Як підключити Яндекс.Діалоги — покроковий мануал

Яндекс.Діалоги — це платформа для розробників, яка дозволяє додавати сценарії спілкування з користувачем на сервіси Яндексу.

Власникам сайту такий інструмент цікавий, бо інтеграція з Яндекс.Діалогами дозволяє отримати ряд переваг:

  • по-перше, ви зможете спілкуватися з клієнтами ще до того, як вони потраплять на сайт — кнопка чату зображається прямо під посиланням;
  • по-друге, сайт буде помітно виділятися в пошуковій видачі, що зможе залучити більше клієнтів;
  • по-третє, найкраща видимість вплине на показники переходів, лідів та конверсії – показники будуть зростати.

Как выглядит сервис «Яндекс.Диалоги» в поисковой выдаче

Щоб додати чат Яндекс.Діалоги необхідно:

  1. Перейти на сайт сервісу.
  2. Натиснути плашку «Створити діалог».Создаем Яндекс.Диалог
  3. Вибрати тип діалогу «Чат для бізнесу».Вибираем типа Яндекс.Диалога «Чат для бизнеса»
  4. Заповнити поля налаштувань.
    1. Сайт для верифікації прав використання бренду. Укажіть адресу вашого сайту. URL-адресу потрібно написати так сам як він вказаний у Яндекс.Вебмайстері, із зазначенням протоколу https:// или http://. Наприклад — https://inweb.ua/. Права на цей сайт повинні бути підтверджені через Яндекс.Вебмайстер.Подтверждение права использования бренда сайта
    2. Організація. Якщо ваш сайт доданий в Яндекс довідник, рекомендуємо вказати назву організації, щоб чат був доступний для більшого числа сервісів Яндекс.Поле для ввода названия организации
    3. Провайдер. Виберіть варіант встановленого чату на сайті, наприклад JivoSiteВыбираем онлайн-чат, который установлен на сайте
    4. ID. Вкажіть ID сервісу чату, встановленого на сайті. У нашому випадку вказуємо ID JivoSite. Для цього перейдіть за посиланням https://app.jivosite.com/settings/channels.Далі відкривайте розділ «Управління» → «Канали зв’язку».

      Указываем ID сервиса онлайн-чата

      Додайте новий канал Яндекс і скопіюйте ID чату.

      Копируем ID чата

    5. URL. Додайте адреси сторінок, для яких повинна зображатися кнопка чату в результатах пошуку. Заповніть по інструкції від Яндекса:
      • https://example.ru/ — чат буде зображатися тільки на сторінці, повністю збігається з адресою https://example.ru/;
      • https://*.example.ru — чат буде зображатися на всіх піддоменах домену example.ru;
      • https://example.ru/* — чат буде зображатися на всіх підсторінках домену example.ru;

      Рекомендуємо поставити https://example.ru/* і тоді чат буде зображатися на всіх сторінках сайту.

      Выбираем адреса страниц сайта, для которых будет отображаться онлайн-чат

    6. Назва компанії. Введіть назву, яке буде зображатися в заголовку чату. Може збігатися з назвою компанії. Приклад: «Inweb». У назві не повинно бути слів Чат, Яндекс, Аліса.Вводим название компании
    7. Назва діалогу. Назва, яке буде зображатися в заголовку чату. Може збігатися з назвою компанії. Приклад: «Inweb».Вводим название диалога

      Назва діалогу обов’язково має містити назву організації або сайту. У ньому можуть міститися слова, що характеризують категорію бізнесу, основного товару або вид основної діяльності. У разі, якщо чат працює з конкретним регіоном, рекомендуємо вказати назву міста.

    8. Email для зв’язку з організацією. Вкажіть контактний email, до якого підключений сервіс чату.Вводим контактный email компании
    9. Рубрика. Позначте до якої рубрики відноситься ваш сайт. У разі інтернет-магазину підійде рубрика «Інтернет-магазин».Указываем рубрику, к которой относится сайт
    10. Привітання. Напишіть фразу від оператора чату, яка буде автоматично виводитися користувачеві під час відкриття чату.Вводим приветственное сообщение
    11. Саджести. Саджести — це кнопки, які дозволяють клієнту поставити питання одним кліком. Вкажіть кілька найпопулярніших питань і коли клієнт клікне на один з них, воно автоматично відправиться в чат оператору як повідомлення.Добавляем саджесты — кнопки быстрого вопроса.

      Розділ «Саджести» можна залишити незаповненим.

    12. Іконка. Завантажте іконку чату. Можете поставити фотографію оператора, який буде відповідати, або логотип компанії.Добавляем иконку чата — фотографию оператора или логотип компании
    13. Робочий час.В кажіть час, коли чат доступний користувачам.Указываем время, когда чат доступен пользователям.
      Якщо оператори доступні в конкретний час, вибираємо робочий час «Вибірково» і виставляємо час, коли оператори доступні.
  5. Надіслати всю інформацію на модерацію. Після заповнення полів, відправте чат на перевірку кнопкою «На модерацію».
  6. Опублікувати. Після того, як модератор схвалить чат, ви зможете запустити роботу чату кнопкою «Опублікувати».
Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди

Як ви бачите, налаштувати чат не складно. Якщо у вас виникнуть запитання в процесі підключення, залишайте їх у коментарях до цієї статті.