Порівняння call tracking сервісів: Binotel vs. Ringostat

Ще вчора call tracking сервіси були в новинку. Сьогодні ними не здивуєш ні маркетологів, ні бізнесменів, котрі цікавляться інноваціями. В Україні таких сервісів все ще мало, але вони вступають в жорстку конкурентну боротьбу. Це і зрозуміло – адже ринок збуту їхніх послуг все ще недостатньо великий.

Що порівнюємо?

Call-tracking — це технологія відстеження вхідних дзвінків для оцінки ефективності реклами. Основна мета call-tracking сервісу- показати, з яких джерел реклами прийшов відвідувач сайту, відстежити найефективніші джерела, а також проконтролювати роботу менеджерів. Зараз call-tracking активно інтегрується у багато аналітичних платформ, виявляючи кращі канали просування. І, в результаті своєї роботи стає одним з інструментів наскрізної аналітики для оптимізації бізнес-процесів.

Call-tracking буває декількох видів:

  • Статичний (класичний) – кожному джерелу реклами присвоюється свій номер телефону.
  • Динамічний – кожному користувачеві на сайті присвоюється свій номер.
  • Комбінований – обидва ці методи в поєднанні.

Нас зацікавило, які переваги можуть запропонувати своїм клієнтам одні з найвідоміших call-tracking систем України. Для чистоти експерименту, ми приміряли на себе роль покупців. У нас був реальний сайт, з яким ми звернулися до цих компаній. Так ми змогли перевірити всі важливі моменти перед покупкою послуги, а також влаштували своєрідний тест-драйв відділу продажів і підтримки цих сервісів. Але до самого встановлення коду на сайт і покупки не дійшли – це ми вже надамо читачам, які зроблять висновки.

Отже, знайомтеся – в ролі піддослідних Ringostat і Binotel. Ringostat нас зацікавив як лідер серед коллтрекінгов України, Казахстану і Болгарії (за даними з сайту компанії). Binotel ми вибрали як нового гравця на цьому ринку від компанії, яка розробляє віртуальну АТС .

Ringostat

Ringostat вийшов на ринок в 2013 році. Позиціонує себе як платформа коллтрекінга, телефонії і наскрізної аналітики. Поєднує в одному сервісі сім продуктів, які охоплюють три основні напрями – аналітику, комунікацію і продажі, утворюючи єдину екосистему:

  • Call tracking — інструмент для відстеження рекламних джерел дзвінків, аж до ключових слів і оголошень в контекстній рекламі;
  • Callback — форма замовлення зворотного дзвінка;
  • Віртуальна АТС для побудови бізнес-телефонії,
  • Наскрізну аналітику, яка показує окупність рекламних каналів;
  • Ringostat Smart Phone — розумний телефон, вбудований в браузер Google Chrome, з швидким доступом в CRM
  • Ringostat Insider — віртуальний аналітичний асистент менеджера з продажу, який показує інформацію про абонента клієнта ще до відповіді на дзвінок;
  • Ringostat Messenger — для обробки повідомлень з різних месенджерів в одному інтерфейсі.

Ringostat є офіційним партнером Google Analytics. Надані види коллтрекінга: статичний, динамічний, комбінований. Серед клієнтів — Marketria, Netpeak, Шиноторг.

Binotel

Binotel – хмарний сервіс для телефонізації офісу. Включає функції IP-телефонії, віртуальної АТС, колл-центру та міні-CRM. Починали з розробки рішення для телефонізації, в 2008 році з’явилася віртуальна АТС, а в 2015 були додані сервіси для зв’язку з клієнтами та збільшення продажів. Надають послуги динамічного коллтрекінга. Серед клієнтів — Поляна, KIA Motors, Інтеркаса.

Порівняння основних характеристик

Спочатку для наочності порівняємо найбільш важливі показники у вигляді таблиці:

RingostatBinotel
Безкоштовна установка коду підміни номерів на сайт
Безкоштовний тестовий період14 днів (телефонні номери безкоштовно)30 днів (телефонні номери безкоштовно)
Географічний охопленняУкраїна , Росія , Казахстан , понад 50 країн світуУкраїна , Росія , Казахстан
Підключення власних номерів
Види коллтрекінгаСтатичний

