Як створити лендінг для освітнього проєкту: швидко та без витрат

Digital Marketing Manager сервісу онлайн-платежів Fondy, Назар Янкович, розповість, як спростити створення лендінгів, не втратити у функціональності та виконати всі зазначені завдання з найменшими витратами часу та грошей. Звучить магічно, але давайте розберемось, що таке якісний лендінг, як його зробити і чим саме для освітніх проєктів корисний вебконструктор Fondy.

Лендінг з онлайн-оплатою для освітнього курсу або цілого проєкту – це можливість фокусувати покупця на конкретному продукті. Збільшити продажі, сформувати певну репутацію, донести цінність – лендінг виконує одразу кілька важливих задач для освітнього бізнесу.

Лендінг: сім «За» створення такої сторінки

Інтернет продає. Люди в онлайні активно купують, але це не єдина причина створити лендінг для продажів освітніх курсів. Окрім трафіку, є й такі фактори:

  1. Сайт – це презентація компанії, товарів та послуг. Потенційні клієнти отримують всі дані перед прийняттям рішення про покупку.
  2. Якісно зроблений сайт або лендінг сприяє довірі до бізнесу, відчуттю надійності у клієнта. Це важливо для нових клієнтів, яким важлива безпека під час взаємодії з компанією.
  3. Ваш сайт працює цілодобово, що допомагає потенційним клієнтам дізнаватися про ваші товари і послуги та здійснювати покупки в будь-який час та з будь-якого географічного розташування.
  4. Сайт надає можливість підприємцю взаємодіяти з покупцями через форми зворотного зв’язку, онлайн-чати, блоги тощо, і це сприяє поліпшенню обслуговування.
  5. Більшість конкурентів уже створили свій сайт, тож ваша відсутність в онлайні може викликати недовіру з боку потенційних клієнтів.
  6. Із сайтом ви зможете використовувати різні маркетингові стратегії: контент-маркетинг, оптимізацію для пошукових систем (SEO) для отримання органічного трафіку, рекламні кампанії для залучення нових клієнтів і підвищення продажів і доходу.
  7. Завдяки безкоштовним інструментам аналітики на сайті ви можете збирати корисну інформацію: дані про відвідуваність, джерела трафіку, поведінку користувачів та ефективність маркетингових кампаній. Так ви можете оперативно коригувати свої дії та робити свої маркетингові активності ще ефективнішими.

Отже, сайт, одно- чи багатосторінковий допомагає підприємцям розширити свої можливості, залучити більше клієнтів і покращити взаємодію з ними.

Сайт і лендінг: особливості, розбіжності, призначення

Вище ми оперували термінами сайт і лендінг, не уточнюючи, для яких завдань вони призначені і в чому полягають відмінності. Отже, лендінг (landing page, «лендінг пейдж», також вживають назву «посадкова сторінка») – це односторінковий сайт, створений для конкретної мети. Наприклад, для:

  • привернення уваги відвідувачів до певного товару чи послуги (у тому числі цифрових);
  • збору контактів потенційних клієнтів;
  • благодійних зборів ;
  • підписки на розсилку тощо.

Кожен лендінг – це сайт, але не кожен сайт – лендінг. Останній ефективніше для:

  • збору електронних адрес для розсилки;
  • продажу конкретного продукту чи послуги;
  • просування, акцій тощо.

Лендінг фокусується на одній конкретній меті, наприклад, щоб відвідувачі здійснили покупку, залишили контактні дані чи перейшли на інший сайт. До речі, саме тому лендінги ще називають цільовими сторінками.
Лендінг зазвичай складається з однієї сторінки, де вся інформація представлена блоками, що логічно слідують один за одним і ведуть користувача до певної цільової дії. Дизайн часто мінімалістичний і зосереджений на цілі, але це не суворе правило оформлення такого сайту.. Завдяки мінімалізму споживач менше відволікається, що сприяє конверсії.

На відміну від лендінгу, сайт є більш універсальним. Він:

  • може мати багато різних функцій;
  • налічувати сотні сторінок;
  • містити десятки підрозділів: презентаційна інформація про компанію, детальні відомості про товари та послуги, новини, статті та блоги, чати для зв’язку з клієнтами тощо.

Все це допомагає висвітлити більше аспектів вашого бізнесу. Зазвичай у сайтах ніяк не обмежені можливості для розширення, тож ви можете масштабувати свою присутність в інтернеті додаванням нових сторінок, розділів і функцій. Крім того, в деяких випадках ви матимете більший контроль над дизайном і брендуванням вашого сайту.

Що обрати: лендінг чи багатосторінковий сайт

Вибір між лендінгом і сайтом залежить від ваших цілей. Якщо ви маєте специфічне маркетингове завдання та хочете зосередитися на одній дії, наприклад, продажу одного продукту, то лендінг напевно є кращим варіантом.

