Порівняння call tracking сервісів: Binotel vs. Ringostat

Порівняння call tracking сервісів — Binotel vs. Ringostat

Ще вчора call tracking сервіси були в новинку. Сьогодні ними не здивуєш ні маркетологів, ні бізнесменів, котрі переймаються інноваціями. В Україні таких сервісів все ще мало, але вони вступають в жорстку конкурентну боротьбу. Це і зрозуміло — адже ринок збуту їхніх послуг все ще недостатньо великий.

Що порівнюємо?

Call tracking — це технологія відстеження вхідних дзвінків для оцінки ефективності реклами. Основна мета call tracking сервісу — показати, з яких джерел реклами прийшов відвідувач сайту, відстежити найефективніші джерела, а також проконтролювати роботу менеджерів. Зараз call tracking активно інтегрується з багатьма аналітичними платформами, виявляючи кращі канали просування. І, в результаті своєї роботи стає одним з інструментів наскрізної аналітики для оптимізації бізнес-процесів.

Call tracking буває декількох видів:

  • Статичний (класичний) — кожному джерелу реклами присвоюється свій номер телефону.
  • Динамічний — кожному користувачеві на сайті присвоюється свій номер.
  • Комбінований — обидва ці методи в поєднанні.

Нас зацікавило, які переваги можуть запропонувати своїм клієнтам одні з найвідоміших call tracking систем України. Для чистоти експерименту, ми приміряли на себе роль покупців. У нас був реальний сайт, з яким ми звернулися до цих компаній. Так ми змогли перевірити всі важливі моменти перед покупкою послуги, а також влаштували своєрідний тест-драйв відділу продажів і підтримки цих сервісів. Але до самої установки коду на сайт і покупки не дійшли — це ми вже надамо читачам, які зроблять висновки.

Отже, знайомтеся — в ролі піддослідних Ringostat і Binotel. Ringostat нас зацікавив як платформа, яка надає не тільки коллтрекінг, але одразу сім різнопланових продуктів для маркетингу і продажів. Binotel ми вибрали як нового гравця на цьому ринку від компанії, яка розробляє віртуальну АТС.

Ringostat

Ringostat вийшов на ринок в 2013 році. Є єдиним офіційним технологічним партнером Google Analytics серед аналогічних сервісів в Східній Європі. Позиціонує себе як платформа коллтрекінга, телефонії і наскрізної аналітики. Згідно ресурсу відгуків G2, Ringostat входить в десятку кращих серед подібних рішень в світі.

Платформа поєднує в собі сім продуктів, які охоплюють три основні напрями — аналітику, комунікацію і продажі, утворюючи єдину екосистему:

  • Call tracking — технологія, яка визначає рекламні джерела дзвінка, канал, кампанію і ключове слово, яке призвело до виклику;
  • Callback — форма зворотного дзвінка;
  • Віртуальну АТС для побудови бізнес-телефонії;
  • Наскрізну аналітику — метод оцінки ефективності рекламних каналів за доходом, який вони принесли;
  • Ringostat Smart Phone — розширення для здійснення і прийому дзвінків в браузері Google Chrome з швидким доступом в CRM;
  • Ringostat Insider — віртуальний аналітичний асистент менеджера з продажу, який показує інформацію про абонента клієнта ще до підняття трубки;
  • Ringostat Messenger — мультівіджет для спілкування з лідамі з різних месенджерів в єдиному інтерфейсі.

Надані види коллтрекінга: статичний, динамічний, комбінований. Серед клієнтів — OLX, Mercedes-Benz, Укртелеком.

Binotel

Binotel — хмарний сервіс для телефонізації офісу. Включає функції IP-телефонії, віртуальну АТС, колл-центр і міні-CRM. Починали з розробки рішення для телефонізації, в 2008 році з’явилася віртуальна АТС, а в 2015 були додані сервіси для зв’язку з клієнтами та збільшення продажів. Надають послуги динамічного коллтрекінга. Серед клієнтів — Поляна, KIA Motors, Інтеркаса.

Порівняння основних характеристик

Спочатку для наочності порівняємо найбільш важливі показники у вигляді таблиці:

Ringostat Binotel
Безкоштовна установка коду підміни номерів на сайт


географічне охоплення
Україна, Росія, Казахстан, понад 50 країн світу
Україна, Росія, Казахстан
Підключення власних номерів


Швидкість відповіді підтримки
до 4 хвилин
Немає фіксованого часу
Запис і прослуховування дзвінків


Віртуальна АТС


Резервні оператори на випадок аварії у головного оператора


Віджет зворотного дзвінка (callback)


Дизайн callback на вибір


Збір статистики безпосередньо з Google Analytics


Передача подій по дзвінках в Google Analytics
Передає в GA всю доступну інформацію про дзвінки та події, дозволяє налаштувати момент відправки даних
Передає 3 типи подій (дзвінок на підмінений номер, відкриття форми зворотного дзвінка, дзвінок через форму зворотного дзвінка)
точність коллтрекінга
97%
Не вказано
Закріплення номера в залежності від поведінки відвідувача


Кнопка “Показати номер” на випадок стрибків трафіку


Підміна номера за місцезнаходженням користувача


тегування дзвінків


Можливість повного управління налаштуваееям проекту самостійно


Очищення номерів після використання іншими компаніями


звітність
  • журнал дзвінків;
  • можна вибирати з 30+ параметрів;
  • є звіт з розподілу дзвінків по днях і часу;
  • звіт по співробітниках;
  • звіт по віджету зворотного дзвінка;
  • є встановлені звіти;
  • є звіт з мультиканальної послідовності;
  • два види звітів про втрачені дзвінки
  • вивантаження будь-яких звітів;
  • є можливість поділитися звітами з іншими.
  • журнал дзвінків;
  • є звіт з розподілу дзвінків по днях і часу;
  • звіт по співробітниках;
  • звіт по віджету зворотного дзвінка;
  • автоматичний щотижневий звіт про тенденції в роботі компанії;
  • звіт про роботу коллтрекінг-номерів;
  • звіт про втрачені дзвінки;
  • звіт про продуктивність співробітників на часовій шкалі;
  • можливість поділитися звітом з іншими.
Інтеграція з CRM
Можливість інтеграції з будь-якими CRM системами за допомогою WebHook і API

Готові інтеграції з: amoCRM, Pipedrive, Bitrix24, HubSpot, retailCRM, Salesforce, OneBox, Brainify, ZohoCRM, SalesDrive
Можливість інтеграції з будь-якими CRM системами за допомогою WebHook і API
Дзвінок за кліком з CRM


Створення після дзвінка завдань, угод, контактів в режимі реального часу


Налаштування створення лідів і угод в CRM після дзвінка


Переадресація дзвінка на відповідального менеджера


Вибір воронки, в якій створюється угода після дзвінка


Передача рекламного джерела в CRM


Передача будь-яких параметрів в поля CRM


інші інтеграції
Системи автоматизації контекстної реклами:
  • Alytics
  • K50
  • Origami
  • Albato

BI-рішення, системи наскрізної аналітики, user-based аналітики та інші:

  • Roistat
  • OWOX BI
  • Woopra
  • Kissmetrics
  • Yagla
  • Infobip
  • Facebook
  • Google Analytics
  • Google Ads
  • Яндекс Директ
  • Яндекс Метрика
  • Facebook Pixel
  • Facebook | Instagram
  • Yagla
  • Prom
  • Albato
  • ApiX-Drive і ін.
Системи наскрізний аналітики:
  • Roistat
  • Автоматичний розрахунок необхідної кількості номерів


    Сервіси надають різні можливості, різні тарифи і різний набір послуг. А тепер розглянемо основні пункти детальніше.

    Безкоштовна установка коду підміни номерів на сайт

    Саме зі встановлення коду і починається робота з сервісом call tracking, тому ми вирішили розглянути цей пункт першим.

    • У Ringostat встановлення здійснюється техпідптримкою безкоштовно.
    • У Binotel код необхідно встановлювати самостійно. Однак, вони можуть проконсультувати, як це можна зробити.