Динамічний

Еомбінований

Динамічний
Віджет зворотного дзвінка (call back)Від 999 грн, але за умови замовлення продуктів надається знижка від 739 грнВід 99 грн, в рамках пакету PRO і Enterprise — включено в тариф
Віртуальна АТСВід 999 грн, але за умови замовлення кількох продуктів надається знижка від 739 грнВід 255 грн
Тегірування дзвінківНапівавтоматичне і ручнеРучне
Google Analytics (GA)Передає в GA всю доступну інформацію про дзвінки та події, дозволяє налаштувати момент відправки данихПередає 3 типи подій (дзвінок на підмінений номер, відкриття форми зворотного дзвінка, дзвінок через форму зворотного дзвінка)
Налаштування і фільтрація журналу дзвінків
Звітність
  • журнал дзвінків;
  • можна вибирати з 30+ параметрів;
  • є звіт по розподілу дзвінків по днях і часу доби;
  • звіт по співробітниках;
  • є встановлені звіти;
  • є звіт по мультиканальною послідовності;
  • звіт по віджету зворотного дзвінка;
  • вивантаження будь-яких звітів;
  • є можливість поділитися звітами з іншими.
  • журнал дзвінків;
  • є звіт по розподілу дзвінків по днях і часу доби;
  • звіт по співробітниках;
  • звіт по віджету зворотного дзвінка;
  • автоматичний щотижневий звіт про тенденції в роботі компанії;
  • звіт про роботу коллтрекінг-номерів;
  • звіт про втрачених дзвінках;
  • звіт про продуктивність співробітників на часовій шкалі;
  • можливість поділитися звітом з іншими.
Інтеграція з CRM

Можливість інтеграції з будь-якими CRM системами з допомогою WebHook і API

Готові інтеграції з : amoCRM, Pipedrive, Bitrix24, HubSpot, retailCRM, Salesforce, OneBox, Brainify, ZohoCRM, SalesDrive

Можливість інтеграції з будь-якими CRM системами з допомогою WebHook і API
Інші інтеграціїСистеми автоматизації контекстної реклами :
  • Alytics
  • K50
  • Origami
  • Albato

BI-рішення, системи наскрізної аналітики, user-based аналітики та інші:

  • Roistat
  • OWOX BI
  • Woopra
  • Kissmetrics
  • Yagla
  • Infobip
  • Facebook
  • Google Analytics
  • Google Ads
  • Яндекс Директ
  • Яндекс Метрика
Системи наскрізний аналітики:
  • Roistat
Техпідтримка
Можливість повністю управляти налаштуваннями проекту самостійно
Вартість ( мінімальна )Від 1519 грн за 5 номерів, але за умови замовлення кількох продуктів надається знижка від 739 грнВід 685 грн за 5 номерів
Точний програмний розрахунок необхідної кількості номерів
Дані про брак / надлишок номерів коллтрекінга
Готовий прорахунок вартості 10 і 20 номерів (для відстеження динаміки ціноутворення)10 номерів – 2 454 грн ;
20 номерів – 4. 115 грн;
50 номерів – 6 040 грн;
За умови використання декількох форматів – спеціальний тариф
10 номерів – 935 грн ;
20 номерів – 1435 грн .
Вартість оренди 1 міського номера49 грн / місяць55 грн / місяць
Вартість оренди 1 мобільного номера Київстар, Lifecell, Vodafone75-99 грн / місяць50-75 грн / місяць

Сервіси надають різні можливості, різні тарифи і різний набір послуг. А тепер розглянемо кожен пункт детальніше.

Безкоштовна установка коду підміни номерів на сайт

Саме з установки коду і починається робота з сервісом call tracking, тому ми вирішили розглянути цей пункт першим.

  • У Ringostat установка здійснюється техподдержкой безкоштовно.
  • У Binotel код необхідно встановлювати самостійно. Однак, вони можуть проконсультувати, як це можна зробити.

Як відбувається визначення кількості номерів

Цей критерій безпосередньо впливає на вартість послуги. Обидва сервісу не намагаються навмисно їх “повісити” побільше на клієнта.

Відмінності в підході

На початку співпраці з Binotel нам запропонували встановити на сайт скрипт, за допомогою якого через кілька днів збереться статистика. Так можна судити про необхідну кількість номерів. Але можуть підключити одразу стільки, скільки клієнт захоче “на око”. Хоч і попереджають, що це невірно. Ось, як виглядає інформація, отримана за допомогою цього скрипта:

Статистика дзвнінків у Binotel

Вартість коллтрекінга у Ringostat стартує від 1519 грн / міс, але за умови замовлення ще хоча б одного продукту (віртуальної АТС, callback, наскрізної аналітики та ін.) Ви отримуєте знижку від 739 грн, що дозволяє відчутно економити.

