IP-телефонія для бізнесу та послуга мобільного співробітника (FMC)

Світ бізнесу активно переходить з аналогового зв’язку в цифровий світ. Інтернет-телефонія відкриває нові можливості, дає величезний функціонал за розумні гроші. Для організації такої телефонії вам не потрібно купувати дорогу АТС, виконувати розведення проводів по офісу, встановлювати телефони на кожне робоче місце.

Користуватися функціями IP-телефонії можна за допомогою комп’ютера з гарнітурою, планшета або навіть смартфона. Можна легко прив’язати створений аккаунт телефонії на віртуальному сервері до CRM-системи та ефективніше керувати своєю компанією. І якщо аналогова телефонія для бізнесу була доступна тільки великим компаніям, то інтернет-зв’язок не буде дорогим навіть для приватних підприємців з невеликим бізнесом.

Просто про принципи роботи віртуальної телефонії

Принципи роботи віртуальної телефонії

Якщо ви зважилися на підключення такої послуги, досить вибрати надійного постачальника. Компанія підготує технічне завдання для вашого бізнесу та одразу відправить дані для доступу до облікового запису телефонії. Не зайвим буде швидке навчання, щоб менеджери відразу змогли використати необхідні інструменти. Все налаштування віртуальної АТС займає 2-3 робочих дні, а купувати дороге обладнання в офіс не доведеться.

Принципи роботи технології дуже прості:

  • всі дзвінки менеджери приймають через комп’ютер з гарнітурою, CDMA-телефон або IP-телефон;
  • можна підключати будь-які телефонні номери – міські, мобільні, номери інших країн;
  • внутрішній зв’язок для співробітників буде безкоштовним і необмеженим;
  • якість зв’язку завжди висока, що стане перевагою для бізнесу;
  • можна під’єднати CRM і управляти телефонією з будь-якого куточка світу, де є інтернет.

Бізнес отримує можливості швидкого налаштування АТС через інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. У аналогової телефонії, для налаштування переадресації або підключення нового співробітника, потрібно було викликати майстра і платити гроші. З віртуальної АТС ви можете внести всі налаштування самостійно через особистий кабінет за кілька хвилин. Також можна створювати колл-центр з віддаленими співробітниками, об’єднувати різні офіси в одному робочому просторі. І це далеко не всі можливості сучасної віртуальної телефонії.

Які є варіанти підключення співробітників?

Стандартний варіант підключення – це «співробітник в офісі». Працівник отримує будь-який, відповідний для здійснення дзвінків, апарат. Це може бути SIP-телефон, комп’ютер, планшет. Пристрій підключається через інтернет до аккаунту телефонії й одразу ж може використовуватися як засіб зв’язку. Керівник також може наділити співробітника певними правами доступу до бази контактів та іншими даними.

Ще один варіант – «співробітник на виїзді». Ви можете під’єднати корпоративну телефонію на смартфон з CDMA-з’єднанням і забезпечити виїзних співробітників за потребою функціоналом зв’язку. Так менеджери не пропустять дзвінок важливого клієнта, а всі їхні бесіди будуть зберігатися в CRM і враховуватися в автоматичних звітах. Така послуга називається FMC (мобільні співробітники).

Як можна реалізувати сервіс FMC?

З появою на українському ринку, технологією зацікавилося багато компаній, чиї менеджери багато часу проводять у відрядженнях. FMC дозволяє використовувати телефонію навіть посеред траси або в залізничному вагоні. Це стало можливим, завдяки великій площі покриття оператора Інтертелеком. CDMA-інтернет став оптимальним рішенням для FMC.

Підключення проводиться таким чином:

    • співробітник отримує CDMA-смартфон з можливістю установки RUIM-карти;
    • також купується RUIM-карта Інтертелеком і встановлюється в смартфон;
    • далі смартфон реєструється в системі телефонії, можлива прив’язка номерів Інтертелеком, Київстар, Vodafine, LifeCell і інших операторів;
    • всі розмови менеджера будуть записуватися, а дзвонити він зможе за допомогою корпоративних номерів.

Завдяки FMC співробітники компанії можуть використовувати один багатоканальний номер, отримувати дзвінки від прив’язаних до них клієнтів навіть на виїзді. Це значно покращує ефективність застосування CRM-системи та змінює підхід до оптимізації бізнесу. Відділ продажів працює під повним контролем керівників компанії, а співробітники отримують зручний інструмент для зв’язку з клієнтом в будь-якому місці.

Сервіс FMC

Основні переваги IP-телефонії з функцією FMC

        1. Комфортний зв’язок, жодного пропущеного дзвінка від клієнтів.
        2. Максимальна ефективність роботи менеджерів, навіть на виїзді.
        3. Прив’язка особистих мобільних номерів менеджерів, гнучкі настройки перенаправлення викликів.
        4. Розумна система вибору вільного менеджера під час нового вхідного дзвінка.
        5. Ведення повноцінної статистики для оцінки ефективності роботи відділу.
        6. Повний пакет програм, понад 90 звітів для керівників.
        7. Управління всіма функціями АТС з одного аккаунта.

Де замовити підключення послуги?

Для використання FMC і в цілому послуг IP-телефонії вам потрібен надійний постачальник. Вибирайте компанію з досвідом, щоб виключити перебої зв’язку і неполадки в хмарному сервісі. Кращий варіант – це тестування послуг декількох постачальників і вибір відповідного для вас сервісу. Також читайте відгуки, щоб одразу відсіяти недобросовісних постачальників послуг.

Компанія Stream Telecom працює на ринку бізнес-телефонії понад 6 років і постійно нарощує клієнтську базу. Користувачі послуг відзначають швидку технічну підтримку, високу якість зв’язку та індивідуальний підхід в налаштуванні хмарної АТС.

Телефонія для бізнесу повинна бути безвідмовною, інакше ваш клієнт піде до конкурента, а компанія втратить потенційний прибуток.