iMarketing 2017 – конспект лекцій

У листопаді 2017 відбулася друга конференція «Контент-маркетинг» — камерна, затишна, але потужна. Вона зібрала ключових гравців сфери контент-маркетингу. Вони ділилися своїм досвідом, успішними прийомами, практичними напрацюваннями та готовими рекомендаціями. Ми не встигли законспектувати всі доповіді, завадив нетворкінг. Але ділимося всім тим, що записали! Ловіть конспект :) «Сторітеллінг в епоху кризи традиційних медіа»Влад Недогибченко. Founder & Head of Content у контентному бюро inka. Перше, що необхідно усвідомити:

  1. Сучасні медіа повинні бути нішевими, інакше вони для всіх і ні для кого;
  2. Все вже було, без вашого контенту всі проживуть;
  3. Єдиний вихід – відрізнятися.

З чого ж тоді почати? З’ясувати, навіщо ми створюємо контент. Не створюйте контент, якщо для вас це:

  • спосіб долучитися до тусовки \ тренду \ течією;
  • спосіб наслідування когось, хто крутий;
  • Because fuck you that’s why.

Перевірочні питання:

  • Чого ви чекаєте від тексту \ контенту?
  • Як ви будете вимірювати успіх?
  • Чи можливо вирішити ваше завдання не контентом?

Де ж брати ідеї, якщо вже все було?

  1. Красти у великих. Але з розумом.
  2. Сформулювати ідею, цінність бренду. І, як результат, стратегію.

Ключ до контенту – в особливостях і цінностях бізнесу:

  • У чому головні переваги?
  • На кого розрахований?
  • Що відрізняє від інших?

І, головне:

content

«Як знайти експертів і працювати з ними. Створюємо експертний контент» Ната Зайонц. Головна редакторка блогу академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts, копірайтер, контент-стратег. Кращий контент виходить за допомогою тих, хто розбирається в конкретній темі – експерти!

Де водяться експерти:

  • соціальні мережі;
  • ваша особиста сторінка;
  • тематичні групи;
  • рекомендації;
  • ЗМІ;
  • блоги;
  • івенти;
  • нестандартні методи. Наприклад, Конкурс статей від Serpstat.

Зверніть увагу! Шукати потрібно не тільки авторів, але і коментаторів. expert

«Чому ми почали робити контент-матриці»Катерина Єрошина. Редакторка madcats.ru. Пише хайку. Займається контент-маркетингом. Якщо весь час кричати «Вовки!», Вас дуже швидко перестануть слухати. А якщо все тексти будуть продуктові, які продають, то навіщо взагалі читати?

Якщо вас долає обурення “як це?!”, видихніть:

prodyct_kontent

І як це вилікувати? Для профілактики використовуйте головне питання: «Хто це буде читати та навіщо?» Відповіли? Тоді перевірочне: «А що повинен читач зробити після?» Правильні відповіді на ці питання повинні задати вектор вашому контенту. Основні «хвороби» бізнесу на сьогодні:

  • Гігантоманія – до біса важливо трохи більше, ніж всім!;
  • Бізнесоцетрізм – використання термінів і жаргонізмів зрозумілих тільки бізнесу.

Вони лікуються контент-матрицею на основі маркетингової інформації.

content_matriza

«Робота з блогерами. Погляд з середини»Тетяна Губенко. Веде блог і допомагає компаніям красиво представляти свої продукти в Instagram.

Як знайти блогера:

  • Livedune;
  • Перелік рекомендованих;
  • Позначки на фото;
  • Сторінки за типом bloggers.ua.

Хто точно НЕ підходить?

  • Псевдо-блогери з накрутками;
  • Красиві акаунти;
  • Акаунти попа-груди;
  • Акаунти з тваринами.

Як перевірити блогера?

  • Кількість лайків, середній час для їх максимального набору;
  • Коменти та їх набір;
  • Набір передплатників;
  • Частота публікацій;
  • Аналіз цільової аудиторії.

Що запитати у блогера?

  • Статистика профілю;
  • Точну дату і час публікації;
  • Узгодження тексту і фото;
  • Статистику після закінчення реклами.

kak_dogovarivatsya

До чого потрібно бути готовим:

  • Ігнор;
  • Зірвані терміни;
  • Відсутність ефекту.

