Налаштування фільтрів трафіку в Google Analytics

Будь-яку присутність компанії в інтернеті необхідно відстежувати і це вже давно не секрет: будь-то видача сайту в безкоштовному пошуку, реклама, запущена в Google, велика дисплейна кампанія або просто посилання, що веде на сайт.

Але ще більш важливо, щоб статистика такого моніторингу була чистою. Щоб забезпечити прозорість даних, потрібно фільтрувати трафік. Своїм клієнтам ми:

  • виключаємо трафік по IP від співробітників нашого агентства і співробітників клієнта;
  • коригуємо трафік з пошуку Яндекса, щоб він відображався як органічний;
  • коригуємо трафік з ресурсу Mail.ru;
  • коригуємо трафік на повний URL або піддомен, в разі потреби.

Це потрібно, щоб дії внутрішніх фахівців не спотворювали статистику.

У статті ми допоможемо розібратися, як виключити внутрішній IP компанії, налаштувати фільтр в Google Analytics і скорегувати канал трафіку. Всі кроки виконані на прикладі Inweb.

Виняток трафіку зовнішнього IP

Для визначення IP перейдіть на сайт 2ip.ru. А щоб його виключити – використовуйте регулярні вирази (детальніше про них можна почитати на RegExp).

Наприклад, наші IP:

  • 93.158.151.230
  • 83.239.105.20

Регулярний вираз для фільтрації двох IP адрес Inweb: ^93\.158\.151\.230$|^83\.239\.105\.20$

Настраиваем фильтр для внешнего IP

Виняток трафіку внутрішнього IP

Для виключення внутрішнього IP краще створювати окремий фільтр, а не прописувати в фільтрі для зовнішнього. Але перед його створенням краще подивитися всі існуючі налаштування аккаунта.

Налаштування виключення для однієї IP

Виберіть вбудований фільтр «трафік з IP-адрес».

Настраиваем исключение внутреннего трафика для одного IP

Якщо необхідно виключити цілу підмережа

Регулярний вираз для виключення підмережі 91.193.193.0 – 91.193.193.255 в «Шаблон фільтра» ^91\.193\.193\..+$

Настраиваем исключение сети IP

Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди

Коригування каналу трафіку з пошукової системи Яндекс

Google Analytics не завжди коректно визначає SEO-трафік з пошуку Яндекса: частина органічного трафіку потрапляє в канал referral. Щоб правильно визначити трафік, потрібен розширений фільтр, який допоможе записати його і віднести до органічного.

Для цього використовуйте регулярний вираз для «Джерело кампанії» – ^ yandex \. (Ru | ua | by | kz | fr | com) $

Назва фільтра може бути таким, наприклад, Yandex referral -> organic.

Корректировка канала трафика из поисковой сети Яндекс

Коригування каналу трафіку з Mail.ru

Історія, подібна трафіку з пошуку Яндекс, торкнулася і SEO-трафік Mail.ru – він зливається в канал referral з травня 2017 року.

Налаштування розширеного фільтра аналогічні з Яндекс. Регулярний вираз для «Джерело кампанії» -. * \. Mail \ .ru $. Назва фільтра, наприклад, Mail.ru referral -> organic.

Корректировка трафика с Mail.ru

Коригування трафіку на Повний URL (домен сайту + шлях URI)

Розширений фільтр стане в нагоді в тому випадку, коли в звітах Google Analytics потрібно бачити весь URL сторінки (наприклад, example.com/category/subcategory). Найчастіше це важливо для сайтів з піддоменів. За замовчуванням доступний тільки шлях після домену. Наприклад, / category / subcategory.

Корректировка трафика на полный URL

Коригування трафіку тільки на піддомен

Якщо потрібно створити уявлення, в якому будуть дані тільки для конкретного поддомена, необхідно налаштувати вбудований фільтр «Трафік на хост».

Важливо! Обов’язково вибрати опцію «Включити тільки». Інакше буде навпаки – виняток поддомена.

Корректировка трафика только на поддомен