'яжеться з вами!

Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтеся з політикою конфіденційності