Невбиваємий бізнес. Історія, як продавати захищені телефони і робити це добре!

Мобільний телефон сьогодні для нас не тільки засіб зв’язку, модний аксесуар, необхідний гаджет, але і один з найбільш частих гостей сервісного центру. Розбити звичайний середньостатистичний смартфон не складно і будь-яке падіння може його вбити. Не дивно, що багато людей зацікавлені в купівлі захищеного телефону, який легко переживе будь-яке падіння. Саме про цей бізнес і піде мова в нашій статті, про інтернет-продаж. Для початку пару слів про специфіку самого продукту:

Отже, що ж це таке – захищені телефони?

Ці пристрої, сконструйовані спеціально для використання в екстремальних умовах і відрізняються набагато більшою стійкістю до механічних впливів, ніж звичайні телефони. Смартфони з підвищеною міцністю випускалися відомими виробниками і раніше. Сучасні ж моделі захищених телефонів відрізняються від звичайних мобільних пристроїв:
  1. Ступенем захищеності корпусу;
  2. Ступенем вологостійкості.

Також відмінна риса всіх захищених телефонів – висока ємність акумулятора, в деяких моделях його можна зарядити вручну. Сьогодні ринок мобільних пристроїв пропонує величезну кількість моделей і кожен зможе знайти те, що його цікавить. Для тих, хто веде активний спосіб життя і не уявляє свого життя без подорожей і екстриму, такий гаджет просто необхідний в усіх відношеннях. Але скільки цих людей і який процент користувачів готовий зробити таку купівлю? Крім всіх переваг цього телефону, продукт також має свою ціну, і вона чималенька. Герой нашої статті, власник інтернет-магазину захищених телефонів, на прикладі свого досвіду ілюструє, що такі люди є, більш того – активнні і платоспроможні. Нижче його історія.

– Все почалося ще 2005 році, коли влаштувався працювати на прокат гідроциклів і в рятувальну службу. Якщо не вдаватися в подробиці роботи і коротко викласти сутність – постійно втоплені телефони. Ми з хлопцями озброювалися спеціальними водонепроникними чохлами, які вміли плавати, але і вони не витримували навантажень і постійно рвалися. Я сам втопив безліч телефонів і кожен раз, як це відбувалося, мені не давала спокою лише одна думка – невже такі імениті і просунуті виробники портативної електроніки не в змозі зробити жодного нормального телефону, який міг би витримувати занурення в воду? Ви скажете, мовляв пиловологозахищені телефони були тоді і є зараз. Однак варто було один раз забігти в воду з телефоном в кишені або під гідрокостюмом (а бувало й таке), як увесь його захист від вологи зводився до нуля. Вони не призначені були для таких умов, тонули не гірше звичайних, і псувалися навіть від вологих рук.

З роботи пішов, а думки залишилися. Наступна робота була в яхт-клубі. Ось там я вперше побачив водонепроникний телефон, який мене змусив міцно задуматися.

Мою увагу він привернув яскраво-жовтим забарвленням, високою гучністю динаміка, гумовим корпусом. Запитав у власника назву бренду і вже ввечері того ж дня “серфив” інтернет на предмет таких телефонів. Вони виявилися цілком собі реальним продуктом, притому в достатку, були цілком сучасними і здатними витримувати падіння, занурення в воду до двох метрів, заморозку в воді. Захотілося продавати їх, щоб донести цей продукт до людей мені знайомих за службовим обов’язком, і, взагалі, до людей, пов’язаних з водною стихією. Подумав і забув. Через півроку, звільнившись в черговий раз і не бажаючи працювати на когось, згадав про захищені телефони.

Керуючись романтичними спогадами про минулий досвід роботи, своїми клієнтами я бачив людей, що мають пряме відношення до води, які здійснюють прокат подібної техніки, зайняті на обслуговуванні такої, власники і т.п. Вік від 18 до 60. Як же я помилявся. Я це зрозумів, тому, приблизно, три місяці безуспішних пропозицій у Вконтактє своїй наміченій аудиторії. Таких людей виявилося катастрофічно мало. Методом спроб і помилок я зрозумів, що це люди від 25-50, середнього рівня достатку, які мають постійний дохід, мисливці, рибалки, сантехніки, люди, які працюють руками, страйкболісти, промислові альпіністи.

Перед тим, як почати свою справу в інтернеті, брав інформацію з вуст брата і ще однієї людини, багато читав статей. Треба сказати, що мережа дуже добре наповнена матеріалами з приводу організації інтернет-магазинів, оскільки тема вельми і вельми актуальна. Загалом, основні зерна закладалися двома людьми. Всього дві змістовні розмови дали свій ефект і поштовх. Вся інформація, в подальшому, черпалася, головним чином, в мережі. Плану дій не було. Як не намагався, як не старався, не міг скласти все до купи,тема біла для мене абсолютно новою, знання були нульові. Врятували мене дії, спроби, помилки. Просто почав робити. Сьогодні з моменту старту магазину пройшов вже 1 рік і 10 місяців. Я можу витрачати на роботу від 10 хвилин до 15 годин в день без перерв на їжу. Головне у мене в цій справі – настрій.

Під час створення сайту спочатку я керувався невірними принципами. Намагався продавати телефони. Це і було найбільшою помилкою. З плином часу я став краще розуміти концепцію інтернет-магазину, способи подачі інформації.

