Як вибрати дизайн для інтернет-магазину і його вплив на продажі

Грамотний UX, народжений в результаті юзер-інтерв’ю і тисяч годин аналітики – важлива річ. Але виконайте сайт агентства нерухомості в оранжево-зеленій гамі – і можна ставити хрест на продажах.

А все чому? Тому що ваш сайт прийшов на зустріч з користувачем в шортах і гавайці. Довіра формується в першу чергу зовнішнім виглядом продукту, зустрічають, адже за одягом. Який колір підійде вашому сайту?


Inweb SEO&PPC for business

Робота студентів Projector.Odessa

Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди

Теорія кольору

Часто можна почути, що червоний – це колір агресії та крові, чорний – колір трауру і печалі, а коричневий – самі знаєте чого. Але в грядці з полуницею немає ні краплі агресії, твори кращих гумористів видані чорним кольором, а в Porsche Cayenne ви частенько побачите коричневий інтер’єр.

Inweb SEO&PPC for business


Художники кажуть, що колір сам по собі не виражає нічого. Основне смислове навантаження – на колірному поєднанні. Наприклад, переважання жовтого і помаранчевого кольорів в поєднанні з сірим дасть відчуття азарту, спортивної агресії, швидкості. А якщо поєднати це з білим фоном і використовувати жовті кольори для акцентів, то буде суворе, впевнене в собі відчуття, але між рядків буде відчуватися агресивна поведінка компанії на ринку:

 

Inweb SEO&PPC for business

Жовтий, помаранчевий і червоний, що переважають над іншими кольорами палітри, додадуть відчуття теплоти, сонця, і навіть можуть викликати здоровий апетит:

Inweb SEO&PPC for business

Тому варто звертати увагу і на співвідношення кольору за масою об’єктів. Наприклад, сайт стане швидше гнітючим, якщо використовувати червоний фон з зеленими кнопками. Він точно надовго запам’ятається відвідувачеві. Але переважний зелений з акцентним червоним кольором створить відчуття свіжості:

Inweb SEO&PPC for business

Червоні тони гарні для медичних проектів. Раптово, але це так. Не дарма багато медичних компаній використовують його, як основний. При цьому фон повинен бути білим. А як акцент можна додати трохи синього або блакитного кольору:

Inweb SEO&PPC for business

Синій колір сам по собі викликає відчуття чистоти, свіжості, особливо в поєднаннях з соковитими зеленими відтінками, так він асоціюється з небом над полем в сонячний день. А в поєднанні з фіолетовими, ліловими відтінками може бути досить різким, але суворим:

Inweb SEO&PPC for business

Однак, багато що залежить від форм, в яких виконаний UI ресурсу, і загального настрою роботи. Наприклад, той самий синій колір в поєднанні з червоним може різати око. Але багато дизайнерів використовують це як незабутню «фішку» проекту:

Inweb SEO&PPC for business

Ми в Projector.Odessa  використовуємо яскравий синій колір фону в якості обкладинки. Вона трохи дратує, але запам’ятовується – і в підсумку вирішує завдання айдентики. Ми часто наводимо цей приклад студентам, кажучи про запам’ятовуваність бренду та візуальні ідентифікатори.

Бізнес часто хоче виглядати солідно, при цьому запам’ятовуватися і бути впізнаваним. Ось і готовий рецепт: візьміть поєднання холодних кольорів, додайте контрастні фони блоків і ілюстрації хорошої якості. Пару ефектів світіння, живі тіні та хороші тексти – проект вийде на славу:

Inweb SEO&PPC for business

Як підібрати кольори в бриф для сайту

Будь-який дизайнер для початку роботи та оцінки проекту попросить вас заповнити бриф. Швидше за все, там буде питання про колір сайту. І ви, наприклад, вказали зелений колір як основний. Але ж зелених кольорів багато! Смарагдово-зелений, гірчично-зелений, трав’янисто-зелений. Можна голову зламати.

Тому ідеальне рішення – вислухати дизайнера та узгодити з ним запропоновані варіанти колірної гами.

Є досить велика кількість сервісів, на яких можна взяти кольорову гаму з готових, які підходять вам. Це швидко, просто, а, головне, зрозуміло дизайнеру і вам. Наприклад, такий сервіс— http://colourlovers.com/palettes. Там можна вибрати палітри, передати їх дизайнеру, і в підсумку прийти до спільного знаменника.

Колір – не єдина частина дизайну

Це найголовніше.

Щоб не заглибитися в вузьке завдання, пам’ятайте про компонування блоків, юзерсторі та текстів. Тільки все в сумі допоможе вам створити успішний продукт, а вашим клієнтам стати не просто лояльними користувачами, а адвокатами бренду.

Свого часу мені не раз доводилося робити інтернет-магазини. Був випадок, коли ми робили сайт для оптовиків з продажу одягу. Шилася вона в Китаї, продавалася оптом і дропшіпперам. А клієнт хотів чорно-білу гаму, подобалася йому Zara, і все тут. Ви уявляєте цей стиль. На роздріб зайшов би, на опт – навряд чи.

Після довгих переговорів і переконання зробили набагато простіше: сіро-блакитний колір елементів інтерфейсу, світло-бірюзові кнопки. І багато анімації на головній, щоб все ж оживити проект. Плюс заокруглення ввели в UI. В результаті продажі істотно зросли. Тут навіть відгуки людини не так важливі, як те, що ваша робота впливає на його бізнес в кращу сторону.

Успіхів вам, і нехай ваші сайти завжди будуть зручними, красивими та приносять користь!