Конференція 8P 2017 – тези доповідей

15 липня 2017 року відбулася конференція 8P 2017 – наймасштабніша конференція з інтернет-маркетингу в Україні. Вона проходить щорічно з 2011 року, і в цьому році вперше супроводжувалася текстовою онлайн-трансляцією.

Ознайомитися з нею можна на блозі Нетпік, а в цій статті ми наводимо тези з доповідей, на яких побували Максим Зубенко та Олег Омельченко.

Андрій Осипов, Школа веб-аналітики Андрія Осипова: Як правильно оцінювати ефективність каналів залучення клієнтів

photo_2017-07-17_16-25-38

  • Для багатьох великих проєктів, особливо SaaS, шляхи користувача можуть бути складними, і без автоматизації не обійтися;
  • За допомогою Google Analytics зручно збирати безліч подій і мікроконверсій, але важко аналізувати їх вбудованими засобами;
  • За допомогою мови R можна, зібравши достатню кількість мікроконверсій, визначити ймовірність здійснення макроконверсіі. А це одразу дає можливість зібрати більш точні списки ремаркетингу і не тільки;
  • Андрій показав продукт, який допомагає візуалізувати воронку конверсії. З ним можна ознайомитися у авторському телеграм-каналі: https://t.me/schoolWA.

Костянтин Шевченко, PDFfiller: Автоматичний маркетинг для сайту-мільйонника

photo_2017-07-17_16-26-20

  • Для автоматизації SEO використовували алгоритм Брюіна;
  • Автоматизація контексту відбувалася через автоматичний біддінг. Скрипти для встановлення ціни за клік писалися власноруч за участю математика;
  • Важливо не забувати про інші рекламні майданчики, крім AdWords: наприклад, Bing в силу меншої конкуренції давав вартість залучення ліда нижче, ніж AdWords.

Анна Іванова, OWOX: Нестандартні підходи до аналітики трафіку та оптимізації рекламного бюджету

photo_2017-07-17_16-26-59

  • Якщо ви все ще робите аналітику тільки по атрибуції за останнім кліком спробуйте альтернативні моделі;
  • Коли стоїть мета підвищити ROI, поміж головних завдань зібрати та об’єднати дані за онлайн- і офлайн-конверсією та провести оцінку всіх ключових слів (а не тільки тих, що останніми спрацювали для конверсії);
  • RFM-аналіз (Recency, Frequency, Monetary) сегментування аудиторії за лояльністю, що враховує давність, кількість угод та їх суму. Провести RFM-аналіз можна за допомогою BigQuery;
  • Вбудований звіт про ключові запити від Search Console не дозволяє інтегрувати ці дані з іншими звітами, для повніших даних можна використовувати зв’язку Search Console + RoyApp.

Антон Воронюк і В’ячеслав Огнев, Webpromo: Мультиканальний досвід виведення на ринок проєкту FMCG. Кейс METRO Cash & Carry Ukraine

photo_2017-07-17_16-27-30

  • Початкова мета зменшення вартості залучення замовлення, оптимізація не тільки пошуку, але й інших каналів просування;
  • Перед запуском реклами були визначені найприбутковіші товари, проведено аналіз конкурентів і проведено вибір джерел та інструментів платної реклами;
  • Цільова аудиторія зайняті люди, які не мають часу на те, щоб самостійно здійснювати поїздку в супермаркет і назад;
  • Велика частина бюджету виділена на пошук. Як формат добре себе показали DSA в AdWords багаторазове зниження вартості транзакції;
  • Запорука успіху банерної реклами часта ротація і креативність у виконанні;
  • Після відключення Яндекса в Україні спостерігалося підвищення вартості кліка в середньому на 10%, очікується ще більше збільшення.

Дмитро Шахов, REMARKA: Внутрішнє посилальне працює чи ні? Практичний експеримент

photo_2017-07-17_16-28-03

  • Для експерименту створені кілька нових сайтів, які навантажили унікальним контентом і додали анкор. Відстежували кореляцію з / без внутрішньої перелінковки в Google і Яндексі;
  • Результат експерименту – слабкий вплив перелінковки. Подальші експерименти ставилися, щоб прояснити ситуацію з іншими умовами (вплив кількості посилань і наявності комерційних анкорів);
  • Кілька схем внутрішньої перелінковки (шершня, за релевантними та з рандомних) надали незначні коливання видимості в Яндексі та невелике підвищення в Google (з 40-х позицій на 20-ті);
  • Результат всіх експериментів за перелінкуванням в чистих умовах можливо зловити незначний вплив, але в реальних умовах цей вплив нівелюється іншими факторами та не дає стійкого результату.

В’ячеслав Волоха, Citrus.ua: Як продавати більше, а витрачати менше: 13 практичних порад eCommerce-проектам

photo_2017-07-17_16-28-44

  • Оцініть ринок і визначте його межі;
  • Оцініть ціновий сегмент і відстежуйте його динаміку розвитку;
  • Визначте ЦА (в різних розрізах, вік, інші сегменти);
  • Аналізуйте CPO, CTR, CPC, CPV, CR. Якщо є кілька підрядників, порівнюйте їх роботу за цими показниками;
  • Відстежите ефективні канали просування і використовуйте тільки їх. Для цього важливо використовувати асоційовані конверсії;
  • Від малого до більшого: починайте з вузької асортиментної матриці;
  • Налаштуйте відстеження офлайн-конверсій. Працюйте за принципом ROPO: Research Online, Purchase Offline;
  • Сегментує і персоніфікує розсилки;
  • Використовуйте мультиканальну комунікацію і маркетинг. Найкращі показники у Цитруса – через Viber.

Валерія Леженко, Netpeak: Впровадження комплексної стратегії інтернет-реклами для стартапу Сarbook

photo_2017-07-17_16-29-09

  • Стратегія See – Think – Do – Care: воронка залучення і завоювання лояльності користувачів;
  • КМС не відключати протягом всієї рекламної кампанії. Цей канал брав участь в 47% шляхів здійснення конверсій;
  • Успішно проявили себе динамічні пошукові оголошення DSA: + 40% лідів.

Кирило Винокуров і Євген Тихонов, Inweb і Rehab: Як при обмеженому бюджеті збільшити конверсію у 2,5 рази, використовуючи перетин аудиторій в рекламних мережах Google і Facebook?

photo_2017-07-17_16-29-40

Хто купує медичні товари в інтернеті? Кирило умовно розбив основні типи покупців на три типи:

  • Батьки – люди, активно користуються інтернетом. Активно цікавляться, порівнюють, довго обирають;
  • Спортсмени – їм важлива терміновість;
  • Люди 65+ – потребують поз’яснень та консультацій про товар.

Про важливі технічні моменти для роботи інтернет-магазину:

  • Деревоподібна структура сайту повинна дублюватися і в структурі URL – це радикально скорочує зусилля зі збору переліків аудиторій ремаркетингу;
  • Сторінка внутрішнього пошуку повинна бути готова стати кінцевим URL рекламного оголошення в тих випадках, коли неможливо вести користувача на сторінку категорії;
  • Система авторизації для налаштування User ID і спрощення взаємодії користувачів з сайтом;
  • Обробка URL для коректного збору даних аналітики;
  • Доступність вивантаження товарів у файл для подальшого налаштування динамічного ремаркетингу та інших корисних речей.

Ще поради:

  • Краще не відключати ремаркетинг на тих, які вчинили конверсію, оскільки більшість користувачів крім вашого магазину відвідували інші. І ремаркетинг буде продовжувати крутитися на них, а не на вас, що потенційно може відвести користувача.