Як створити бренд: 5 кроків для новачків

Ринок задає темп. Компанії щодня конкурують, бізнеси виштовхують один одного з ігрового поля, партнери, навпаки ж, шукають один одного і все це з надією зайняти свою нішу, закохати в себе потенційних клієнтів і збільшити дохід.

Безумовно, якість товару або послуг дуже важлива в цих перегонах, але сьогодні я хочу поговорити про інше.

Про бренд, імідж, які доносять цінності та ідею компанії. Погодьтеся, якщо компанія і її продукт емоційно імпонують вам, то, швидше за все, у вашому особистому ТОП 10 вона займе перші позиції. І тим самим знайде клієнта у вашій особі.

Що потрібно, щоб побудувати потужний бренд, у якого захочеться купити і яким захочеться слідувати? Поговоримо про це в цій статті.

Бренд як конкурентна перевага бізнесу

 Бренд сприяє залучити покупців

Бренд допомагає компаніям залучати та зацікавлювати клієнтів; конкурувати на ринку і зображати унікальність свого товару. Не секрет, що люди готові міняти гроші на цінності, які набувають разом з брендом.

Будь-який бренд — це обличчя та імідж виробника в очах у всіх людей без винятку. Не тільки покупця, а й конкурентів, партнерів, громадськості.

Бренд – абстрактне поняття, яке складається з комплексу деталей і, надалі, дає загальне уявлення про компанію-виробника. У підсвідомості людини бренд асоціюється з таким собі продуктом, який викликає певні почуття, переживання. І, якщо емоції після придбання товару або послуги будуть позитивними, репутація не тільки не похитнеться, але і, навпаки, зросте.

Як бренд впливає на майбутнє компанії?

Як я вже казала вище, мета бренду – допомогти бізнесу позитивно вплинути на фінансовий результат. Однак, хороший бренд націлений і на перспективу розвитку. І щоб цей саме розвиток відбувся, необхідна стратегія.

Від того, наскільки ви серйозно підійдете до справи, залежить його результат. Як створювати бренд, стратегію і працювати на результат?

Маючи ідею зі створення бренду, необхідно провести аналіз і зрозуміти, наскільки бренд буде відповідати характеристикам вашого продукту (зрозуміло, він у вас повинен бути).

Не секрет, що якість виробника не завжди збігається з думкою про нього споживача.

Поміркуйте над тим, як бренд зможе вплинути на сприйняття людей і позитивно відбитися на іміджі компанії. Бренд повинен допомагати людям не думати, а купувати.

5 головних кроків для створення бренду

5 кроків при створенні бренду

Визначте цільову аудиторію

Кому ви будете продавати? Як виглядає ця людина або група людей? Чим захоплюється і цікавиться? Який у нього сімейний стан і хобі?

Питань може бути багато і чим детальніше вони будуть, тим краще вийде портрет.

Великі компанії не просто описують образ їхнього клієнта, а й підбирають фотографію цієї людини або людей. І кожен раз, коли думають над чимось новим, звертаються до нього, можна сказати просто «дивляться в очі».

Люди допомагають нам визначити ким і якими нам бути для них. Визначте, яким буде ваш бренд.

Яка ваша головна особливість?

Якщо ви не можете дати однозначну відповідь, бренд може «не вистрелити».

Ваше завдання розповісти про себе так, щоб люди могли виділити вас з поміж інших. Це не говорить про те, що потрібно винаходити космічний корабель, досить бути собою і не такими як всі.

Відкритість, гумор, порядність, чесність перед людьми повинна відображатися в бренді. Подумайте, якими ви хочете бути в очах клієнта. Довіра – запорука майбутнього успіху.

А чи буде у нового бренду особа?

Деякі бізнеси залучають селебріті, щоб зі старту привабливо виглядати в очах клієнтів. Такий спосіб запуску дає чимале охоплення і допомагає «завіруситися». І, якщо ще років 5 назад, його використовували, в основному, закордонні бренди, то сьогодні їм відмінно навчилися користуватися українські!

Такий же прийом використовують вже популярні бренди, щоб підтримувати імідж і залишатися в полі зору споживачів.

Бренд Yves Saint Laurent у 2019 році презентував нову колекцію жіночих парфумів «Libre». Обличчям парфуму стала співачка Dua Lipa.

Бренд Yves Saint Laurent в 2019

Источник: сайт sephora.ru

А в цьому році, обличчям легендарного аромату Yves Saint Laurent Black Opium, стала – Zoe Kravitz. Нова ефектна реклама з американською актрисою, співачкою і моделлю, обіцяє залучити нову аудиторію покупців і порадувати давніх шанувальників.

Обличчям бренду аромату Yves Saint Laurent Black Opium, стала - Zoe Kravitz.

Источник: сайт iledebeaute.ru

Подумайте про візуальну складову

Якого кольору ваш бренд? Які йому властиві графічні елементи?

Кожен елемент окремо і всі разом повинні підкреслювати індивідуальність вашої компанії. Люди повинні вміти відрізнити вас від конкурентів.

Важливим етапом створення бренду є вибір фірмового корпоративного стилю. Це як почерк або підпис людини – іншого такого бути не повинно.

Графіка, кольорова гамма малюють загальну картинку і без цього обійтися точно не можна. Вирішіть, чи буде у вас персонаж. Він може допомогти чітко виділити вас на ринку і викликати позитивні емоції аудиторії.

Як ви будете розповідати про себе аудиторії?

Визначтеся, як будете комунікувати зі своїми клієнтами, де будете розповідати про себе, відповідати на питання і чи будете взагалі.

Цей пункт вже більше про маркетинг бренду: потрібно вирішити, які канали залучення клієнтів будете використовувати для просування. Каналів існує безліч, як в онлайні, так і в офлайні.

До речі, про онлайн відмінно розповів Head of PPC Inweb Олексій Мамонтов в спільному вебінарі з Хорошоп.

Рекомендуємо подивитися:

Висновки:

  1. Якщо виникла ідея створити бренд – створіть його!
  2. Якщо не знаєте з чого почати свій шлях – прочитайте наше маленьке керівництво: 5 кроків при створенні бренду.
  3. Відкиньте сумніви — дійте!
  4. Ідея не повинна залишитися нереалізованою – втілюйте!
  5. Маленький крок – це фундамент великих звершень.

А що б ви рекомендували новачкам, які намагаються зачепитися за свою ідею і реалізувати її?