Якщо ви плануєте представити в інтернеті більше інформації про свій бізнес, продукти та послуги, то слід обрати сайт з кількома розділами та багатьма сторінками.

Зверніть увагу, за необхідності ви можете комбінувати:мати основний сайт для представлення бізнесу й асортименту продуктів і лендінг для просування певного товару чи послуги в інтернеті.
Візьміть до уваги ще один момент: створення багатосторінкового сайту потребує доволі багато часу та ресурсів, а лендінг можна зробити швидко та власноруч.

Фактично для кожного продукту, кожної маркетингової кампанії, ви можете самостійно створювати посадкову сторінку. Далі ми розкажемо про основні компоненти та як їх правильно робити.

Важливі компоненти лендінгу

В кожному односторінковому сайті мають бути ці складові:

  • Заголовок: великий і привабливий, він захоплює увагу відвідувачів і передає головне повідомлення сторінки.
  • Підзаголовок: додатковий текст, який пояснює чи розшифровує заголовок, надає контекстуальну інформацію.
  • Вигоди: список ключових переваг або зисків, які отримує відвідувач, скориставшись вашою пропозицією.
  • Зображення чи відео: створений дизайн-редактором візуальний елемент, який допомагає відвідувачам краще зрозуміти вашу пропозицію.
  • Call-to-Action (CTA): кнопка чи посилання, що закликає відвідувача виконати певну дію:«Купити зараз», «Зареєструватися», «Замовити безкоштовний демодоступ», «Створити акаунт» тощо.
  • Форма зворотного зв’язку: якщо мета полягає у зборі контактних даних потенційних покупців, то на сторінці має бути форма для заповнення, де вони зможуть залишити своє ім’я, електронну пошту, телефон тощо.
  • Соціальний доказ (Social Proof): відгуки клієнтів, портфоліо, рейтинги чи сертифікати, які підтверджують надійність і цінність вашої пропозиції.
  • Бонуси чи спеціальні пропозиції: якщо є додаткові спеціальні умови або ж акція актуальна лише обмежений час, то все це стимулює відвідувачів виконати дію.
  • Контактні дані: відомості для зв’язку з вами чи компанією.
  • Додаткова інформація: залежно від мети можуть бути додаткові інформаційні розділи чи блоки.

Кожен з цих компонентів працює на одну мету – залучити відвідувача, спонукати його залишитись, відповісти на можливі питання, підвести до покупки та оплатити замовлення онлайн.

Як створити лендінг: кроки та рішення

Найменша кількість часу та грошей потрібна, щоб створити лендінг, якщо ви оберете конструктор із наявними готовими шаблонами. Тут не треба навички у веб-розробці сайтів або HTML.

Створення лендінгу покроково

Крок 1: Визначте мету

Це може бути збір контактних даних, продаж конкретного продукту чи послуги, реєстрація на подію чи інша специфічна дія.

Платформа
Крок 2: Оберіть платформу

Існує чимало інструментів, які допоможуть вам створити лендінг без специфічних навичок сайтобудування. Серед них – Wix, Weblium, WordPress (із використанням спеціальних плагінів), Shopify, а також Fondy.

Крок 3: Придумайте і зареєструйте доменне ім’я

Будь-який сайт повинен мати унікальний ідентифікатор в інтернеті. Зазвичай доменне ім’я обирають відповідно до тематики посадкової сторінки. Наприклад, якщо ви продаєте каву в Україні й хочете провести рекламну акцію для популяризації нового сорту арабіки, можна обрати щось на кшталт arabica100.com.ua.

Пам’ятайте: домен реєструється мінімум на рік, а ваша акція може бути короткочасною. Тож якщо у вас уже є основний домен, хорошим варіантом буде використання субдомену.

Припустимо, ваш основний домен – kavashop.com.ua, тоді для лендінгу можна обрати субдомен arabica100.kavashop.com.ua. Але що робити, якщо сайту й домену у вас немає, а тільки сторінки в соцмережах. Деякі конструктори надають можливість створювати лендінги під «парасолькою» їхнього власного домену. Так, при роботі з вебконструктором Fondy потрібний вам URL у домені flandings.io надається безкоштовно.

Крок 4: Виберіть дизайн і шаблону

Більшість конструкторів мають бібліотеку готових шаблонів, які можна використовувати для різних завдань. Оберіть той, який відповідає вашій меті, а також стилю вашого бренду. Ви зможете самостійно налаштувати дизайн за своїми потребами.

Крок 5: Додайте контент

Наповніть лендінг відповідними текстом і графікою. Придумайте й напишіть заголовок, опис послуги чи продукту, перелічіть вигоди для клієнта, створіть зображення чи відео, які пояснюють цінність вашої пропозиції.

Крок 6: Інтегруйте платіжний шлюз й інші додаткові функції

Залежно від вашої мети, ви можете додати на свій лендінг функцію оплати, форму зворотного зв’язку, кнопки дії (Call-to-Action) тощо. Більшість платіжних провайдерів пропонують платіжну кнопку чи посилання, що допомагає інтегрувати систему оплати на свій сайт. Зокрема при роботі з вебконструктором від Fondy систему прийому оплат буде інтегровано у сторінку за замовчуванням.

Крок 7: Перевірте та тестуйте

Впевніться, що всі елементи працюють правильно, а контент чіткий і зрозумілий. Також переконайтеся, що створений лендінг коректно відображається на десктоп-екранах і мобільних пристроях (смартфонах і планшетах). За необхідності додайте аналітичні інструменти, наприклад, Google Analytics або Facebook Pixel, для відстеження відвідуваності та конверсій на вашій посадковій сторінці.

Крок 8: Публікуйте

Тепер сайт можна показати іншим за допомогою його публікації на майданчику обраного хостинг-провайдера. Також є інший варіант – скористатися відповідною послугою від розробника конструктора та почати використовувати його для досягнення вашої мети.

Як зробити лендінг у вебконструкторі Fondy

Освітні продукти – це одна з найпопулярніших сфер, в якій створюються лендінги, що презентують курси або програми для навчання. Тут можна продавати усьому світу також відеоуроки, марафони й інший навчальний матеріал. Щоб створити таку сторінку, використовуйте конструктор лендінгів Fondy.

Конструктор лендінгів Fondy

Не потрібно наймати технічних фахівців, платити за домен тощо. Усе можна зробити самостійно, безкоштовно і буквально за 5 хвилин (час на створення сайту без наповнення). Задля розуміння оцініть можливості таких лендінгів:

  • Необмежена кількість онлайн-продуктів. Додайте на одну сторінку скільки завгодно пропозицій, якщо у вас багато курсів або тарифних планів.
  • Мультивалютність. Вкажіть вартість у локальній валюті клієнтів, якщо продаєте за кордон, звільнивши їх від необхідності самостійно перераховувати суму за курсом.
  • Вбудований календар платежів. Налаштуйте регулярні списання з карток платників, встановивши у шаблоні їхню періодичність і кількість.
  • Без платних тарифів і будь-яких додаткових витрат – лише фіксована комісія від успішних оплат на вашій сторінці.
  • Економія часу – вам не потрібно додатково інтегрувати у свій лендінг еквайринг від Fondy, він там за замовчуванням.
  • Для продажу інформаційних курсів існує спеціальний шаблон: онлайн-курс. Також доступно ще пару зразків із різним функціоналом: продаж товару та збір пожертв, тож ви можете використовувати відповідний для вашого проєкту шаблон лендінгу.
  • Односторінкові сайти, створені за допомогою вебконструктора від Fondy, коректно відображаються у всіх браузерах та однаково добре виглядають на будь-яких пристроях. Тож ви зможете гарантувати найкращий користувацький досвід своїм відвідувачам та меншу кількість відмов – своєму освітньому бізнесу.

Покрокова інструкція: як швидко запустити свій проєкт

  1. Зареєструйтесь у Fondy, створіть мерчанта і дочекайтесь його активації.
  2. Оберіть шаблон лендінгу, що призначений для продажу курсів і цифрових продуктів. Введіть назву проєкту, ім’я для посилання (латиною) та натисніть «Створити лендінг».
  3. Заповніть необхідні поля своїм контентом, дотримуючись покрокових підказок в інтерфейсі. Введіть «Короткий опис курсу або продукту», завантажте лого проєкту та обкладинку, виберіть кольорову гаму сторінки, щоб зробити лендінг візуальним продовженням свого проєкту та більш упізнаваним для платників з усього світу.
  4. Внесіть відповідну інформацію в каталог курсів чи продуктів, які ви будете пропонувати своїм клієнтам в інтернеті. Кількість продуктів у каталозі необмежена.
  5. У додаткових налаштуваннях клікніть на вимикач «Активувати періодичні автосписання», щоб приймати регулярні платежі від студентів.
  6. Продавайте свій інфопродукт в інтернеті й отримуйте оплати від клієнтів з усього світу, адже прийом платежів уже підключено до шаблону за замовчуванням.
  7. Сплачуйте тільки фіксовану комісію Fondy від успішних транзакцій.

Створення лендінгу для продажу освітніх матеріалів – це обов’язкове завдання для тих, хто має ціль ефективно презентувати один продукт та отримати максимум продажів. Його для підприємців спростили такі сервіси як Fondy, де можна за кілька хвилин створити та за пару годин наповнити лендінг, що дасть продажі та принесе дохід без значних вкладень часу та коштів.