Як писати пости для таргетованої реклами в Фейсбуці: 7 кроків до успіху

Шлях до серця користувача лежить через якісний контент. Це, мабуть, найбільш наближене до реальності формулювання міфічної “універсальної формули успіху поста”, яку шукають і не можуть знайти SMM-фахівці. Крім цього, рекламні пости, призначені для таргетованої реклами, повинні відрізнятися за змістом від “внутрішніх” – адже їхня відмінність в тому, що показуватися вони будуть куди ширшій і різноманітнішій аудиторії. У цій статті ми перерахували універсальні рекомендації, які даємо клієнтам, які ведуть SMM в Фейсбуці самостійно, а також дотримуємося самі.

Задайте одну мету публікації

Завдання публікації повинно бути очевидною.
Перед тим, як виставити публікацію, запитайте себе про те, з якою метою і для кого вона буде опублікована. Визначте, яке інформаційне навантаження несе пост, про яку тему йдеться, і далі дотримуйтеся плану. Важливо, щоб тема була одна на один пост.

Бажано публікувати від 3 до 5 постів на тиждень.

one-goal

Залучайте аудиторію в дискусії

Головна мета залучення в Facebook – створити спільноту, в якій хочеться спілкуватися і ділитися своїми думками. Якщо ви попросите коротко поділитися особистим досвідом або думкою про певну ситуацію, отримаєте хороший результат.

Знайдіть свій стиль письма, намагайтеся дотримуватися його у всіх своїх публікаціях. Давайте користувачам інформацію, яка спонукає їх до роздумів і заохотить написати вам коментар або вступити в обговорення з іншими користувачами. Для цього пост можна завершити питанням, наприклад: “Напишіть, що ви думаєте”, “А як ви ставитеся до цього”, “Чи вважаєте ви таке”, “Поділіться своїми ідеями” і т.і.

Прикріпіть якісні фотографії

Пости з фотографіями завжди отримують більший відгук, ніж простий текст. Додавайте до постів цікаві, якісні та релевантні фотографії.
Рекомендований розмір зображення в Стрічці новин – 1200 x 900 пікселів. Співвідношення сторін зображення в Стрічці новин: 4: 3. Зображення повинно містити мінімум тексту, або не містити його зовсім.

Створіть загадковий заголовок

Користувачі, як правило, звертають увагу на перші та останні 3 слова в заголовку. Отже, ідеальна довжина заголовка – приблизно 6-7 слів. Якщо цього досягти складно, намагайтеся найважливішу інформацію перенести в початок або кінець поста.

Корисний прийом – зацікавити користувача за допомогою риторичного запитання, відповіддю на яке буде корисна / потрібна / цікава інформація в пості.

heading

Використовуйте власний хештег, згадуйте інших людей в публікації

Власний хештег – важливий елемент в політиці брендингу організації, а популярність повідомлень з хештегом вище, ніж у звичайних постів з хроніки. Додавши кілька хештегів, ви можете структурувати пости, додатково залучаючи користувачів.
Також, важливо пам’ятати, якщо ви пишете про людину, посилайтеся на неї безпосередньо – якщо його налаштування приватності дозволяють включати сторонні публікації у свою хроніку, ваш пост стане доступний всім підписчикам і друзям цієї людини.

Скорочуйте

Стислість – сестра таланту. Сконцентруйтеся на основній думці поста. Напишіть короткий і переконливий текст: не потрібно намагатися охопити все. Низка довгих постів з одноманітною інформацією швидко охолодить інтерес аудиторії. Зазвичай текст постів, прихованих під плашкою “ще” або “читати далі”, мало хто дочитує до кінця. Тому важливо максимально точно і чітко викласти свою ідею в парі-трійці корисних пропозицій. Оптимальна кількість символів – від 90 до 150.

“Лайфстайл”

І, нарешті, не потрібно зловживати інформативними постами. Розбавте новинну стрічку користувача яскравими, ненав’язливими історіями з життя, поділіться досвідом і почуттями. Не забудьте закріпити фото або картинку, яка підходить за тематикою.

Оптимальне процентне співвідношення – 60% тематичних інформаційних постів, 20% особистих історій і 20% постів “лайфстайл”.

Щоб визначити ідеальний графік постингу, для конкретно вашої аудиторії, необхідно витратити чимало часу на тестування та аналіз реакції підписчиків.

Якщо часу або ресурсів на це у вас немає, скористайтеся універсальним графіком:

Активність користувачів FB протягом доби:

  • до 9:00 ранку – “сонне царство”. Охоплення користувачів занадто мале.
  • з 9:00 до 11:00 – плавне розгойдування. У цей час багато зосереджені на визначенні робочих завдань на день, перевірці пошти та приготуванні чашечки кави. Саме час відправити “заліпаючу” картинку або коротку веселу історію.
  • з 13:00 до 16:00 – золотий час – час обіду і перепочинку. На цей період припадає найбільша активність в соціальних мережах.
  • з 16:00 до 20:00 – спад активності.
  • з 20:00 до 22:00 – частина аудиторії повертається для перегляду відкладених і вподобаних в обідній час записів.
  • з 22:00 до 9:00 – тиха година. Активність від 0 до 2%.

Активність користувачів Фейсбука протягом тижня:

Пн-Вт – час для новинних публікацій;

Середа – близькотематичні пости;

Чт-Пт – Час для особистих кейсів або лайфхаків, не пов’язаних з темою;

Суб-Нд – Близькотематичні пости.