Під час розрахунку вартості послуги менеджер обов’язково поставить питання, від яких залежить вартість послуги:

  • метод відстеження;
  • кількість відслідковуються каналів;
  • середньодобовий трафік для динамічного відстеження.

У Ringostat пішли від класичної тарифної політики на користь гнучкого ціноутворення — тепер користувач оплачує тільки той обсяг, який використовує. Завдяки подобовому списанню можна контролювати свої витрати і якщо обсяг споживання знижується, то і оплата зменшується. Також можна відчутно заощадити, замовивши кілька продуктів одночасно:

Продукти коллтрекінга Ringostat

Менеджери проводять демо продукту і пропонують заповнити бриф. Аргументують вони це тим, що потрібно перевірити, раптом для нас call tracking буде невигідний. За допомогою брифа в Ringostat можуть порахувати рентабельність впровадження сервісу. Він враховує такі фактори як – бюджет на рекламу, кількість дзвінків в вашу компанію та інше. Чим детальніше WebHook заповніть, тим реальніше буде розрахунок.

Незважаючи на широкі можливості, які дає коллтрекінг, він підходить не для всіх. Розрахунок рентабельності конкретного проекту дуже важливий. Ringostat не намагається продати свої послуги всім підряд, і цей факт викликає більшу довіру.

Тестовий період

За тривалістю тестового періоду Binotel виграє у Ringostat (місяць проти 14 днів). Обидві компанії надають на цей час пул безкоштовних номерів.

Менеджери Ringostat розповіли, що під час тестового періоду будуть зв’язуватися з нами і навчати роботі з системою, щоб продемонструвати, як вичавити максимум з її можливостей.

Географічне охоплення

Ringostat тримає першість по частоті використання в Україні, Болгарії та Казахстані, і входить в п’ятірку лідерів в Росії. Binotel не так давно вийшов на цей ринок.

Як в Ringostat, так і в Binotel, завдяки використанню SIP-телефонії доступні номери всіх країн. Це зручно для компаній з широкою географією. Менеджери Ringostat також запевняють, що сервери розташовані таким чином, щоб забезпечити максимальну якість зв’язку.

Підключення власних номерів

Обидві компанії надають цю можливість. Що вельми зручно, тому що можна не боятися втратити номери і напрацьовані контакти навіть в разі завершення співпраці з сервісом.

У Ringostat на тестовий період номери надаються безкоштовно, щоб користувач міг оцінити роботу продукту без особистих витрат.

Менеджери Binotel повідомили, що їх компанія теж надає міські та мобільні номери безкоштовно на тестовий період. Також клієнти можуть брати на тест зв’язку міський + мобільний номер.

Тегірування дзвінків

Під час тегірування кожному входному дзвінку присвоюється одна з обраних категорій. Це важлива функція, тому що так можна легко сегментувати звернення до вашої компанії. І легко формувати після цього звіти з потрібних показників. Наприклад, побачити, скільки було дзвінків з тегом “Продаж”.

У Ringostat дзвінки можуть теговані й в напівавтоматичному режимі, і в ручному. Ми дізналися у менеджерів, в чому перевага першого способу. Нам розповіли, що під час його активації після дзвінка менеджер потрапляє в голосове меню. Там за допомогою клавіатури телефону він може вказати персональний код, категорію і цінність дзвінка.

У Binotel тегування відбувається вручну. Менеджер після розмови з клієнтом в спеціальній формі заповнює інформацію про дзвінок.

Самостійне управління налаштуваннями проекту

Не у всіх є бажання налаштовувати сервіс під свої потреби, але коли така можливість є – це значно спрощує життя. Клієнтам Binotel доведеться звертатися в технічну підтримку. Під час спілкування з менеджером ми зрозуміли, що багато що може зробити тільки вона.

У Ringostat можна налаштувати проект під свої цілі. Тим користувачам, які не мають бажання цим займатися самостійно, потрібно звернутися в техпідтримку за налаштуванням.

Інтеграція з CRM

І Ringostat, і Binotel можуть працювати з CRM завдяки WebHooks (механізм передачі повідомлень про події, які отримані і зафіксовані в call tracking). Також у сервісів є готові рішення для інтеграції з найпопулярнішими CRM-системами.

Системи автоматизації контекстної реклами

Інтеграція з цими системами дозволить на основі даних про дзвінки оптимізувати ефективність вкладень в контекстну рекламу. Відстежуючи, які ключові слова залучають цільові дзвінки, можна управляти ставками в системах контекстної реклами. І розподіляти бюджет між рекламними каналами з максимальною вигодою.

У Binotel така інтеграція поки не передбачена. Ringostat ж може похвалитися інтеграцією з К50 і Alytics. В результаті клієнти Ringostat збирають дані про дзвінки за допомогою call tracking, аналізують рекламні канали. І за допомогою цих “розумних” платформ оптимізують ставки на кожне ключове слово під досягнення цілей.

Інші інтеграції

Аналітика в наш час все ускладнюється і тяжіє до об’єднання всіх даних для ефективності аналізу. Binotel фокусується на відстеженні та передачі самого факту дзвінка. На даний момент у компанії реалізована інтеграція з платформою Roistat.

Ringostat інтегріровано з найпопулярнішими платформами, серед яких: Roistat, OWOX BI, Woopra, Kissmetrics, Yagla. Навіть якщо ви ще не користувалися цими сервісами, без них інформація не буде максимально повною. Ці можливості можуть стати в нагоді вашому бізнесу, враховуючи що є докладні мануали, як об’єднати їх воєдино в аккаунті сервісу.

Віджет зворотного дзвінка (call back)

Є у кожного з сервісів. У Ringostat його вартість становить від 999 грн / міс, але за умови замовлення додаткових продуктів можна отримати знижку від 739 грн.

У Binotel ціна стартує від 99 гривень. Безкоштовна така послуга тільки для власників пакетів Pro і Enterprise.

Віджет callback від Ringostat можна самостійно налаштувати. Це стосується не тільки зовнішнього вигляду – радіуса, забарвлення, розміщення на сайті. Але і часу появи. Віджет самостійно “навчається”, вивчаючи поведінку клієнта на сайті і спливаючи в необхідний момент.

Також у Ringostat доступна інтеграція з CRM, передача UTM-міток по дзвінках, захист callback від спамових дзвінків.
Менеджери Binotel також поділилися подробицями про можливості свого віджета. Він називається GetCall і має дві форми замовлення дзвінка: активну і пасивну. Також важлива наявність форми “неробочий час” з вибором часу для передзвону клієнту (в рамках робочого часу компанії). Детальніше з роботою віджета менеджери пропонують ознайомитися в статті-огляді .

Віртуальна АТС

У Ringostat вартість віртуальної АТС стартує з 999 грн / міс, але за умови замовлення додаткових продуктів можна отримати знижку від 739 грн. Сервіс відрізняється стабільністю роботи, завдяки резервним напрямками, які забезпечують безперебійний зв’язок.

Технічна підтримка Ringostat відповідає на запити максимально оперативно – середній час очікування відповіді не перевищує 4 хвилин.

Binotel – починаючи з тарифу Pro, вартістю 435 грн / місяць, включно з послугами АТС і віджета замовлення дзвінка. Віртуальна АТС Binotel – відомий гравець на ринку телефонії, тому в цій частині у них багато можливостей. У порівнянні з тарифами міні-АТС бізнес-класу, вона значно дешевше, і при цьому багатофункціональна. На будь-які тарифи власної АТС надають знижку 25% на перший рік обслуговування.

Також менеджери Binotel повідомили про можливість підключити свій коллтрекінг на існуючу АТС клієнта.

Google Analytics

Ringostat надає просунуті можливості аналітики, тому є офіційним партнером Google Analytics. Для користувачів сервісу в GA буде доступна повна інформація по всіх параметрах дзвінків і типам подій. Крім цього, можна вибрати, коли буде відбуватися відправка даних. Менеджер Ringostat поділився з нами статтею , яка пояснює, чому все це дуже важливо.

Binotel в цьому плані більше підходить для бізнесу без великих запитів до аналітики. Є три типи подій: дзвінок на підмінений номер, відкриття віджета call back і дзвінок через нього. Цього вистачить для тих, кого цікавить тільки інформація про кількість дзвінків, що відбулися завдяки рекламі.