«Відео як інструмент взаємодії з клієнтом» Олексій Кутєпов. Засновник і СЕО “KINOHUB“. Відео – це не тільки «Камера. Мотор. Поїхали … »

Відео – це 3 можливого рівні складності:

  • Огляд товару, запрошення;
  • Бекстейдж, відеоблог;
  • Іміджевий ролик, рекламний ролик.

Чому одні ролики дивляться, а інші ні? Відповідь проста: вони крутіші.

Що слід враховувати:

  • Сюжет (що, для КОГО і навіщо знімати?);
  • Правильний звук;
  • Стабілізація картинки;
  • Світло і колір;
  • Монтаж;
  • Постпродакшн.

«Раніше, для стабілізації картинки, наші предки прив’язували камеру до голови курки» – це бюджетний варіант, виглядає так:

a hen

Жарт. Краще так: camera

Все більше відео контент завойовує визнання аудиторії. Створюйте його і будьте на коні!

«Аналітичний інструмент для блогу. Вирішення питань KPI в контент-маркетингу, кейс Netpeak»Георгій Рябий. Головний редактор блога Netpeak. Докладний аналіз контенту важливий. Його багато. Пишуть всі, хто не лінується. Знаючи, що пишете ви та що пишуть на ринку, ви в силах створювати якісніший контент. Що означає бути на вершині.

Метрики блогу з минулого:

  • Кількість статей;
  • Кількість коментарів;
  • Кількість коментаторів;
  • Кількість репостів;
  • Кількість заявок з блогу;
  • Кількість унікальних користувачів;
  • Середня кількість переглядів постів, опублікованих у звітний період.

Ці метрики нічого не говорять про продаж і якість заявок. Підрахунок всіх цих показників вручну займає 5-6 годин щомісяця.

Георгій показав, як працює аналітичний інструмент блогу Netpeak.

analitika_netpeak

Що вимірює інструмент?

metrika_present

Хто використовує цей інструмент?

  • Редактори – для аналізу інтересів аудиторії, активації прибуткових авторів і тем;
  • PR-відділ – для аналізу та активації найприбутковіших каналів поширення контенту;
  • CMO – для аналітики роботи департаменту та швидкого прийняття ефективних управлінських рішень.

Що говорить інструмент про заявки?

  • З якого каналу і якого джерела прийшов клієнт в блог;
  • Яку статтю клієнт читав перед заповненням заявки;
  • Коли і яку послугу він замовив, за якою послугою зараз співпрацює, коли почалася співпраця за проєктом, кількість відпрацьованих годин, статус проєкту;
  • Кількість оплат і LTV – за весь час співпраці з клієнтом і за обраний період.

Що в планах?

  • Понад 1600 статей і безліч даних про ці статті. Чому б нам не зробити?!;
  • Створення моделі, що навчається: при введенні заголовка буде зрозуміло ймовірність популярності статті.

Ціна питання?

  • 1-2 місяці роботи аналітика;
  • мова R – безкоштовна;
  • Google BigQuery – менше $ 1 на місяць;
  • Power BI – PRO версія $ 10 на користувача в місяць.

«Які метрики скажуть вам, що ваш контент читають?»Андрій Осипов. Головний лектор й директор у «Школі веб-аналітики Андрія Осипова». Блогер в «Веб-аналітика і результат». Можна оцінювати ефективність контенту з трьох позицій:

  • робота редакцій;
  • якість контенту;
  • візуалізація в дашбордах.

На які метрики звертати увагу:

  • Як читали (скролінг + час);
  • Куди натискали (фото, зовнішні посилання);
  • Як дивилися відео;
  • Скільки матеріалів переглянули за сеанс;
  • Поділилися + лайкнули + прокоментували.

А які KPI для авторів?

  • Яка продуктивність редактора? Оцінюємо кількість матеріалів за місяць, перегляди, віральність (шери-лайки), середній час; Які теми краще доручати цьому автору? Зазвичай редакція невелика та одна і та сама людина пише про музику, кіно і театри.

visualization

Що отримуємо використовуючи візуалізацію даних:

  • Зменшення інформаційного навантаження;
  • Однозначність і ясність виведених даних;
  • Виділення взаємозв’язків, які містяться в інформації.

Де візуалізувати дані?

instruments

Як висновок, по одній світлій думці з кожної доповіді:

  • будьте нішевими;
  • співпрацюйте з експертами;
  • запитуйте себе, для кого створюєте контент;
  • вчіться працювати з блогерами;
  • відео – сьогодення і майбутнє контенту;
  • виберіть правильні KPI для контент-маркетингу;
  • візуалізуйте складну аналітику.