Як використовувати трафік конкурентів при веденні контекстної реклами в AdWords

Сайти конкурентів – джерело цільового трафіку. Як переманити цей трафік на наш сайт? Де-небудь в паралельному Всесвіті ми встановлюємо на сайт конкурента лічильник Analytics і збираємо інформацію про його відвідувачів. Обговоримо реальні способи «забрати» клієнта.

Отже, як же ми можемо використовувати трафік конкурентів при веденні контекстної реклами?

Спосіб 1. Пошукова реклама

Рекомендую створити окрему пошукову кампанію по конкурентах, щоб мати більше можливостей для подальшого аналізу та оптимізації. Отже, вибираємо тип кампанії “Лише пошукова мережа – Всі функції” і налаштовуємо так само як звичайні пошукові кампанії.

Настройка новой кампании в поисковой сети

Далі переходимо до створення груп оголошень. Для цього нам знадобиться перелік наших конкурентів. Необхідно створити окрему групу оголошень для кожного конкурента. Наприклад, якби ми рекламували якийсь сервіс з доставки суші, то перелік груп міг би виглядати так:

Список групп объявлений

Далі переходимо до ключових слів. Для кожної групи оголошень ми вказуємо брендові ключові слова конкурента. Рекомендую використовувати виключно транзакційні запити, щоб не витрачати бюджет на тих користувачів, які хочуть лише дізнатися графік роботи або номер телефону конкурентів. Наприклад, в групі “I love sushi” список ключових слів міг би виглядати так:

Список ключевых слов

Наступний крок. Створюємо оголошення. У текстах оголошень ми не вказуємо назву нашого закладу. Створюємо заголовки та описи. Важливий момент. Правилами Google Adwords забороняється в текстах оголошень вказувати бренди конкурентів. Але їх можна вказувати у відображуваних URL! І наші оголошення будуть виглядати так:

Внешний вид объявления

Внешний вид объявления

Внешний вид объявления

Таким чином ми таргетуємося на тих користувачів, які шукають послуги наших конкурентів. І безпосередньо в момент пошуку вони бачать наші оголошення. Налаштування такого орієнтування буде корисне багатьом рекламодавцям, а особливо тим, чиї конкуренти не ведуть контекстну рекламу. А запускати таргетинг на конкурентів, у яких поки що немає свого сайту – це musthave в контекстній рекламі. Ви тільки уявіть цю ситуацію, як користувач шукає конкурента, а його немає ні в платній, ні в органічній видачі. Ваші оголошення будуть доречними як ніколи.

Спосіб 2. Реклама в контекстно-медійній мережі

Створюємо кампанію типу «Тільки контекстно-медійна мережа – Всі функції», вказуємо стандартні налаштування. При створенні / редагуванні групи оголошень вибираємо метод таргетування “Аудиторії за інтересами”.

Создание кампании в контекстно-медийной сети

І натискаємо кнопку «Створити особливу аудиторію».

Создать особую аудиторию

Далі необхідно прописати URL-адреси наших конкурентів і натиснути «Переглянути аудиторію».

Указываем параметры аудитории

Ми бачимо кількість файлів cookie і демографічні дані. При цьому слід враховувати, що користувачі, яких знайде для нас Google, не будуть відвідувачами сайтів конкурентів. Google знайде аудиторію, яка схожа на відвідувачів сайтів конкурентів. У чому ж її перевага? Цей метод таргетування в контекстно-медійній мережі наближає нас до цільової аудиторії, як ніякий інший. Отже, і коефіцієнт конверсії й релевантність при такому методі буде вище.

Спосіб 3. Обмін списками ремаркетингу

Тут мова піде не про трафік конкурентів, а скоріше про трафік наших потенційних (або реальних) партнерів. Наприклад, це можуть бути сервіс з купівлі квитків і готелі. Сервіс з купівлі квитків збирає в перелік ремаркетингу тих користувачів, які шукають квиток в Санкт-Петербург. При цьому готель в Санкт-Петербурзі збирає у свій перелік ремаркетингу тих користувачів, які зацікавилися послугами готелю. Думаю, ви вже здогадалися, що такі переліки були б корисні обом сайтам, при цьому ніхто ні у кого не «забирає» клієнта. Навпаки, виходить навіть взаємовигідне співробітництво. Для такого обміну нам потрібен доступ до спільного керуючого аккаунту, в підпорядкуванні якого знаходяться аккаунти обох рекламодавців. Для агентств уточнюю, що подібний обмін можна реалізовувати тільки за згодою обох рекламодавців. Дуже детально і доступно процес описано в довідці Adwords, тому не буду повторюватися.

Висновок

Ведення через систему Google Adwords стандартної пошукової реклами та реклами в контекстно-медійній мережі вже давно стало пересічним процесом для більшості ваших конкурентів. Щоб виграти на цьому полі битви, завжди необхідно приймати нестандартні рішення і використовувати найновіші та інноваційні інструменти системи.

Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди