Як офіційно придбати # хештег?

Майже п’ять років тому в серпні 2007 року, співробітник Google Кріс Мессіна запостив твіт з наступним змістом:
3350957387_2f906cfbee_b

«А що якщо нам почати використовувати решітку (#) для різних груп?»

Так з’явився перший хештег. У перші роки свого існування він використовувався швидше для регулювання інформації, ніж для управління нею. Так читачі могли виділити цікаві для них теми, сюжети, питання, топіки, жарти, новини, географічні території та т.і. Можна сказати, що хештег є особливою форму фолксономії, яка допомагає читачам знаходити та розуміти інформацію.
Спочатку створений для полегшення спілкування в мережі, сьогодні хештег вийшов далеко за рамки соціального фана і стає одним з основних інструментів онлайн-продажів. Хештеги можуть створюватися ким завгодно і для кого завгодно. А «твітнути» повідомлення з яким-небудь надзвичайно популярним хештегом (наприклад, #oscars в ніч вручення премії), означає гарантовано показати його мільйонам читачів по всьому світі. Якщо це ще й корисна або цікава інформація, ваше повідомлення буде підхоплене і «ретвітнуте» не один десяток разів, переходячи від друзів до друзів.

Передбачення того, який наступний хештег стане новим онлайн-«мемом» і збере мільйони читачів – одне з улюблених занять твіплів. І якщо в наших силах створити новий хештег, чому ми не можемо його купити? Чи є можливість у твіплів офіційно купувати права на використання хештега?

Відповідь проста і лаконічна: ні.

Ви не можете купувати хештеги для особистого користування в традиційному сенсі цього слова. Але є кілька методів, які можуть бути надзвичайно корисними, особливо якщо ви плануєте активно розвивати рекламну кампанію на основі хештега.

Чіткість + Регулярне використання = #goldenrule (#золотеправило)

 

avec-cleavagethursday-les-twittos-se-lachent
Головне в процесі створення і початкового використання успішного хештегу – знайти коротке, чітке слово або фразу, зрозуміле більшості людей. Без такої впізнаваності ваш хештег дуже швидко потоне у тві-просторі. Крім того, він повинен майже одразу пояснювати свою сутність і бути унікальним. Наприклад, не кожен твіт з хештегом #apple стосується американської IT-компаніі, правда? Створюючи хештег, зв’яжіть його з назвою фірми або організації та заохочуйте читачів користуватися ним для прямого зв’язку з вами.

Спеціальні ресурси

Щоб легально зареєструвати хештег, відвідайте популярний ресурс Twubs.com. Це особливий інтернет-каталог хештегов, де всі вони класифікуються в реєстрі та стають доступними для пошуку іншими користувачами. Крім того, реєстрація на такому сайті допомагає побачити, наскільки унікальна ваша ідея.

Придбання домену за назвою хештега

Настільки ефективні в Twitter, хештеги цілком можуть перебратися в інші соціальні мережі. Володіння доменом за назвою хештега все ж прив’яже його до вас і, хто знає, можливо навіть дасть право для заперечування прав на хештег в майбутньому, коли (а раптом?) правила поведінки в глобальній павутині будуть чіткіше прописуватися міжнародним правом.