Конференція 8P 2017 – тези доповідей
15 липня 2017 року відбулася конференція 8P 2017 – наймасштабніша конференція з інтернет-маркетингу в Україні. Вона проходить щорічно з 2011 року, і в цьому році вперше супроводжувалася текстовою онлайн-трансляцією.
Ознайомитися з нею можна на блозі Нетпік, а в цій статті ми наводимо тези з доповідей, на яких побували Максим Зубенко та Олег Омельченко.
Андрій Осипов, Школа веб-аналітики Андрія Осипова: Як правильно оцінювати ефективність каналів залучення клієнтів
- Для багатьох великих проєктів, особливо SaaS, шляхи користувача можуть бути складними, і без автоматизації не обійтися;
- За допомогою Google Analytics зручно збирати безліч подій і мікроконверсій, але важко аналізувати їх вбудованими засобами;
- За допомогою мови R можна, зібравши достатню кількість мікроконверсій, визначити ймовірність здійснення макроконверсіі. А це одразу дає можливість зібрати більш точні списки ремаркетингу і не тільки;
- Андрій показав продукт, який допомагає візуалізувати воронку конверсії. З ним можна ознайомитися у авторському телеграм-каналі: https://t.me/schoolWA.
Костянтин Шевченко, PDFfiller: Автоматичний маркетинг для сайту-мільйонника
- Для автоматизації SEO використовували алгоритм Брюіна;
- Автоматизація контексту відбувалася через автоматичний біддінг. Скрипти для встановлення ціни за клік писалися власноруч за участю математика;
- Важливо не забувати про інші рекламні майданчики, крім AdWords: наприклад, Bing в силу меншої конкуренції давав вартість залучення ліда нижче, ніж AdWords.
Анна Іванова, OWOX: Нестандартні підходи до аналітики трафіку та оптимізації рекламного бюджету
- Якщо ви все ще робите аналітику тільки по атрибуції за останнім кліком спробуйте альтернативні моделі;
- Коли стоїть мета підвищити ROI, поміж головних завдань зібрати та об’єднати дані за онлайн- і офлайн-конверсією та провести оцінку всіх ключових слів (а не тільки тих, що останніми спрацювали для конверсії);
- RFM-аналіз (Recency, Frequency, Monetary) сегментування аудиторії за лояльністю, що враховує давність, кількість угод та їх суму. Провести RFM-аналіз можна за допомогою BigQuery;
- Вбудований звіт про ключові запити від Search Console не дозволяє інтегрувати ці дані з іншими звітами, для повніших даних можна використовувати зв’язку Search Console + RoyApp.
Антон Воронюк і В’ячеслав Огнев, Webpromo: Мультиканальний досвід виведення на ринок проєкту FMCG. Кейс METRO Cash & Carry Ukraine
- Початкова мета зменшення вартості залучення замовлення, оптимізація не тільки пошуку, але й інших каналів просування;
- Перед запуском реклами були визначені найприбутковіші товари, проведено аналіз конкурентів і проведено вибір джерел та інструментів платної реклами;
- Цільова аудиторія зайняті люди, які не мають часу на те, щоб самостійно здійснювати поїздку в супермаркет і назад;
- Велика частина бюджету виділена на пошук. Як формат добре себе показали DSA в AdWords багаторазове зниження вартості транзакції;
- Запорука успіху банерної реклами часта ротація і креативність у виконанні;
- Після відключення Яндекса в Україні спостерігалося підвищення вартості кліка в середньому на 10%, очікується ще більше збільшення.
Дмитро Шахов, REMARKA: Внутрішнє посилальне працює чи ні? Практичний експеримент
- Для експерименту створені кілька нових сайтів, які навантажили унікальним контентом і додали анкор. Відстежували кореляцію з / без внутрішньої перелінковки в Google і Яндексі;
- Результат експерименту – слабкий вплив перелінковки. Подальші експерименти ставилися, щоб прояснити ситуацію з іншими умовами (вплив кількості посилань і наявності комерційних анкорів);
- Кілька схем внутрішньої перелінковки (шершня, за релевантними та з рандомних) надали незначні коливання видимості в Яндексі та невелике підвищення в Google (з 40-х позицій на 20-ті);
- Результат всіх експериментів за перелінкуванням в чистих умовах можливо зловити незначний вплив, але в реальних умовах цей вплив нівелюється іншими факторами та не дає стійкого результату.
В’ячеслав Волоха, Citrus.ua: Як продавати більше, а витрачати менше: 13 практичних порад eCommerce-проектам
- Оцініть ринок і визначте його межі;
- Оцініть ціновий сегмент і відстежуйте його динаміку розвитку;
- Визначте ЦА (в різних розрізах, вік, інші сегменти);
- Аналізуйте CPO, CTR, CPC, CPV, CR. Якщо є кілька підрядників, порівнюйте їх роботу за цими показниками;
- Відстежите ефективні канали просування і використовуйте тільки їх. Для цього важливо використовувати асоційовані конверсії;
- Від малого до більшого: починайте з вузької асортиментної матриці;
- Налаштуйте відстеження офлайн-конверсій. Працюйте за принципом ROPO: Research Online, Purchase Offline;
- Сегментує і персоніфікує розсилки;
- Використовуйте мультиканальну комунікацію і маркетинг. Найкращі показники у Цитруса – через Viber.
Валерія Леженко, Netpeak: Впровадження комплексної стратегії інтернет-реклами для стартапу Сarbook
- Стратегія See – Think – Do – Care: воронка залучення і завоювання лояльності користувачів;
- КМС не відключати протягом всієї рекламної кампанії. Цей канал брав участь в 47% шляхів здійснення конверсій;
- Успішно проявили себе динамічні пошукові оголошення DSA: + 40% лідів.
Кирило Винокуров і Євген Тихонов, Inweb і Rehab: Як при обмеженому бюджеті збільшити конверсію у 2,5 рази, використовуючи перетин аудиторій в рекламних мережах Google і Facebook?
Хто купує медичні товари в інтернеті? Кирило умовно розбив основні типи покупців на три типи:
- Батьки – люди, активно користуються інтернетом. Активно цікавляться, порівнюють, довго обирають;
- Спортсмени – їм важлива терміновість;
- Люди 65+ – потребують поз’яснень та консультацій про товар.
Про важливі технічні моменти для роботи інтернет-магазину:
- Деревоподібна структура сайту повинна дублюватися і в структурі URL – це радикально скорочує зусилля зі збору переліків аудиторій ремаркетингу;
- Сторінка внутрішнього пошуку повинна бути готова стати кінцевим URL рекламного оголошення в тих випадках, коли неможливо вести користувача на сторінку категорії;
- Система авторизації для налаштування User ID і спрощення взаємодії користувачів з сайтом;
- Обробка URL для коректного збору даних аналітики;
- Доступність вивантаження товарів у файл для подальшого налаштування динамічного ремаркетингу та інших корисних речей.
Ще поради:
- Краще не відключати ремаркетинг на тих, які вчинили конверсію, оскільки більшість користувачів крім вашого магазину відвідували інші. І ремаркетинг буде продовжувати крутитися на них, а не на вас, що потенційно може відвести користувача.