Веб-аналітика: найпростіший і дієвий спосіб дізнатися про ефективність сайту все

Веб-аналітика — це найпростіший, найдієвіший і найшвидший спосіб зрозуміти, що ви все робите правильно. Або неправильно.
За допомогою веб-аналітики можна відстежити ефективність роботи сайту та відвідуваність сторінок, оцінити результативність маркетингових заходів і вкладеного бюджету, виявити складні для розуміння користувачем моменти.

Ми запустили послугу настройки веб-аналітики в Inweb і ось навіщо вона потрібна бізнесу:

Які завдання вирішує послуга веб-аналітика від Inweb

  • отримує точні дані про всі дії, що відбуваються на вашому сайті, і зберігає їх в одному місці. Зводить в єдині графіки та таблиці для зручного сприйняття і швидких висновків;
  • відстежує ефективність рекламних кампаній і інвестицій. Допомагає зрозуміти, які з них більш доцільні, а які менш, визначає необхідність тих чи інших маркетингових дій;
  • будує воронку продажів з чітким виявленням результативності кожної з її етапів. Допомагає визначити слабкі моменти протягом усього шляху користувача від першого візиту на сайт до покупки;
    Аналітика воронки продажів налаштовується для відстеження конверсійно-значущих етапів на сайті та виявляє найбільш вразливі з них, обчислюючи, де відбувається найбільший відтік клієнтів. Оптимізація слабких точок допомагає підвищити конверсію сайту в рази.
  • відстежує інші KPI (ключові показники ефективності), необхідні бізнесу. Залежно від виду послуг, що надаються, форми сайту і системи конвертації користувачів в клієнтів визначаються індивідуальні показники ефективності роботи сайту, які аналізуються за допомогою різних інструментів;
    Найчастіше перелік KPI пропонується нашим фахівцем на основі аналізу сайту і бізнесу клієнта. Якщо з боку клієнта надходять будь-які пропозиції або уточнення за специфікою обліку результативності сайту, вони також використовуються під час складання плану.
  • створює зручний і зрозумілий дашборд з необхідними саме вашому бізнесу KPI, в якому ви будете легко орієнтуватися без нашої участі надалі. В рамках послуги ми зведемо всю аналітику сайту для вас в єдину зрозумілу і чітку систему, користуватися якою буде зручно і легко;
  • налаштовує функцію User-ID, яка допомагає відстежувати всі дії вже зареєстрованого на сайті користувача в рамках кількох девайсів.

Це дуже важливо, тому що зареєстровані користувачі це тепла і готова до цільових дій аудиторія, розуміння цілей і потреб якої дає нам можливість прискорити процес покупки.

Чи потрібна моєму проєкту послуга веб-аналітики?

Без аналізу дій користувача на сайті не обійтися ні одному бізнесу. Інше питання в глибині занурення і рівні статистики. Все залежить від складності проєкту і тих KPI, які відстежуються в цьому виді бізнесу. Наші фахівці оцінять рівень вашого занурення вже на етапі безкоштовної консультації та зможуть відповісти на питання, чи достатньо його для вашого бізнесу або є невирішені завдання, які зможе виконати наша команда.

Чим аналітика допоможе моєму бізнесу

Для кожного сайту підбирається свій набір показників ефективності, які залежать від складності проєкту. Наприклад, ecommerce-проєкти найчастіше відстежують покупки, прибуток, рекламу, витрати бюджету на ті чи інші джерела продажів.
У сайту-візитки або сайту-представництва свій перелік подій для відстеження: відкриття форми, посилання заявки, перехід по посиланню та інші.

Чому складно обійтися без залучення фахівця

Навіть, на перший погляд, нескладна система аналітики може бути налаштована неправильно, що, своєю чергою, веде до неправильних висновків. Наприклад, нуль досягнутих цілей за якимось конкретним показником може говорити як про те, що він неправильно налаштований, так і про те, що мета сама по собі не зрозуміла користувачеві та знаходиться у важкодоступному для нього місці. Фахівець допоможе визначити, в чому проблема і запропонує варіанти її вирішення.

Крім того, самостійне налаштування може привести до некоректного відстеження даних, коли результати записуються в некоректний канал і також призводять до неправильних висновків.

Послугою можна скористатися одноразово і не платити за роботу фахівців щомісяця

На етапі, коли сайт стабільно і довго працює якийсь час, можна одноразово налаштувати аналітику і збір даних в єдиний і зручний дашборд, до якого клієнт повертатиметься самостійно та отримуватиме потрібні йому дані в кілька кліків. Якщо ж на сайт вносяться якісь зміни (корегується форма, додається нова або здійснюються якісь глобальні зміни), то і в аналітику потрібно буде вносити правки. Або якщо сайт клієнта новий і весь процес збору поки не систематизований, також ми все налаштовуємо, систематизуємо, збираємо, а потім передаємо клієнту в зручне користування вже без нас.
Це особливо важливо для тих клієнтів, які мало знайомі з інтерфейсом Google Аналітики і яким складно знаходити особливі звіти та тим більше додавати доп.параметри. У таких випадках особливо зручно застосовувати дашборд — єдиний звіт в Google Data Studio, в якому зібрані всі основні KPI, а дані представлені чітко, просто та інформативно.

Формат послуги для клієнтів Inweb

Ми надавали професійну послугу веб-аналітики раніше. Вона надавалась всім клієнтам, які працювали з нами з послугою SEO-просування або контекстної реклами. Наш фахівець вивчав сайт клієнта і давав свої рекомендації. Зараз таку послугу можна замовити і окремо. Не обов’язково працювати з Inweb за іншими напрямками.

Мета послуги: виявити потребу і закрити її

В першу чергу, ми вивчаємо сайт клієнта і визначаємо всі точки дотику користувачів з бізнесом. Виходячи з цього аналізу складаємо конкретний план робіт і чітке ТЗ для програмістів. Незалежно від глибини занурення, мета послуги веб-аналітики в 90% випадків полягає в тому, щоб діагностувати слабкі точки на сайті клієнта і запропонувати варіанти їх вирішення.

Наприклад, облік спрацювання форми налаштований після натискання кнопки «Відправити». Наділі така умова може працювати невірно, тому що буде спрацьовувати навіть тоді, коли користувач заповнив форму з помилкою або не до кінця.

Скільки коштує послуга налаштування веб-аналітики

Дізнатися вартість послуги для вашого проєкту, отримати безкоштовну консультацію і замовити базове налаштування веб-аналітики ви можете на нашому сайті. Раді будемо відповісти на ваші запитання!

Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди