Як створити сильний Call to action для збільшення кількості кліків

У цій статті маркетологи SendPulse розповіли, як зробити ефективний заклик до дії, який підвищить CTR email розсилки. Далі п’ять порад щодо оформлення тексту і п’ять порад по дизайну CTA.

Поради з написання тексту

Використовуйте текст, орієнтований на дію

Уникайте нудних дієслів, які зустрічаються майже в кожній розсилці або тексті, що продає: «почати», «дивитися», «купити». Замість них використовуйте дієслова орієнтовані на результат, які підштовхнуть підписчика на дію: «отримаєте», «прочитайте», «спробуйте». Завжди починайте заклик до дії з дієслова.

Используйте текст, ориентированный на действие

Короткий і простий текст заклику до дії

Пишіть лаконічний текст на кнопці CTA – не більше двох або трьох слів. Підписчик повинен відразу розуміти, яку дію йому пропонують зробити. Текст заклику до дії повинен бути великим, щоб відтворити його для користувача навіть на невеликому екрані мобільного гаджета.

Короткий и простой текст призыва к действию

Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди

Пишіть заклик від першої особи

Згідно з дослідженнями Unbounce, заміна тексту заклику від другої особи «Отримайте вашу пробну версію» на заклик від першої особи «Отримати мою пробну версію» призвело до збільшення кліків на 90%. Приклади CTA від першої особи:

  • забрати мою знижку;
  • отримати мою книгу;
  • розрахувати мій прибуток.

Пишите призыв от первого лица

Створіть ефект терміновості

Почуття терміновості у заклику до дії збільшує показник кліків, адже страх втратити можливість штовхає людину до дії. Кнопки CTA можна комбінувати з лічильниками зворотного відліку і заголовками, в яких йдеться про обмеження за часом, як на прикладі нижче.

Создайте эффект срочности

Помістіть цінну пропозицію в текст CTA

Більшість користувачів підписуються на email-розсилки для отримання знижок та інших переваг. Тому в заклику до дії опишіть реальну цінність.

Поместите ценное предложение в текст CTA

Поради по дизайну

Використовуйте яскраві кольори

Численні дослідження говорять, що краще працюють зелений і оранжевий кольори, але можна оформляти кнопки й в кольорах бренду. Важливо, щоб заклик до дії контрастував з основним фоном листа і був помітним.

Используйте яркие цвета

Зберігайте «повітря» навколо призову до дії

Переконайтеся, що навколо кнопки заклику до дії є вільний простір. Він допомагає створити візуальний розрив і спрямовує увагу читача саме туди, куди вам треба. Більше простору навколо кнопки також необхідно користувачам мобільних пристроїв, для зручності клікання пальцями.

Сохраняйте «воздух» вокруг призыва к действию

Розміщуйте CTA у верхній частині листа

Мало хто вчитується у зміст листа, в основному його просто «сканують» поглядом. Щоб підпищики не пропустили заклик до дії – розмістіть його на першому екрані листа, оскільки він найконверсійніший.

Розмістіть CTA поруч із зображенням або іншим привабливим елементом дизайну – це підвищить ймовірність того, що підписчик зверне увагу на кнопку і клацне.

Размещайте CTA в верхней части письма

Дотримуйтесь ієрархії дизайну

У листі можуть бути посилання, зображення і кнопки, які не є основними. Переконайтеся, що вони не відволікають від головного призову, зробіть їх не такими яскравими та меншого розміру.

Соблюдайте иерархию дизайна

Дотримуйтесь природної прогресії читання

Ми читаємо зліва направо і зверху вниз, тому кнопки заклику до дії розташовані знизу або праворуч від вмісту показують більший відсоток кліків.

Заклик до дії – важлива частина листа, тому тестуйте різні місця розміщення кнопки, кольору і розміри шрифтів, щоб створити ефективний CTA.

Десять перерахованих вище правил і кілька А / В тестів допоможуть оптимізувати Call to action для кожного сегмента підписчиків і підвищити кількість кліків.

Следуйте естественной прогрессии чтения

Чек-лист створення ефективного Call-to-action

  1. Використовуйте активні дієслова, щоб спонукати підписчика до дії.
  2. Пишіть лаконічно – два-три слова.
  3. Створіть заклик до дії від першої особи.
  4. Додайте ефект терміновості.
  5. У тексті заклику вкажіть головну цінність пропозиції.
  6. Використовуйте яскраві кольори, щоб виділити CTA.
  7. Збережіть вільний простір навколо кнопки заклику до дії, щоб вона була помітною на будь-якому пристрої.
  8. Додайте CTA у верхню частину листа.
  9. Головний заклик зробіть великим і контрастним, а другорядні – менш помітними.
  10. Розмістіть заклик до дії після тексту або зображення.