    Як відбувається визначення кількості номерів і розрахунок вартості

    Цей критерій безпосередньо впливає на вартість послуги. Обидва сервіси не намагаються навмисно їх “ повісити ” побільше на клієнта.

    Відмінності в підході

    На початку співпраці з Binotel нам запропонували встановити на сайт скрипт, за допомогою якого через кілька днів збереться статистика. Так можна судити про необхідну кількість номерів. Але можуть підключити одразу стільки, скільки клієнт захоче “ на око ”. Хоч і попереджають, що це невірно. Ось, як виглядає інформація, отримана за допомогою цього скрипта:

    Скрипт зі статистикою від Binotel

    В Ringostat при розрахунку кількості гойдалки номерів і вартості продукту менеджер обов’язково поставить питання, від яких залежить кінцева ціна:

    • метод відстеження, який потрібен клієнту;
    • які завдання хоче вирішити користувач;
    • кількість відслідковних каналів;
    • середньодобовий трафік для динамічного відстеження.

    Після встановлення коллтрекінга Ringostat продовжує автоматично відстежувати коливання трафіку і радить вибрати оптимальну кількість гойдалки номерів. За рахунок цього користувач не ризикує точністю статистики, якщо трафік змінився і номерів для підміни не вистачає. Так виглядають рекомендації з кількості номерів в Ringostat:

    Рекомендації по кількості номерів в Ringostat

    В Ringostat при замовленні ще хоча б одного продукту крім коллтрекінга (віртуальної АТС, callback, наскрізної аналітики та ін.) Клієнт отримує бонус, що дозволяє відчутно економити. Також у платформи є додаткові бонуси — при оплаті на тривалий термін або картою по підписці. Вони кладуться на рахунок, і потім з них списується плата за продукти, переадресацію і т. і.

    В Ringostat немає класичної тарифної політики. У платформи гнучке ціноутворення, а користувач оплачує тільки той обсяг, який використовує. Оплата списується подобово, і якщо обсяг споживання зменшується, то знижується і вартість. Користувач може сам керувати продуктами, кількістю номерів і т. Д., Включаючи і відключаючи їх в особистому кабінеті. Там само можна подивитися прогнозовану вартість за день і 30 днів.

    І у Binotel, і у Ringostat є безкоштовний тестовий період, під час якого номери також надаються безкоштовно.

    Географічне охоплення

    Ringostat тримає першість за частотою використання в Україні, Болгарії та Казахстані, і входить в п’ятірку лідерів в Росії. Binotel не так давно вийшов на цей ринок.

    Як в Ringostat, так і в Binotel, завдяки використанню SIP-телефонії доступні номери всіх країн. Це зручно для компаній з широкою географією. Менеджери Ringostat також запевняють, що сервери розташовані таким чином, щоб забезпечити максимальну якість зв’язку.

    Підключення власних номерів

    Обидві компанії надають цю можливість. Що вельми зручно, тому що можна не боятися втратити номери і напрацьовані контакти навіть в разі завершення співпраці з сервісом.

    В Ringostat на тестовий період номери надаються безкоштовно, щоб користувач міг оцінити роботу продукту без особистих витрат.

    Менеджери Binotel повідомили, що їх компанія теж надає міські і мобільні номери безкоштовно на тестовий період. Також клієнти можуть брати на тест зв’язку міський + мобільний номер.

    Додаткові продукти: віртуальна АТС, віджет зворотного дзвінка

    І у Ringostat, і у Binotel є віртуальна АТС і віджет callback, але за функціоналом вони відрізняються. Із загальних функцій віртуальних АТС:

    • запис і прослуховування дзвінків;
    • IVR (голосове меню), звуки вітання, голосова пошта;
    • гнучке налаштування переадресації;
    • чергу дзвінків;
    • журнал дзвінків і звіти ефективності співробітників.

    Ringostat також надає резервні напрямки, на яке спрямовується виклик, якщо у оператора виникли проблеми. Це дозволяє не втрачати дзвінки навіть в разі аварії на стороні. Також у платформи є публічний журнал неполадок і автоматична перевірка працездатності номерів. І Binotel, і Ringostat відправляють повідомлення про пропущені дзвінки. Перший на пошту, а другий на пошту, в sms і Telegram.

