Як і які сфери бізнесу ростуть під час карантину — огляд SEO-кейсів Inweb
Експертиза команди Inweb в напрямку пошукової оптимізації сайту налічує понад 500 проєктів з різних сфер бізнесу. Зрозуміло, в сьогоднішніх незвичайних умовах ізоляції кожна галузь реагує по-своєму. Ми провели дослідження на підставі поточних клієнтів агентства і знайшли, як мінімум, 6 висхідних ніш за доходом від органічного трафіку під час карантину. Розповідаємо!
Якщо коротко — не гречкою єдиної, як то кажуть. Люди купують ще дещо :)
Ніша — продаж сантехніки
Як видно на графіку, дохід від онлайн-продажів з каналу organic за 3 тижні карантину збільшився майже на 200%, в порівнянні з попереднім аналогічним періодом. А кількість транзакцій — на 400%.
Ніша — продаж дитячих товарів
Напевно, ви вже знаходили матеріали про те, що бізнес, який займається продажем товарів для дітей, отримує непогані результати від онлайн-продажів в умовах карантину. Цей факт підтверджує і наш клієнт.
Дохід від безкоштовного пошукового трафіку збільшився на 16,22%, а кількість нових користувачів на 32,25% за 3 тижні. Клієнт займається продажем дитячих іграшок.
Ніша — інтернет-магазин мотозапчастин
Продаж деталей для бензо- і мототехніки: за 3 тижні ізоляції дохід від онлайн-продажів збільшився майже на 60%, а кількість транзакцій — у 2 рази.
Ніша — інтернет-магазин одягу та взуття
Наш клієнт – ecommerce-проєкт з продажу чоловічого, жіночого, дитячого взуття та одягу середнього сегмента. Динаміка бізнес-показників: дохід від продажу з органічного трафіку і кількість транзакцій збільшилися майже у 2 рази.
Ніша — продаж текстилю від виробника
Гнучкість і швидка адаптація до умов епідемії коронавірусу допомогла нашому клієнтові не просто «залишитися на плаву», а й добре вирости. Основний напрямок діяльності — оптовий продаж тканин і тканинних виробів. З моменту введення карантину, клієнт почав виробляти одноразові халати, комбінезони, маски, в яких зараз так потребує ринок. Така реакція дозволила збільшити дохід з каналу organic за 3 тижні на 62% і залучити 124% нових користувачів на сайт.
Ніша — продаж фурнітури для жіночого одягу
Безкоштовний трафік приніс нашому клієнтові зростання доходу майже на 65%, зростання кількості транзакцій майже на 120%, кількість нових користувачів збільшилася майже на 200%.
Висновки
- Якщо ваш бізнес ще не присутній в інтернеті, саме час це виправити та виходити в онлайн.
- Якщо ви оптимізуєте витрати або вже зробили це, «порізали» маркетинговий бюджет і зупинили просування сайту, ми рекомендуємо переглянути свої дії та не скорочувати витрати на SEO повністю. SEO — це не про швидкість, це гра в довгу і зараз вона може бути дуже доречною. Попросіть у підрядника знижку на час карантину і не зупиняйте оптимізацію.
- Швидка адаптація, мобільність і гнучкість — сьогодні чи не головні критерії успішності бізнесу. Якщо сфера дозволяє, не бійтеся експериментувати, знижувати ціни та навіть трохи перепрофілювати виробництво. Як показують кейси наших клієнтів — це допомагає заробляти в інтернеті.
- Якщо ви зважилися створити сайт, не забудьте про SEO на етапі розробки. Ця послуга допоможе добре заощадити на майбутньому просуванні ресурсу.
- Криза — це відмінна можливість для нових рішень, перегляду бізнес-процесів і пошуку нових точок зростання.
Ми в Inweb готові допомогти вашому бізнесу та оптимізувати сайт зі знижкою від 30%, фіксацією оплати послуг в національній валюті та закріпленням ціни на 1 додатковий місяць після карантину. Цікаво? Залишайте заявку і наші фахівці допоможуть зрозуміти, з чого почати вже сьогодні.