І ось тепер я керуюся тим, що, зайшовши на сторінку продукту, людина повинна отримати вичерпну інформацію, яка міститься в тексті, фото і відео-матеріалі. Я зробив ставку на статті, потім на відео-матеріали. Вони наочніше і цікавіше, їх простіше сприймати та інформаційна наповненість в рази вище будь-якого тексту. Створюючи сайт, я користувався, перш за все, досвідом великих магазинів, що мають колосальні ресурси і можливості. Щоб уникнути проблем сприйняття власного сайту, я переходив на сайт топового магазину, дивився як і що організовано і впроваджував собі. Скарги від клієнтів надходили, намагався одразу ж брати їх до уваги, виправляти помилки. Серед переваг клієнтами було зазначено вміст відео-матеріалів.

Намагався взяти в оберт також і соціальні мережі: VK, Facebook, Twitter, Google+, YouTube. Але у підсумку закинув все, за винятком YouTube. Соціальні мережі давали не дуже великий результат. Звичайно, при професійному підході, думаю, результат забезпечений. Однак, я все робив сам: своїми руками і своєю головою. Тому сконцентрував увагу тільки на YouTube, на інше не вистачало сил, грошей не було зовсім. Зробив важливим необхідність створити якісний контент.

У перші тижні, як не дивно це прозвучить, я очікував заходів на сайт з пошукової системи і соціальних мереж. Постійно моніторив відвідування через аналітичні служби. Смакував перший продаж. Грошей хотів, але не чекав. Про них я думав в останню чергу. Для мене інтернет-магазин з самого початку став не просто набором коду у всесвітній павутині, а дитям, яке хотілося бачити здоровим і розвиненим. Це перше, до чого я кинувся. Перший продаж пройшов рівно за місяць.

Відео краш-тестів

Сьогодні в Україні на ринку захищених телефонів досить велика конкуренція – в цьому, на мій погляд, основна причина поганих продажів. Однак, досвід і знання дозволяють справлятися з цими перешкодами. На певному етапі продажі навіть перевершили мої очікування. Сталося це завдяки додаванню відео-матеріалів на сайт, зйомок краш-тестів з повним знищенням телефону. Вибух продажів стався за 6 місяців завдяки тільки відео-роликам. Відео підняли продаж вже за тиждень, а за місяць сайт підтягнувся в пошукових системах на пару рядків, трафік з YouTube досяг 30% вже за три місяці наполегливої ​​зйомки відео-роликів. Ще за пів року я став користуватися послугами SEOшніков, ось тоді пішло ще веселіше. Телефон розривався від кількості дзвінків, більше половини замовлень я не міг задовольнити через брак товару.

Про майбутнє інтернет-продажів

Сьогодні заробляти в інтернеті можна, заробляти багато і війти висот на цьому терені. А ось займатися цим може не кожен. Кількість грошей і знань тут не має ніякого значення. Важливо внутрішнє устремління, самоорганізація і бажання, якими володіє далеко не кожна людина. Є люди, яким потрібна робота на кого-тось, є люди, яким потрібна робота для задоволення, є люди, які цю роботу створюють. Кожному своє.

Сьогодні моєю основною складністю є освоєння нових двигунів інтернет-магазинів, які дозволяють використовувати широкий набір інструментів, які добре адаптовані під мобільні пристрої; пошук нової, цікавої для мене ніші.

Павло Устинов, спеціаліст відділу розробки Inweb, дає свій коментар успішності інтернет-кампанії героя нашої статті, відзначаючи явні плюси його власних розробок, а також слабкі моменти сайту.

Screenshot

Павло Устинов, фахівець відділу розробки Inweb:

— абсолютно згоден з автором, що такий товар треба продавати картинками, а краще відео. Трактор, який проїжджає по телефону, літак, який колесом в момент посадки його не може розчавити, кувалда в руках м’язистого будівельника, яка ламається об цей телефон – ось ті образи, які будуть продавати такий товар, і краще в “slow mo”.

Сайт непогано розкриває сутність проекту, видно товар, проте, простенький html5 відео слайдер з образами, які я навів вище, посіяв ідею в мозок кожного відвідувача. Подібно до того, як на сайті кінотеатру: ти заходиш і одразу бачиш відеоролик.

Є зауваження загального плану до сайту:

1. Не повністю реалізовані вже зовсім звичні нашому покупцеві можливості сайту: зворотний дзвінок, корзина просить купу зайвих полів заповнити, немає замовлення в 1 клік, було-б зручно.

2. Відомо, що український покупець ще побоюється інтернет-магазинів, тому частенько дивиться на сторінки оплати і доставки. Там би ширше написати, як доставимо, як оплатимо, як поміняємо, якщо що. Люди люблять докладні інструкції, це +10 до серйозності магазину в очах клієнта.

3. На сторінці товару багато відгуків, навряд чи стільки читатимуть. Я б звернув їх до останніх 20-30, решта розгортати за кнопкою.

4. Бажано поставити під блок з відгуками ще одну форму захвату на купівлю – скорочену картку товару, зображення, назву, ціну та кнопку “Купити” – для тих, хто читав, дивився відео, читав відгуки, щоб замовляли.

5. Вже далі блок з цим також дивляться.

6. У кошику справа я б прибрав навігацію і зайві блоки – там клієнт вже хоче купувати – нема чого його відволікати.

Підсумок

І хоча все це не скасовує цінності сайту, як магазину таких прекрасних унікальних захищених телефонів, мені здається, що люди будуть купувати такі штуки тільки тому, що вони круті.

Цікаво, якщо на танку проїхати по такому телефону, вийде? А якщо з 9-ти поверхівки скинути iphone 6 в чохлі – витримає? :D