    У обох платформ є віджет зворотного дзвінка, у якого можна змінювати колір форми і кнопки. Менеджери Binotel також поділилися подробицями про можливості свого віджета. Він називається GetCall і має дві форми замовлення дзвінка: активну і пасивну. Також важлива наявність форми « неробочий час » з вибором часу для передзвону клієнту (в рамках робочого часу компанії). Детальніше з роботою віджету менеджери пропонують ознайомитися в статті-огляді . Так виглядає це рішення від Binotel:

    Віджет зворотного дзвінка від Binotel

    Віджет callback від Ringostat можна самостійно налаштувати. Це стосується не тільки зовнішнього вигляду — радіуса, забарвлення, розміщення на сайті, але і часу появи. Також у Ringostat доступна передача UTM-міток по дзвінках, детальна статистика віджету з візуалізацією, захист callback від спамових дзвінків. Можна повністю змінити текст віджета, вибрати один з 15 дизайнів для нього або встановити форму з власним дизайном. Приклад callback від Ringostat:

    Віджет зворотного дзвінка від Ringostat

    У Binotel і Ringostat є власні розширення для дзвінків з браузера Google Chrome. У Ringostat дане рішення ще показує в момент дзвінка інформацію про абонента клієнта (які сторінки дивився, по якій рекламі прийшов і т. i.), хто з тих, що дзвонили раніше в даний момент знаходиться на сайті й інше. Також у даної платформи є додаткове розширення — Ringostat Messenger, що дозволяє переписуватися в одному вікні з клієнтами з месенджерів Viber, Facebook і Telegram.

    Google Analytics

    Ringostat надає просунуті можливості аналітики, тому є офіційним партнером Google Analytics. Платформа збирає дані безпосередньо з Google Analytics — тому їх точність становить 97%. Для користувачів сервісу в GA буде доступна повна інформація по всіх параметрах дзвінків і типам подій. Крім цього, можна вибрати, коли буде відбуватися відправка даних. Менеджер Ringostat поділився з нами статтею , яка пояснює , чому все це дуже важливо.

    Binotel в цьому плані більше підходить для бізнесу без великих запитів до аналітики. Є три типи подій: дзвінок на підмінений номер, відкриття віджета callback і дзвінок через нього. Цього вистачить для тих, кого цікавить тільки інформація про кількість дзвінків, що відбулися завдяки рекламі.

    Налаштування журналу дзвінків

    В Ringostat можна вибирати, які категорії будуть вказані в журналі дзвінків. Можна зробити вибір з кількох десятків параметрів: від стандартних (дата, номер, час розмови запис і т.д.) до більш просунутих (код співробітника, унікальний цільової дзвінок, Client ID, сторінка виходу на сайт і т.д.). Так можна і відфільтрувати потрібні показники.

    В особистому кабінеті Ringostat користувач може побачити зведену статистику дзвінків за останні 7 днів. Там же є керування установками віртуальної АТС, інтеграціями і т. і. У розділі “ Журнал дзвінків ” можна вибрати один з базових звітів, які за замовчуванням доступні всім користувачам. Або індивідуально налаштувати звіт, вибравши цікаві показники (доступно більше 30). Можна подивитися графіки для кожного зі звітів і вибрати для відображення цікавих показників.

    Статистика дзвінків за останні 7 днів в Ringostat

    В особистому кабінеті Binotel також доступна докладна інформація про дзвінки: від стандартних до більш просунутих (код співробітника, унікальний цільової дзвінок, Client ID тощо). В особистому кабінеті Binotel вся просунута інформація доступна після натискання на кнопку « додаткова інформація ». Також доступне вивантаження звіту у вигляді електронної таблиці.

    Звіт у вигляді електронної таблиці від Binotel

    Звітність

    Рівень деталізації метрик дзвінків в Ringostat можна налаштовувати самостійно, формуючи з більш ніж 30 видів параметрів. Також доступний звіт за багатоканальними послідовностями. Всі звіти можна не тільки вивантажити, а й поділитися ними з іншими. Користувач налаштовує звіти в розділі “ Центр звернень ” і “ Аналітика ”. Можна отримувати готові звіти за обраними параметрами на пошту.

