IP-телефонія: міняємо гудки на ліди

Якість зв’язку — один з факторів, який впливає на кількість продажів. Адже якщо клієнт не додзвонився або погано вас чує — підвищується ймовірність, що він звернеться до ваших конкурентів. Для того, щоб надати якісний сервіс, компанії користуються IP-телефонією.

Ця послуга дозволяє:

  • продумати сценарій дзвінка, орієнтуючись на вашу воронку продажів;
  • налаштувати автовітання, щоб утримати на лінії потенційного клієнта;
  • розподіляти дзвінки між вільними менеджерами;
  • додавати на сайт віджет зворотного дзвінка, щоб отримувати більше заявок від клієнтів;
  • записувати розмови, для поліпшення якості сервісу;
  • збирати статистику дзвінків і відстежувати найбільш ефективні джерела лідів;
  • підключатися до CRM системі, щоб отримувати необхідну інформацію про клієнта і його замовленні.

телефония

Як підібрати послуги IP-телефонії для свого бізнесу?

Крок 1: Визначтеся з постачальником послуг

В інтернеті є багато інформації та відгуків про компанії віртуальної телефонії. Проаналізуйте ринок, розпитайте колег і виберіть кілька компаній, які на вашу думку зможуть якісно надати послугу.

Список базових можливостей, які допоможуть розпізнати якісного постачальника:

  1. можливість підключення багатоканальних номерів. Завдяки цій функції на номер зможуть зателефонувати одночасно кілька клієнтів, що відчутно збільшує як кількість лідів, так і лояльність самих клієнтів.
  2. можливість інтегрувати CRM-систему. Правильна інтеграція дозволяє дзвонити безпосередньо з CRM-системи, без додаткових вкладок і плагінів.
  3. наявність API для вільного налаштування та інтеграції власних сервісів. Сервіси без API вимагатимуть великих витрат надалі.
  4. наявність функціоналу для віддалених співробітників. Карантин довів як важливо для будь-якого бізнесу бути готовими в будь-який момент піти на віддалену роботу.

подрядчик телефонии

Крок 2: Обговоріть з постачальниками потреби вашого бізнесу

Важливо, щоб весь комплекс сервісів надавав вам один постачальник. Зазвичай компанії пропонують готовий пакет послуг під завдання вашого бізнесу. Дізнайтеся докладніше про кожну послугу та її можливості. Попросіть менеджера аргументувати необхідність запропонованих функцій. Експерт без праці відповість на ваші питання, а ви зможете зрозуміти для себе чи це запити вашого бізнесу.

Шаг 3: Ознайомтеся і протестуйте сервіс

Дізнайтеся чи є у сервісу пробний період або можливість наочно продемонструвати роботу придбаного вами функціоналу. Розпитайте як тепер буде виглядати робота ваших менеджерів. Можливо буде потрібно навчання персоналу, час на адаптацію до змін або додаткове обладнання. Переконайтеся, що всі із запропонованих послуг працюють і приносять належний результат.

Протестуйте роботу техпідтримки сервісу. Переконайтеся, що за необхідності вони зможуть швидко відреагувати та вирішити проблему без втрат для вашого бізнесу.

Кейс від експертів

Наші партнери Stream Telecom, які надають послуги IP-телефонії, поділилися своїм кейсом для digital-агенції. Розглянемо його як приклад роботи з постачальником.

Умови кейсу digital-агентства:

  • низька якість зв’язку з клієнтами та пропуск дзвінків;
  • відсутність запису розмов і можливості швидко фіксувати актуальну інформацію замовлення;
  • відсутність контролю спілкування та ведення клієнтів менеджерами;
  • низька лояльність клієнтів компанії.

Рішення, які запропонували Stream Telecom:

Під’єднати віртуальну телефонію для кожного менеджера, що дало керівникам можливість відстежувати роботу персоналу та оптимізувати спілкування з клієнтами;

Під’єднати багатоканальний номер, завдяки чому підвищилася швидкість обробки дзвінків, лояльність клієнтів і збільшилася кількість лідів в компанії;

Запровадили StreamCRM, в якій співробітники отримують всю необхідну інформацію про клієнтів і їх замовленнях. Система нагадує про недавні дзвінки та домовленості з клієнтом, фіксує їх і допомагає бути в курсі актуальних замовлень.

Результати після підключення IP-телефонії:

  • збільшилася кількість оброблюваних дзвінків і задоволених клієнтів;
  • покращилась якість спілкування менеджерів з клієнтами;
  • оновився сценарій дзвінків і воронки продажів, завдяки аналізу спілкування менеджерів;
  • у менеджерів з’явилася можливість прослухати дзвінок, щоб уточнювати інформацію про замовлення з потреби;
  • StreamCRM не дає забути про клієнтів і нагадує про них в призначений час;
  • CRM зберігає в собі всю актуальну інформацію про клієнтів в одному місці.

отзыв

Юля Заліховська

Керівник відділу продажів

Дізнайтеся про рекламу для вашого бізнесу!

Задайте Юлі питання про просування сайту в інтернеті.

Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтеся з політикою конфіденційності

Підсумок

IP-телефонія корисний інструмент для продажу в сучасному бізнесі. Він допомагає покращувати сервіс компанії, підвищити кількість і лояльність клієнтів.

Під час вибору підрядника потрібно звернути увагу на:

  • відгуки;
  • експертність співробітників і швидкість реакції технічної підтримки;
  • можливість тестування або демонстрації функціоналу;
  • Такі можливості як багатоканальність, наявність API, інтеграція CRM-системи та робота віддалено.

Якщо вам потрібна консультація або допомога з вибором — пишіть або телефонуйте в Stream Telecom. Вони розкажуть детальніше про свої послуги та знайдуть серед них ту, яка потрібна саме вашому бізнесу.


Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди