Кейс: інструменти платного трафіку для інтернет-магазину керамічної плитки

Тематика:

ООО Веста – магазин керамічної плитки.

Влітку 2015 року маркетологу було поставлено задачу зробити та запустити інтернет-маркетинг керамічної плитки. До цього клієнт не мав досвіду в онлайн-продажах, їх перший досвід почався з нашого агентства.

Головна сторінка сайту "Веста-керамика"Головна сторінка сайту "Веста-кераміка"

Регіон: Москва

Завдання: Збільшити кількість замовлень через інтернет-магазин при цьому зберігши рентабельность рекламного бюджету.

До моменту запуску рекламної кампанії вже 3 місяці успішно йшли роботи з комплексного SEO-просування (про це розповімо в окремому кейсі).

Інструменти:

  • Пошукова реклама в AdWords
  • Контекстно-медійна мережа Google
  • Ремаркетинг AdWords
  • Торговельні оголошення в AdWords
  • Динамічний ремаркетинг AdWords
  • Пошукова реклама в Яндекс.Директ

Як вимірюємо результат: У клієнта була налаштована аналітика на сайті, крім цього періодично ми звіряли дані з Analytics з реальними продажами. Через те, що продукт специфічний, великий відсоток замовлень проходив через телефон і перший час це не фіксувалося в Analytics.

Метрики, на які ми звертали увагу:

  • CTR оголошень — в процесі рекламної кампанії нам було важливо отримувати максимальну кількість релевантних користувачів. Тематика специфічна, тому в текстових оголошеннях завжди актуальне завдання зберігати баланс між привабливістю оголошення і його відповідності цільовій сторінці.
  • СPL — вартість заявки. Використовували Analytics для вимірювання конверсії користувача c моменту переходу по оголошенню до моменту заявки.
  • CPO — дані отримували від клієнта, враховуючи відсоток відхилених заявок.
  • LTV — кількість повторних замовлень залученими клієнтом.

Стратегія робіт

  1. На першому етапі основний упор був зроблений на задоволення попиту. З цим завданням краще справлялися оголошення в пошуковій кампанії за назвою брендів плитки.
  2. З огляду на специфічність товару і дуже відмінні умови щодо конкурентів, максимально ефективною себе проявила товарна реклама в торгових кампаніях.
    Показники Google Analytics по сайту
    ROI торгових кампаній склав 200%, коли за іншими джерелами реклами не перевищував 100%. В таких умовах ми швидко досягли максимального охоплення за попитом. Наступним завданням було збільшити попит в тематиці.
    Динаміка охоплення сайту в Google Analytics
  3. Для підвищення попиту ми використовували контекстно-медійну мережу Google та рекламну мережу Яндекса.
  4. Для того, щоб не упускати користувачів, які вже були на нашому сайті, були налаштовані ремаркетингові кампанії на наступні аудиторії:
    • Ті, хто поклав замовлення “в кошик”, але не залишив контактні дані;
    • Ті, хто провів на сайті понад 5 хвилин, але не замовив;
    • Ті, хто переглянув контактні дані;
    • Ті, хто переглянув сторінку категорій;
    • Ті, хто переглянув певні колекції або розділи сайту;
  5. Встановлено скрипти власної розробки:
    • Перевірка цільових URL;
    • Утримання цільової позиції;
    • Контроль бюджету;
    • Контроль пошукових запитів;
    • Контроль місць розміщення;
  6. У оголошення додані всі можливі розширення.
  7. У облікові записи додана бібліотека мінус-майданчиків і мінус-слів.
  8. Після запуску рекламної кампанії була проведена аналітика за джерелами:Аналітика за джерелами

 

За результатами аналітики було прийнято рішення про перерозподіл коштів на користь Google для досягнення максимального охоплення.

Висновки

Клієнт спочатку працював із SEO-просуванням і через 3 місяці перших результатів вирішив прискорити продаж через платний трафік. Рекламні кампанії не тільки окупили витрати на розробку сайту, але і дозволили виділити кошти на підтримку інших маркетингових активностей.

Для вузькоспеціалізованих тематик, таких як продаж плитки, дуже непросто вибрати правильну стратегію. Потрібно тестувати весь набір інструментів інтернет-маркетингу, підбираючи правильне співвідношення. Довіра між замовником і підрядником, в такому випадку, критично важливо, і, в разі, якщо взаємодія налагоджена, спільна робота приречена на успіх.

Юля Заліховська

фахівець з підбору маркетингових рішень

Бажаєте таких самих результатів?

Залиште заявку і Юлія зв'яжеться з вами!

Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтеся з політикою конфіденційності