Як легко створити і запустити привітальну розсилку?
Привітальна розсилка — лист, або ланцюжок тригерних листів, що надсилаються автоматично після підписки на розсилку. Зазвичай відправляють серію з двох-трьох вітальних листів, щоб створити у підписників позитивне ставлення до бренду.
У цій статті маркетологи SendPulse розкажуть, в чому перевага привітальних розсилок і побачите на прикладах, як правильно їх застосовувати для своїх кампаній.
Навіщо використовувати привітальні розсилки
- 74% користувачів очікують привітального листа одразу після підписки.
- 60% доставлених вітальних листів відкриваються.
- 45% покупок, вчинені новими передплатниками, відбуваються протягом 24 годин після реєстрації.
За даними Experian, welcome-розсилка генерує в три рази більше покупок, ніж продає.
У чому користь від привітальних розсилок
На етапі знайомства з користувачем ви підігріваєте інтерес до ваших товарів і послуг, а при вчиненні підписчиком купівлі система його автоматично перенаправляє в інший ланцюжок розсилки — ланцюжок покупців. Якщо ви запропонуєте читачам цікавий і корисний контент, читачі охоче їм поділяться зі знайомими та колегами.
Мета welcome-розсилки
- Познайомити з компанією.
- Підігріти покупця до купівлі.
- Вибудувати лояльне ставлення до бренду.
Інтернет-магазин дитячих іграшок Miramida відправляє новим передплатникам персоналізовані листи, в яких розповідає чого очікувати від розсилок, інформує про чинні акції, конкурси та актуальні товари в магазині. У шапці листа розташовані кнопки розділів сайту, а у футері розмістили контакти та посилання на соцмережі.
Структуру для своїх вітальних розсилок вибирайте виходячи з особливостей вашої продукції та цільової аудиторії. Ось чотири найпоширеніші види вітальних листів.
Подяка за підписку
Дякують за довіру до бренду. Можуть направляти на блог, пропонувати стежити за компанією в соціальних мережах або завантажити мобільний додаток магазину. American eagle outfitters коротким листом вітає і дякує за підписку:
Знижка
Інтернет-магазини часто мотивують підписатися на розсилку, пропонуючи натомість знижки, безкоштовну доставку або інші вигідні пропозиції. Quiksilver пропонує в подарунок 500 рублів до першої покупки на суму від 3000 рублів.
Знижки та персональні пропозиції часто обмежують у часі, чим створюють відчуття терміновості та підштовхують читача швидше прийняти рішення про купівлю. У вітальній розсилці ресторану «Своя компанія» до читача звертаються за ім’ям і розповідають, чого чекати від розсилок. А в кінці дарують гарячий рол, який можна отримати до 22 листопада.
Знайомство з брендом
Знайомить нових підписчиків з брендом, його філософією та особливостями продуктів. «Траєкторія» посвячує нових підписчиків в історію створення інтернет-магазину і розповідає про команду, яка за ним стоїть.
Перші кроки в сервісі
Як користуватися сервісом читачі можуть дізнатися з привітального листа. Piktochart допомагає освоїтися в сервісі та покроково пояснює, як легко розповісти історію в інфографіці.
Покажіть новим підписчикам, чого очікувати від спілкування з брендом, запропонуйте інструменти для зворотного зв’язку і регулювання часу отримання повідомлень. А також посилання на інформацію про проєкт та команду. Вітальний лист The Bell є відмінним прикладом.
Аліна Глазиріна
головний редактор блогу Inweb
Підпишіться і будьте в курсі!
Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Приклад ланцюжка привітальних розсилок від Furnish
Перший лист
Відправляється після підписки. Шапка листа веде на розділи сайту, а нижче розміщений навігатор за стилями, який допомагає читачеві зорієнтуватися і зрозуміти, які меблі підійдуть під необхідний інтер’єр. А ще Furnish пропонує допомогу менеджерів в підборі та оформленні замовлення. Внизу листа вказані посилання на акції, інформацію про доставку, інформацію для дизайнерів і журнал зі статтями про дизайн.
Другий лист
Відправляється через два дні після першого. Він присвячений знайомству зі сторінками Furnish в соцмережах: Instagram, Facebook, ВКонтакте і Pinterest.
Які тригери можна застосувати в welcome-ланцюжку
Підписка → підтвердження email → вчинення цільової дії. Після вітального ланцюжка передплатника слід перенаправляти в основну базу.
Підписка → підтвердження email без здійснення цільової дії. Для такої аудиторії слід розробити серію з 4-7 листів, в яких буде корисний контент.
Підписка без підтвердження email. Коли підписка на розсилку через Double Opt-in, користувачам, які вказують електронну пошту на сайті, приходить лист з проханням підтвердити email. І частина аудиторії завершує підписку. Цій групі відправляйте два листи, що нагадують про незавершену підписку. Перший через пів години, і якщо email знову не підтвердили, то другий відправте через декілька днів.
Як створити серію вітальних листів в SendPulse
Щоб створити розсилку, в меню переходьте за пунктом «Авторозсилки», натисніть «Створити авторозсилку», далі вибираєте «Послідовна серія» і переходьте на сторінку «Серія повідомлень», де ви її створите. Для цього напишіть назву розсилки, вкажіть email, час і дні для посилання, напишіть теми листів, підготуйте і виберіть шаблони для розсилки, а після збережіть зміни та запустіть розсилки.
Висновок
Якщо ви ще не використовуєте вітальну розсилку — покваптеся її запустити. Цей маркетинговий інструмент підігріє нових підписчиків, підвищить рівень продажів і допоможе в створенні лояльного ставлення аудиторії до вашої компанії. З сервісом автоматичних розсилок SendPulse, ви самі створите ефективну welcome-розсилку швидко та якісно.