Як створити вірусний пост? – Універсальний чек-лист

Не весь крутий контент стає вірусним, але той, який стає – дуже крутий. Досвідчені користувачі інтернету, лише поглянувши на картинку або відео, можуть з упевненістю сказати, завоює пост широку аудиторію чи ні. Зробити будь-який контент вірусним неможливо, але ось зрозуміти, які саме чинники впливають на активне «розшарювання» публікацій можна. Що і зробив фахівець Карсон Вард для SEOmoz.

Довгі осмислені пости

За допомогою статистичного підходу двом професорам університету Пенсільванії вдалося довести, що довші статті «розшарюють» набагато частіше. Правда, проводили вони своє дослідження на прикладі публікацій «The New York Times». Очевидно, що довжина тексту – не головний фактор його майбутньої популярності. В цьому випадку такі результати можна пояснити тим, що, можливо, журналісти пишуть довгі статті на більш гарячі та живі теми. У великих повідомленнях є прихований потенціал – їм є чим привернути увагу! Отже, якщо ви хочете максимально поширити свої слова – розкривайте тему повністю.

Довгі повідомлення теж не всі хороші. Окреме дослідження довело, що чим довше пост – тим менше у нього коментарів.

Страх, гнів, тривога

Страх, гнів і тривога – саме ці емоції викликають найбільший відгук в людській душі. У всякому разі, так каже статистика повідомлень, які «розшарюють».

viral

Гнів отримує приз як «найвірусніша емоція». Але перш ніж ви кинеться ображати та кривдити читача, нагадаємо, що в вірусних статтях гнів, як правило, спрямовується проти третьої особи або загального питання. Такі ж пости отримують і у два рази більше коментарів. Правда, багато брендів все одно намагаються уникати у своїх публікаціях гарячих тем, щоб не відштовхнути клієнтів і партнерів надмірною агресивністю.

Так, мене це хвилює!

Емоційно наповнені повідомлення, як правило, більш популярні. Попри те, що створення контенту з емоційним відтінком може складніше, він частіше «розшарюється», ніж сухий механічний текст.

Корисно, цікаво, дивно

Дивовижний, цікавий і корисний контент також дуже легко сприймається читачами і спонукає їх поділитися прочитаним з друзями. Це можуть бути як прості інтуїтивні висновки щодо чогось, так і практичні професійні поради фахівця.
Win08_Lucy475

Відомі автори

Коли автор поста вже відомий – півсправи зроблено:

«Поширена помилка серед сеошників полягає в тому, що хороший контент говорить сам за себе. Але правда в тому, що контент спочатку підпадає під вплив, і в першу чергу, – авторитету його автора» (Luke Clum, Distilled)

У своїй роботі ми часто забуваємо, що реакція на кожен опублікований матеріал повністю залежить від репутації його автора і довірі до нього.

Гумор

Майже весь вірусний контент смішний – це абсолютно зрозуміло. І нехай цей спосіб не 100% універсальний, він дуже результативний. При цьому, невеликі компанії частіше виграють у своїх маркетингових кампаніях: на відміну від великих солідних корпорацій, вони готові бути смішними.

Універсальний чек-лист

Реакція людини завжди непередбачувана. І нехай ці дослідження дають нам більш-менш зрозумілу картину, вона може легко змінитися з часом. У будь-якому випадку ми пропонуємо вам наступний універсальний чек-лист контенту «на вірусність». Природно, складно буде врахувати всі пункти при створенні публікації, тому в дужках ми вказали вагу і значущість кожного – чим вище, тим краще;)

  • Чи достатньо ви розкрили тему? Чи не занадто короткий ваш текст? (24)
  • Контент викликає сильні емоції – такі як страх (16), гнів (18) або тривога (18)?
  • Ваше повідомлення передає ваші переживання? (12)
  • Контент корисний? (16) Цікавий? (14) Дивовижний? (8)
  • Чи володіє автор достатнім авторитетом, популярністю у своїй сфері? (8)
  • Пост дійсно смішний? Не милий, не прикольний, а СМІШНИЙ? (∞)