Налаштування і фільтрація журналу дзвінків

У Ringostat можна вибирати, які категорії будуть вказані в журналі дзвінків. Можна зробити вибір з кількох десятків параметрів: від стандартних (дата, номер, час розмови запис й інше) до більш просунутих (код співробітника, унікальний цільової дзвінок, Client ID, сторінка виходу на сайт). Так можна і відфільтрувати потрібні показники.

В особистому кабінеті Ringostat користувач може побачити зведену статистику дзвінків за останні 7 днів. Там же є Керування установками віртуальної АТС, проектів, інтеграціями і бюджетом. Користувач налаштовує звіти в розділі “Статистика”. У розділі “Журнал дзвінків” можна вибрати один з базових звітів, які за умовчанням доступні всім користувачам. Або індивідуально налаштувати звіт, вибравши цікаві показники (доступно більше 30). Можна задати категорії дзвінків, отримати звіт по багатоканальним послідовностям, віджету callback. У розділі “Статистика дзвінків” можна подивитися графіки для кожного зі звітів.

В особистому кабінеті Binotel також доступна докладна інформація про дзвінки: від стандартних до більш просунутих (код співробітника, унікальний цільової дзвінок, Client ID тощо). В особистому кабінеті Binotel вся просунута інформація доступна після натискання на кнопку “додаткова інформація”. Також доступна вивантаження звіту у вигляді електронної таблиці.

Журнал дзвінків Binotel

Звітність

Рівень деталізації метрик дзвінків в Ringostat можна налаштовувати самостійно, формуючи з більш ніж 30 видів параметрів. Доступні звіти по мультиканальною послідовності. Їх можна не тільки вивантажити, а й поділитися ними з іншими.

Binotel має безліч звітів з управління відділом продажів, докладно вони описані в пункті “звітність” в таблиці порівняння. Звіти, що стосуються веб-аналітики та ефективності рекламних кампаній коллтрекінга Binotel, доступні в Google Analytics. В якості основних звітів менеджери компанії виділяють:

  • Звіт по ефективності рекламних кампаній і ключових слів;
  • За багатоканальної послідовності та асоційованим конверсії.

Техпідтримка

Ми вирішили протестувати обидві техпідтримки, “дістаючи” зверненнями за різних питаннь. Всі оператори обох компаній компетентні, ввічливі, завжди готові допомогти. Не тільки пишуть, але і передзвонюють. Це сприяє економії часу.

Єдина незручність: у Binotel немає можливості самостійного налаштування. Клієнти можуть звертатися до них з 09:30 до 18:30, 7 днів на тиждень.

Юля Заліховська

Керівник відділу продажів

Дізнайтеся про рекламу для вашого бізнесу!

Задайте Юлі питання про просування сайту в інтернеті.

Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтеся з політикою конфіденційності

Висновок

Мінімальний тариф у Ringostat становить 1519 гривень на місяць за один продукт, але стає вигідніше, якщо купувати одразу декілька продуктів. Він розрахований для малого бізнесу і тих, хто тільки починає аналізувати дзвінки. Включає в себе набір необхідних функцій для базової аналітики: можливість підключити 5 номерів, статичний і динамічний коллтрекінг, форму зворотного дзвінка і просунуту інтеграцію з Google Analytics У комерційній пропозиції від Ringostat написано, що вони принципово не пропонують свої послуги тим, хто в їх не потребує. Це відчувається і пыд час спілкування з менеджерами.

Binotel – недорогий коллтрекінг з простим функціоналом. І поки що на його базі важко побудувати комплексну аналітику і отримати деталізовану звітність. Основна ставка в Binotel робиться на віртуальну АТС. Він скоріше підходить для бізнесу з маленькою лійкою продажів. Якщо ви не маєте в своєму розпорядженні достатньо коштів на аналітику – віддавайте перевагу Binotel.

Якщо вам сподобалися можливості обох сервісів – є хороша новина. Під час підготовки матеріалу ми отримали інформацію, що Binotel і Ringostat можна використовувати в зв’язці. Якщо ви дуже вимогливий клієнт, жадібний до функцій і можливостей, то можна використовувати:

Ringostat – як просунутий колл – трекінг .

Binotel – як потужну АТС .

Віддати перевагу складному або більш простому інструменту аналітики – питання амбітності вашого бізнесу, і вибирати вам.

Якщо ви до цих пір не визначилися з сервісом, рекомендуємо почитати статтю , в якій описується функціонал якісного коллтрекінга. Віддати перевагу складного або більш простому інструменту аналітики – питання амбітності вашого бізнесу, і вибирати вам.


Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди