Універсальний чеклист: 6 кроків до оптимізації контенту
В наш час, маркетинг одна зі сфер, що найбільш динамічно змінюються. Але, що точно не змінюється в ньому із року в рік – це мета: достукатися до споживача. А разом з тим і речі, які впливають на рішення споживача, купити той чи інший товар. Один з найбільш ефективних маркетингових способів впливу на це рішення – інсайт-стратегії. Їх головний принцип – зрозуміти проблему споживача і запропонувати вирішити її за допомогою товару, який просувають.
Так само як незмінні потреби покупців, незмінний і основний інструмент будь-яких маркетингових стратегій – контент. У інсайт-кампаніях він особливо важливий.
1. Планування контенту
- визначення сегментів споживачів і створення особистісних портретів;
- карта тем і ключові слова у воронці продажів кожної групи покупців;
- створення медіа-плану для публікацій на сайті, в блозі, соціальних мережах;
- зовнішній контент: гостьові пости в блогах, інфографіка, відео, звіти, путівники, карти;
- лінійна оптимізація: вебінари, прес-релізи, інфоприводи та й т.і .;
- посилення контенту: поєднання органічного і платного.
2. Аудит
- аудит ключових слів, визначення загальних і конкретних тем, близьких кожному сегменту споживачів;
- контент і діджитал аудит;
- технічний SEO аудит:
- аудит зовнішніх посилань;
- аудит представленості в соцмережах;
- аудит конкурентноздатності.
3. Рекомендації
- сформулюйте гіпотези та стратегії ґрунтуючись на даних аудиту;
- визначте пріоритети;
- встановіть дедлайн для реалізації;
- визначте внутрішні та зовнішні ресурси;
- позначте в маркетинговому плані загальне брендове позиціювання;
- встановлюємо KPI для кожного з основних пріоритетів.
4. Внутрішнє і зовнішнє SEO
- розподіл ключових слів в контенті;
- внутрішня оптимізація контенту: рерайт, копірайт;
- визначальні SEO-елементи: швидкість завантаження сайту, структурування даних, HTML, ЧПУ, внутрішні посилання;
- зовнішній лінкбілдінг: соціальний, партнерський та інше;
- оптимізація в соціальних мережах і робота з корпоративними профілями;
- діджитал-оптимізація: зображення, відео, аудіо, інфографіка;
- вірусна оптимізація та робота з лідерами думок.
5. Соціальна інтеграція
- просування соціальних профілів: повідомлення, теми, тригери, ключові слова;
- оптимізація соціальних зв’язків: Google+, Twitter, Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram;
- робота з блогом: часто оновлюваний унікальний контент, вірусні зв’язки;
- залучення підписчиків в створення контенту;
- посилення контенту: поєднання органічного і платного.
Юля Заліховська
Керівник відділу продажів
Дізнайтеся про рекламу для вашого бізнесу!
Задайте Юлі питання про просування сайту в інтернеті.
6. Вимірювання ефективності
Юля Заліховська
Керівник відділу продажів
Дізнайтеся про рекламу для вашого бізнесу!
Задайте Юлі питання про просування сайту в інтернеті.
- SEO KPI: позиції, органічний трафік;
- соціальні KPI: побудова бренду + ключові згадки, соціальний трафік, збільшення кількості фанів, цитування, обговорення;
- KPI контенту: перегляди сторінок, що просуваються, цільові дії, залучення передплатників за посиланням.
З огляду на ці рекомендації ви зможете нічого не упустити та перетворити контент вашого сайту в ефективний маркетинговий інструмент, здатний чітко досягати поставленої мети.