    Binotel має безліч звітів з управління відділом продажів, докладно вони описані в пункті « звітність » в таблиці порівняння. Звіти, що стосуються веб-аналітики та ефективності рекламних кампаній коллтрекінга Binotel, доступні в Google Analytics. В якості основних звітів менеджери компанії виділяють:

    • Звіт з ефективності рекламних кампаній і ключових слів;
    • За багатоканальної послідовності та асоційованим переходом.

    Інтеграції з CRM

    І Ringostat, і Binotel можуть працювати з CRM завдяки WebHooks (механізм передачі повідомлень про події, які отримані і зафіксовані в call tracking). Також у сервісів є готові рішення для інтеграції з найпопулярнішими CRM-системами. Обидві системи можуть направляти виклик одразу на відповідального менеджера і передають рекламне джерело дзвінка в CRM. При інтеграції з коллтрекінгом після дзвінка створюються угоди, контакти і завдання.

    В Ringostat нам розповіли, що у них це відбувається в режимі реального часу. Також в платформі є спеціальна матриця, в якій можна вибрати, що саме створювати після виклику, на кого направляти дзвінок і т. Д. Можна задати правила, за якими операція, створена після виклику, буде створюватися в конкретній воронці. Також в Ringostat можна задати, які дані передавати в які поля CRM. Також у платформи є розширення Ringostat Smart Phone, яке дозволяє одним кліком дзвонити з угоди або картки контакту в CRM, де є номер клієнта.

    Закріплення номера в залежності від поведінки відвідувача

    Ringostat розповіли, що закріплюють номер на сайті, в залежності від того, як себе веде користувач. Наприклад, платформа повторно підміняє номер, якщо клієнт відволікся і не подзвонив, а сесія перервалася (оскільки Google перериває її, через 30 хвилин бездіяльності на сайті). Коли користувач знову робить дію на сайті, платформа намагається показати йому так само підмінний номер. Якщо ж довелося видати новий підмінний номер, він записується в існуючу сесію або створюється нова. Це дозволяє зіставити телефонний номер і джерело дзвінка, навіть якщо довелося показати новий номер.

    Кнопка “Показати номер” на випадок стрибків трафіку

    У обох сервісів є рішення, призначене для випадків, коли трафік різко зріс. У такій ситуації може не вистачити номерів для підміни і статистика спотвориться, оскільки одні і ті ж номери будуть показуватися одночасним відвідувачам сайту. Можна налаштувати, щоб при різкому зростанні трафіку телефон переховувався за кнопкою « Показати номер ». Це дозволить заощадити номери і не ризикувати коректністю статистики.

    Підміна номера за місцезнаходженням користувача

    Ringostat дозволяє показувати підмінний номер того регіону або міста, в якому знаходиться клієнт, що зайшов на сайт. Завдяки цьому користувач бачить той телефон, який відповідає його місцезнаходженню.

    Тегування дзвінків

    При тегуванні кожному вхідному дзвінку присвоюється одна з обраних категорій. Це важлива функція, тому що так можна легко сегментувати звернення до вашої компанії. І легко формувати після цього звіти з потрібних показників. Наприклад, побачити, скільки було дзвінків з тегом « Продаж ».

    Обидві компанії дозволяють теговані дзвінки. У Binotel тегування відбувається вручну. Менеджер після розмови з клієнтом в спеціальній формі заповнює інформацію про дзвінок.

    В Ringostat дзвінки можуть тегуватися через журнал дзвінків, в картці дзвінка і за допомогою автоматичного голосового меню після дзвінка. Ми дізналися у менеджерів, в чому перевага останнього способу. Нам розповіли, що при його активації після дзвінка менеджер потрапляє в голосове меню. Там за допомогою клавіатури телефону він може вказати категорію і цінність дзвінка.

