9 порад з написання рекламних оголошень в Facebook

Українська аудиторія Facebook планомірно зростає, отримуючи мільйон нових активних користувачів щороку. Розміщення реклами на цьому рекламному майданчику стає більш релевантною.

На відміну від Вконтакте, аудиторія Facebook більш “доросла”, а в порівнянні з іншими рекламними майданчиками, розміщення реклами в цій соцмережі володіє високою кількістю налаштувань таргетування.

Зовнішній вигляд рекламних оголошень Фейсбуку може навести на думку, що текст, який до них додається вторинний, проте це не так. Правильно підібране зображення або відео — дуже важливий параметр, однак відповідний текст не менш важливий.

Гарний підпис до рекламного посту переконає користувача перейти на вашу сторінку або веб-сайт, а правильно написаний супутній текст зробить процес переходу за посиланням натуральним, зацікавивши так само як і цікавий пост в стрічці.

Нижче зупинимося на декількох важливих рекомендаціях, які допоможуть успішно скласти текст рекламного оголошення.

1. Звужуйте аудиторію, а потім пишіть для неї

Під час написання посту для соціальних мереж часто виникає бажання оформити його в дусі виступу на конференції.

Проте запорука ефективності рекламного оголошення в тому, щоб націлити його на одну людину — і тільки на неї.

Саме її вам необхідно заманити та переконати, сфокусувавши всю увагу на клієнті та його потребах.

На веб-сайті можна писати тексти, звернені для широкої аудиторії, проте дотримуватися такого ж стилю в таргетованих оголошеннях — марна трата можливостей, які надає Facebook. Наприклад, можна налаштувати таргетинг для жінок старше 35 і молодше 55 років, що живуть в Одесі та зацікавлені модою, фітнесом та здоровим спосібом життя.

2. Показуйте різні оголошення різним користувачам

У ситуації, коли ви націлені на різні групи клієнтів, яким ви можете бути цікаві з різних причин, показувати їм всім однакові оголошення нелогічно.

Якщо ви займаєтеся продажем спортивного інвентарю для чоловіків і жінок, то цільова аудиторія у вас досить широка, проте мало хто буде зацікавлений в повному асортименті: жінкам буде цікавий жіночий одяг та взуття, чоловікам — чоловічий.

3. Перевірте взаємну відповідність медіаконтенту і тексту оголошення

Існує безліч видів бізнесу (частіше в В2В-сфері, але не тільки), де медіаконтент не так просто генерувати. Коли терміни проведення рекламної кампанії підтискають, часто, щоб заповнити порожнє місце, вибирається будь-яка гарна картинка.

Результат часом плачевний — зображення погано підходить до супутнього тексту і приводить користувача в когнітивний дисонанс, зменшуючи шанси на перехід за посиланням.

Проверяйте, соответствует ли медиаконтент содержанию объявления

4. Додайте чіткий заклик до дії

У гарного оголошення завжди є чітка мета. Яка б мета у вас не була, оголошення повинно містити заклик до дії. Без його наявності користувачі перечіпляться на останньому кроці: бачитимуть ваше оголошення, але не знатимуть що з ним робити та куди клікати.

5. Дотримуйтеся стислості та інформативності

У пориві отримати максимум від рекламного бюджету може виникнути бажання втиснути туди все, що тільки можливо. Однак оголошення в фейсбуці краще робити короткими та максимально інформативними.

Як саме користувачеві допоможе ваш продукт? Що він зможе отримати від вашої послуги? Гарне оголошення повинне давати чіткі відповіді на ці питання.

6. Пишіть просто і зрозуміло

Копірайтинг не дружить з високим стилем. Можливо, поезія — ваше улюблене захоплення, але залиште його в рамках хобі — пишномовні оберти засмічують оголошення.

Кінцева мета рекламного тексту в Фейсбуці — щоб його було легко зрозуміти навіть п’ятикласникові. Під час перегляду оголошення користувач одразу повинен зрозуміти:

  • Що ви пропонуєте;
  • Яку користь це їм принесе;
  • Що робити з цим оголошенням.

7. Прямо вказуйте цінову політику

Будь-то послуга або готовий продукт, зацікавлені люди одразу захочуть дізнатися їх вартість. Якщо ви пропонуєте знижку, люди хочуть знати точний відсоток.

Прямо вказати на ціну в оголошенні — правило гарного тону. Подвійну користь ця стратегія принесе під час звернення до користувачів, які вже були вашими клієнтами або відвідували сайт — точні цифри дадуть інформацію, якої не вистачало для завершення купівлі.

Указывайте стоимость услуги прямо в объявлении

8. Погляньте на все з боку

Займаючись рекламою щодня, часом буває важко абстрагуватися і зрозуміти, як рекламні оголошення виглядають з боку.

Прокрутіть свою стрічку Фейсбуці та погляньте на оголошення. Приділіть увагу тим, на які хочеться клікнути. Спробуйте з’ясувати, завдяки чому у вас виникло це бажання, і спробуйте адаптувати цей прийом у своїх оголошеннях.

Ще одна хороша ідея — отримати перспективу від іншої людини. Можна скооперуватися з копірайтером-фрілансером, який буде писати тексти, допомагати робити це вам, або допоможе в мозковому штурмі. Корисною може бути також думка рідних і близьких.

9. Експериментуйте з текстом оголошення

Запуск тестування — це об’єктивний спосіб з’ясувати, наскільки ефективний той чи інший текст оголошення.

Спробуйте запустити два оголошення з однаковим медіаконтентом, але різним текстом, і з’ясуйте, яке з них краще зрезонує з аудиторією. З’ясуйте, який формат отримає більшу конверсію, і сконцентруйтеся на ньому. Але навіть коли оптимальний формат знайдений, не припиняйте експерименти — будь-яка аудиторія згодом змінюється, і точно так само повинна змінюватися і ваша реклама.

Юля Заліховська

Керівник відділу продажів

Дізнайтеся про рекламу для вашого бізнесу!

Задайте Юлі питання про просування сайту в інтернеті.

Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтеся з політикою конфіденційності

Висновок

Під час розміщення рекламних оголошень, текстова частина не менш важлива, ніж візуальна складова. Звіряючись з переліком рекомендацій під час створення тексту оголошення, можна уникнути багатьох частих помилок, які погіршують взаємодію користувачів з вашим оголошенням.


Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди