Як впровадити розмітку Article

Семантична розмітка – це спеціальний набір тегів і атрибутів, які допомагають пошуковим роботам з легкістю розпізнавати певні типи контенту на сторінках. Розмітка в простій і зрозумілій формі повідомляє пошуковим системам що саме представлено на вашому сайті або певної його сторінці.

Крім того, деякі типи семантичної розмітки дозволяють зробити сниппет сайту більш помітним в пошуковій видачі за рахунок подання в окремому блоці результатів.

Про один з таких типів розмітки – розмітці для статей Article – сьогодні і поговоримо.

Що таке розмітка Article?

Article – це тип мікророзмітки з використанням словника schema.org, призначений для розмітки різного роду текстового контенту: новин, статей в блозі, наукових публікацій, покрокових інструкцій та інших статей.

Розмітка контенту може бути наступних основних типів:

  1. Article – основний тип розмітки. Може застосовуватися в цілому для розмітки будь-яких типів публікацій.
  2. NewsArticle – розмітка публікацій на новинних ресурсах.
  3. BlogPosting – призначена для розмітки постів в блозі.
  4. TechArticle – розмітка для технічних статей (розділи з практичними рекомендаціями, покрокові інструкції, інструкції з усунення несправностей).
  5. Report – розмітка для публікацій звітів державних або приватних організацій.
  6. ScholarlyArticle – розмітка для наукових матеріалів. Окремо виділяють розмітку медичних статей MedicalScholarlyArticle.
  7. SatiricalArticle – розмітка для сатиричних матеріалів.
  8. AdvertiserContentArticle – розмітка для нативної реклами та іншого платного контенту.

З повним переліком типів розмітки для публікацій можна ознайомитися у відповідному розділі на офіційному сайті shcema.org. Якщо для вашого типу контенту немає специфічного типу розмітки, вибирайте найбільш вподобаний із загальних типів.

У загальному вигляді розмітка Article виглядає наступним чином:

Давайте докладніше розглянемо основні властивості, які можуть бути вказані в розмітці Article.

  1. Тип розмітки. Вибирайте найбільш підходящий в залежності від вмісту контента, основні ми вже розглянули.
  2. Заголовок статті. Тут все просто: вказуємо власне сам заголовок статті. Єдине обмеження – заголовок повинен бути не довший за 110 символів.
  3. Опис статті. Може дублювати вміст метатега Description .
  4. Зображення. Необхідно вказати посилання мінімум на одне зображення, яке супроводжує статтю.
  5. Дата і час публікації статті. Обов’язково вказуємо в форматі ISO 8601: YYYY-MM-DD Thh: mm: ss ± hh: mm.
  6. Дата і час останньої зміни. Ця дата обов’язково повинна бути більш пізньою, ніж дата публікації. Формат дати той самий, що і в попередньому пункті.
  7. Тіло статті. Необхідно вказати весь текст статті без html розмітки.
  8. Кількість слів в тексті статті.
  9. Інформація про автора. Тут є два параметри: тип автора ( Person / Organisation ) та ім’я автора. Заповнити необхідно обидві властивості.
  10. Інформація про видавця. Вказуємо дані про ресурс, на якому опубліковано матеріал. Вказати потрібно назву ресурсу, логотип та url -адресу.
  11. Головна сторінка MainEntityOfPage. Властивість вказує, що розмічений контент є основним на даній сторінці. Необхідно вказати канонічний url сторінки.

Також, у разі необхідності, можна вказувати будь-які інші властивості, характерні для типу розмітки CreativeWork, оскільки розмітка Article є її підтипом.

Як розмітка Article впливає на сніппет

Пошукові системи Google і Яндекс по-різному сприймають сторінки зі структурованими даними типу Article і, відповідно, розмітка по-різному впливає на сниппет в пошуковій видачі.

Відображення розмітки в Яндексі

Офіційна довідка Яндекс повідомляє, що пошукова система враховує тільки властивості articlebody , headline, author та genre.

У пошуковій видачі Яндекс розмічена стаття буде виглядати наступним чином:
 Яндекс размеченная статья

Важливо! Яндекс не розпізнає розмітку, реалізовану за допомогою синтаксису JSON-LD.

Для коректного відображення розширеного сніппета в Яндексі необхідно використовувати синтаксис Microdata . Розмітка буде виглядати наступним чином:

Відображення розмітки в Google

У пошуковій видачі Google в залежності від типу сторінок можливі наступні варіанти відображення контенту з розміткою Article:

  • AMP-сторінки.Якщо ви додаєте структуровані дані на сторінки, які використовують технологію прискореного мобільного завантаження AMP, то вони з’являться у каруселі «Головні новини», каруселі розширених результатів на основі контенту з одного сайту, розділі «Ілюстровані статті», а також в розширених результатах мобільного пошуку. Результати пошуку можуть містити зображення, логотипи сторінок та інші елементи, що привертають увагу користувачів. Наприклад:

AMP-страницы.

  • Звичайні сторінки . Розмітка Article, додана на звичайні сторінки, дозволяє Google краще розпізнавати контент сторінок і показувати найбільш підходящі заголовки, зображення і дати публікації статей в розширених результатах типу Article

 Разметка Article google

Для різних типів сторінок у Google різні вимоги до обов’язкових і рекомендованих елементів.

Для того, щоб AMP-сторінки потрапили в розширені результати пошуку Google , обов’язково потрібно вказати наступні властивості:

  • дані про автора (тип автора і ім’я);
  • дані про видавця (назва, логотип, url -адреса);
  • дату і час публікації;
  • заголовок статті (не більше 110 символів);
  • зображення, використовувані в статті.

Якщо щось з цього не зробити або вказати невірно, AMP-сторінка не зможе потрапити в розширені результати пошукової видачі.

Окремо варто відзначити ряд вимог Google до зображень, які супроводжують статтю:

  • можна вибрати тільки зображення з розміткою, опубліковане в самій статті;
  • ширина зображення повинна бути не менше 1200 пікселів;
  • на кожній сторінці має бути присутнім хоча б одне зображення. Робот Google вибере краще зображення для показу в результатах пошуку з урахуванням співвідношення сторін і дозволу;
  • URL зображень повинні бути доступні для сканування та індексування;
  • зображення повинні відповідати розміченому контенту;
  • допускаються тільки файли форматів, сумісних з Google Картинками (BMP, GIF, JPEG, PNG, WebP і SVG);
  • бажано надати кілька зображень з високою роздільною здатністю (щонайменше 800 000 пікселів по добутку ширини і висоти) з наступними співвідношеннями сторін: 16 × 9, 4 × 3 і 1 × 1.

Також є вимоги до логотипів AMP-сторінок, ознайомитися з ними можна в керівництві для розробників.

Для звичайних сторінок Google не регламентує обов’язкові властивості, а в якості рекомендованих вказує:

  • заголовок статті (не більше 110 символів);
  • дату і час публікації;
  • дату і час останньої зміни;
  • зображення.

До зображень для звичайних сторінок застосовуються ті ж вимоги, що і для AMP-сторінок, за винятком параметра ширини зображення: для звичайних сторінок вона повинна бути не менше 696 пікселів.

Тестування розмітки

Перед впровадженням будь-якого типу розмітки необхідно перевірити її на наявність помилок. Для цього можна використовувати Інструмент перевірки структурованих даних від Google чи Валідатор мікророзмітки від Яндексу.

Користуватися сервісами дуже просто: для перевірки розмітки перед впровадженням потрібно вставити шматок коду в діалоговому вікні.За наявності помилок сервіс про це повідомить.

Обидва сервіси дозволяють перевірити сторінку з уже впровадженою розміткою на наявність помилок. Для цього просто додаємо посилання на сторінку і дивимося результат.

Як впровадити розмітку Article на Opencart і WordPress

Складену і перевірену розмітку необхідно впровадити на сайт. Залежно від того, як влаштований ваш сайт, зробити це можна вручну, розмістивши фрагмент коду на сторінці перед тегом, що закривається, або за допомогою плагінів.

Для впровадження мікророзмітки на Opencart можна скористатися модулем SEO: Мікророзмітка товарів, категорій. З його допомогою можна впровадити різні типи мікророзмітки, в тому числі і розмітку статей.

микроразметки на Opencart

Для WordPress можна скористатися плагіном Markup (JSON-LD) structured in schema.org. З його допомогою можна впровадити найпопулярніші типи розмітки: Article, BlogPosting і NewsArticle.

Article, BlogPosting и NewsArticle.

Налаштування просте та інтуїтивно зрозуміле, більшість полів заповнюються автоматично.

schema register

Як впровадити розмітку Article без плагінів

Розглянемо реалізацію розмітки Article за допомогою впровадження коду на сайт на прикладі статті https://inweb.ua/blog/kak-i-kakie-sfery-biznesa-rastut-vo-vremya-karantina-obzor-seo-keysov-inweb/.

Яндекс розмічена стаття розпізнає на сторінці розмітку типу Article:

реализацию разметки Article

Для цього на сайті доданий наступний фрагмент коду:

Як ми бачимо, вказані обов’язкові і рекомендовані властивості розмітки Article. Це дозволяє пошуковим системам точніше розпізнати весь контент, представлений на сторінці.

Для відображення в пошуковій системі Яндекс код розмітки Article цієї статті повинен виглядати так:

Юля Заліховська

Керівник відділу продажів

Дізнайтеся про рекламу для вашого бізнесу!

Задайте Юлі питання про просування сайту в інтернеті.

Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтеся з політикою конфіденційності

Висновки

  1. мікророзмітка Article дозволяє пошуковим системам розпізнати вміст текстового контенту на сторінці та поліпшити сніппет в пошуковій видачі.
  2. Google і Яндекс по-різному сприймають розмітку Article, тому під час впровадження мікророзмітки потрібно враховувати певні нюанси.
  3. Перед впровадженням розмітки обов’язково потрібно перевірити її на наявність помилок.
  4. Впровадити розмітку Article можна вручну або за допомогою плагінів.

Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди