Місцеві експерти Google: отримуємо профіт від своїх відгуків

Зізнайтеся самому собі: як часто, буваючи в кафе або ресторані, ви хотіли залишити запис у книзі скарг і пропозицій?

«Корпорація добра» має для цього зручну альтернативу під назвою «Місцеві експерти» (не плутати з диванними).

Місцеві експерти — це платформа для користувачів Google, які люблять ділитися своїми враженнями, думками і контентом один з одним. Вони додають відгуки до різних закладів і місць на Google Maps, в тому числі зареєстрованим в Google My Business.

Таким чином користувачі допомагають іншим планувати поїздки та вибирати, як і де краще провести час, орієнтуючись на переваги.

Крім підвищення почуття соціальної значущості, рівень експертність відкриває доступ до бонусів: нових продуктів Google до моменту їх офіційного релізу, безкоштовному користуванню сервісами, самостійному додаванню місць на карти самостійно і запрошеннями на різні заходи з місцевими експертами з усього світу.

Функція доступна в 40 країнах для всіх користувачів Google старших 18 років. Важливо: стати експертом може тільки фізична особа, а не компанія або її представник. Достатньо зареєструватися в програмі і вказати місто проживання. Далі за кожну дію ви будете отримувати відповідну кількість балів.

профиль гугл эксперта

Зараз Google тестує можливість підписуватися на місцевих експертів в обмеженому списку міст (Бангкоку, Делі, Лондоні, Мехіко, Нью-Йорку, Осаці, Сан-Франциско, Сан-Пауло і Токіо). Підписавшись, ви будете отримувати від нього рекомендації в Google Maps.

сторінка реєстрації в Google Local Guides

Дія Кількість балів
Відгук 10 балів за відгук
Додавання відгуку довшого за 200 символів 10 додаткових балів за відгук
Оцінка 1 бал за оцінку
Додавання фотографії 5 балів за фотографію
Відмітка на фотографіях 3 бали за відмітку
Відео 7 балів за відео
Відповідь на запитання 1 бал за відповідь
Відповідь на запитання користувача 3 бали за відповідь
Виправлення 5 баллів за виправлення
Додавання місця 15 балів за місце
Додавання дороги 15 балів за дорогу
Перевірка інформації 1 бал за перевірку одного факту
Публикація, що відповідає вимогам перелікку 10 балів за перелік
Опис (у переліку) 5 баллів за опис

Набрані бали не згорають з часом, однак, якщо щось з вашого контенту віддалиться за порушення правил або компанія закрита і видалена з гугл карт, бонуси за нього — знімаються. Чим більше у вас балів, тим вище ваш рівень учасника програми. Бали, як ми вже писали вище, ви можете обмінювати на подарунки від Google.

Рівень
Бали
Бонуси
Відзнака
Рівень1
0 балів
Підписка на щомісячну розсилку з анонсами заходів з провідними експертами та співробітниками Google. (Доступно не у всіх країнах).
Немає відзнаки
Рівень 2
15 балів
Доступ до нових продуктів і можливостям Google до офіційного релізу.
Немає відзнаки
Рівень 3
75 балів
Відзнака місцевого експерта в «Google Картах», можливість стати модератором спільноти місцевих експертів.
Немає відзнаки
Рівень 4
250 балів
Безкоштовний простір на «Google Диску», можливість стати автором публікації на офіційних сторінках Google, щорічні подарунки від сервісу «Google Карти».
4 уровень эксперта
Рівень 5
500 балів
Можливість приєднатися до команди Google і тестувати нові продукти і сервіси.
5 уровень эксперта
Рівень 6
1500 балів
Запрошення на живі зустрічі місцевих експертів і можливість виграти поїздку на зустріч «Експертів» в кампус Google в Сан-Франциско.
6 уровень эксперта
Рівень 7
5000 балів
7 уровень эксперта
Рівень 8
15 000 балів
8 уровень эксперта
Рівень 9
50 000 балів
9 уровень эксперта
Рівень 10
100 000 баллов
10 уровень эксперта

Заповіді місцевого експерта

  1. Пишіть докладно і по справі

    Визначте, що важливо дізнатися про це місце іншому користувачеві. Опишіть докладно обстановку, настрій закладу, помічайте цікаві деталі та уникайте розпливчастих формулювань. Аргументуйте свою точку зору, підкріпіть факти фотографіями або відео. Відгуки з сайту не повинні бути однаковими, сервіс буде видаляти їх з платформи.

  2. Слідкуйте за якістю фото і відео

    Візуальний контент створює атмосферу, тому важливо стежити за їх якістю. Слідкуйте за фокусом, освітленням, ракурсом. Запитуйте дозвіл на фотозйомку інших відвідувачів. Розмиті, темні і одноманітні фотографії видаляються, а користувачі, які публікують знімки не свого авторства, потрапляють в чорний список.

  3. Будьте об’єктивні та порядні

    Заборонено співпрацювати з місцем заради відгуку. Викладайте тільки достовірну інформацію і діліться особистим досвідом, будьте ввічливі в негативних відгуках і повідомляйте про недостовірність інформації в підтримку.

Якщо ви любите ділитися своєю думкою, приділіть час сервісу Місцевих Експертів. Це прекрасна можливість поділитися своїми враженнями, допомогти іншим зробити правильний вибір, а бізнесу – ставати краще завдяки вашим відгукам. Бонуси від Google стануть приємним доповненням і цікавим досвідом взаємодії з великою компанією.

Якщо ви вже експерт, діліться своїми досягненнями і досвідом в коментарях. І новачкам, і нашої редакції буде цікаво почитати.