Які є типи рекламних кампаній Google і Яндекс

Запорука успіху рекламної кампанії в інтернеті – чітке уявлення цілей рекламної кампанії. Саме виходячи з цілей, необхідно вибрати інструменти для її проведення. Як правило, чим краще в цих інструментах розбираються клієнти агентства інтернет-реклами, тим продуктивніше і приємніше виходить взаємодія. Давайте більш чітко розберемося в різних типах рекламних кампаній.

Умовно всі інструменти, які ми використовуємо в процесі залучення потенційних покупців на сайт, можна розділити на чотири рекламні системи:

  1. Google AdWords;
  2. Яндекс.Директ;
  3. Facebook Ads Manager;
  4. Таргетована реклама Вконтакті.

В арсеналі кожної системи – широкий спектр різних категорій проведення рекламних кампаній. Детально розглянемо типи рекламних кампаній від пошукових гігантів – Google і Яндекс, зазначивши подібності та відмінності в підході до розміщення оголошень.

Пошукові рекламні кампанії

Пошукові кампанії дають можливість показувати оголошення на сторінці пошуковика у відповідь на релевантний пошуковий запит. Пошукові кампанії – головний інструмент прямих продажів, і для багатьох інтернет-проєктів цього інструменту досить.

 

Поисковая кампания в Google

Принцип показу рекламних оголошень у пошуковій кампанії у Google і Яндекса дуже схожий: за релевантним запитом перед результатами пошукової видачі показується одна або кілька посилань з позначкою “реклама”, що переводять на рекламований сайт.

Поисковая кампания Яндекс

 

Кампанія в контекстно-медійній мережі та рекламній мережі Яндексу

Контекстно-медійна мережа Google – це всі місця, крім сторінок пошукової видачі, де ви можете зустріти оголошення: різні тематичні сайти, відеозаписи, мобільні додатки.
Аналог в Яндексі має назву “Рекламна мережа Яндекса” (РСЯ), і дозволяє отримати доступ до аудиторії сайтів, які підключені до РСЯ і розміщують на своїх сторінках контекстні та пошукові оголошення.

Пример баннера на одном из сайтов РСЯ

Ремаркетингова кампанія

Ремаркетингова кампанія відбувається на тих самих майданчиках, що і кампанія в контекстно-медійній мережі. Важливою відмінністю є її мета – нагадати користувачам про сайт, з яким вони вже знайомі, і підштовхнути користувача завершити замовлення послуги або придбати товар, доданий до кошика.

Ремаркетингова кампанія корисна, коли ваш бізнес вже має аудиторію, для якої вже проводилася рекламна кампанія та ви хочете збільшити конверсію.

Динамічний ремаркетинг дає інформацію про наявні пропозиції безпосередньо в оголошенні, роблячи крок назустріч користувачеві та залучаючи його на сайт, щоб завершити розпочату дію.

 

Пример ремаркетингового баннера

У термінології Яндекса ремаркетингова кампанія має назву “Ретаргетинг” і служить для тих самих цілей.

GSP – рекламна кампанія в Gmail

Google Sponsored Promotions – це відносно новий інструмент Google, який показує рекламні оголошення для користувачів сервісу Gmail.
Розміщуються оголошення у вкладці “Промоакції” прямо над блоком вхідних листів і мають зовнішній вигляд вхідного повідомлення, що розгортається при натисканні. Таргетування йде за ключовими словами, що містяться в заголовках або змісті листів користувача.

 

Пример объявления GSP

 

На відміну від вищезазначених типів реклами, у користувача є більше способів взаємодіяти з оголошенням. Крім переходу за посиланням, оголошення можна зберегти або переслати на іншу пошту (не вважатиметься окремим показом, а це означає безкоштовно).

GSP – високо таргетований тип реклами, має безліч фільтрів, серед яких:

  • геотаргетинг за IP;
  • за ключовими словами, що містяться в листах;
  • демографічний таргетинг;
  • таргетинг за e-mail адресами.

Висновок

Перед тим, як скористатися послугами агентства інтернет-реклами в області контекстної реклами, корисно в загальних рисах мати уявлення про те, які типи контекстної реклами бувають і за якими принципами вони працюють. Ці знання дозволять краще зрозуміти, яка з них підходить саме вам, адже саме ви як власник бізнесу маєте найкраще уявлення про його потреби.