    Самостійне управління налаштуванням проекту

    Не у всіх є бажання налаштовувати сервіс під свої потреби, але коли така можливість є — це значно спрощує життя. Клієнтам Binotel доведеться звертатися в технічну підтримку. Під час спілкування з менеджером ми зрозуміли, що багато що може зробити тільки вона.

    В Ringostat можна налаштувати проект під свої цілі. Платформа повідомляє, що 90% її функцій можна налаштувати самостійно. Тим користувачам, які не мають бажання цим займатися самостійно, потрібно звернутися в техпідтримку за налаштуванням.

    Очищення номерів після використання іншими компаніями

    Кількість телефонних номерів не нескінченно. Тому одні й ті ж номери можуть в різний час видаватися в якості гойдалки різним компаніям. Це не страшно, якщо сервіс коллтрекінга « очищає » їх, т. е. якийсь час не видає іншим користувачам, поки не припиняться дзвінки на ці номери.

    В Ringostat повідомили, що у них є власне рішення для цього. Номер, який був в користуванні у попереднього клієнта платформи, не відразу видається з наступних підстав. Він утримується, поки на нього не перестають надходити виклики. Номер видається нової компанії, тільки якщо на нього ніхто не дзвонив кілька місяців.

    Техпідтримка

    На сайті Ringostat написано, що техпідтримка реагує протягом 4 хвилин, у чому ми переконалися на власному досвіді. Також платформа заявляє, що 95% користувачів оцінюють Ringostat « добре » і « відмінно ».

    Ми вирішили протестувати обидві техпідтримки, « дістаючи » зверненнями з різних питань. Всі оператори обох компаній компетентні, ввічливі, завжди готові допомогти. Не тільки пишуть, але і передзвонюють. Це сприяє економії часу.

    Єдина незручність: у Binotel немає можливості самостійного налаштування. Клієнти можуть звертатися до них з 09:30 до 18:30, 7 днів на тиждень.

    Юля Заліховська

    Керівник відділу продажів

    Дізнайтеся про рекламу для вашого бізнесу!

    Задайте Юлі питання про просування сайту в інтернеті.

    Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтеся з політикою конфіденційності

    Висновок

    Ringostat розрахований на бізнес будь-якого масштабу і запитів. Включає в себе 7 продуктів і набір необхідних функцій для аналітики: можливість підключити 5 номерів, статичний і динамічний коллтрекінг, форму зворотного дзвінка і просунуту інтеграцію з Google Analytics. У комерційній пропозиції від Ringostat написано, що вони принципово не пропонують свої послуги тим, хто їх не потребує. Це відчувається і за спілкуванням з менеджерами. Підключати коллтрекінг вигідніше, якщо оплачувати одразу кілька продуктів — за це Ringostat нараховує бонус.

    Binotel — недорогий коллтрекінг з простим функціоналом. І поки що на його базі важко побудувати комплексну аналітику і отримати деталізовану звітність. Основна ставка в Binotel робиться на віртуальну АТС. Він скоріше підходить для бізнесу з маленькою лійкою продажів. Якщо ви не маєте в своєму розпорядженні достатньо коштів на аналітику — віддавайте перевагу Binotel.

    Якщо вам сподобалися можливості обох сервісів — є хороша новина. Під час підготовки матеріалу ми отримали інформацію, що Binotel і Ringostat можна використовувати в зв’язці. Якщо ви дуже вимогливий клієнт, жадібний до функцій і можливостей, то можна протестувати окремо:

    Ringostat — як просунутий коллтрекінг.

    Binotel — як потужну АТС.

    Віддати перевагу складноve або більш простому інструменту аналітики — питання амбітності вашого бізнесу, і вибирати вам.

    Якщо ви до цих пір не визначилися з сервісом, рекомендуємо почитати статтю , в якій описується функціонал якісного коллтрекінга. Віддати перевагу складного або більш простому інструменту аналітики — питання амбітності вашого бізнесу, і вибирати вам.

    
    Аліна Глазиріна

    головний редактор блогу Inweb

    Підпишіться і будьте в курсі!

    Аліна раз на тиждень пише про головні новини інтернет-маркетингу
    Користувальницької угоди