Універсальний чеклист: 6 кроків до оптимізації контенту

В наш час, маркетинг одна зі сфер, що найбільш динамічно змінюються. Але, що точно не змінюється в ньому із року в рік – це мета: достукатися до споживача. А разом з тим і речі, які впливають на рішення споживача, купити той чи інший товар. Один з найбільш ефективних маркетингових способів впливу на це рішення – інсайт-стратегії. Їх головний принцип – зрозуміти проблему споживача і запропонувати вирішити її за допомогою товару, який просувають.

Так само як незмінні потреби покупців, незмінний і основний інструмент будь-яких маркетингових стратегій – контент. У інсайт-кампаніях він особливо важливий.

2

 

Нижче запропоновані 6 кроків оптимізації контенту на яких необхідно сфокусувати свою увагу.

1. Планування контенту

  • визначення сегментів споживачів і створення особистісних портретів;
  • карта тем і ключові слова у воронці продажів кожної групи покупців;
  • створення медіа-плану для публікацій на сайті, в блозі, соціальних мережах;
  • зовнішній контент: гостьові пости в блогах, інфографіка, відео, звіти, путівники, карти;
  • лінійна оптимізація: вебінари, прес-релізи, інфоприводи та й т.і .;
  • посилення контенту: поєднання органічного і платного.

2. Аудит

  • аудит ключових слів, визначення загальних і конкретних тем, близьких кожному сегменту споживачів;
  • контент і діджитал аудит;
  • технічний SEO аудит:
  • аудит зовнішніх посилань;
  • аудит представленості в соцмережах;
  • аудит конкурентноздатності.

3. Рекомендації

  • сформулюйте гіпотези та стратегії ґрунтуючись на даних аудиту;
  • визначте пріоритети;
  • встановіть дедлайн для реалізації;
  • визначте внутрішні та зовнішні ресурси;
  • позначте в маркетинговому плані загальне брендове позиціювання;
  • встановлюємо KPI для кожного з основних пріоритетів.

4. Внутрішнє і зовнішнє SEO

  • розподіл ключових слів в контенті;
  • внутрішня оптимізація контенту: рерайт, копірайт;
  • визначальні SEO-елементи: швидкість завантаження сайту, структурування даних, HTML, ЧПУ, внутрішні посилання;
  • зовнішній лінкбілдінг: соціальний, партнерський та інше;
  • оптимізація в соціальних мережах і робота з корпоративними профілями;
  • діджитал-оптимізація: зображення, відео, аудіо, інфографіка;
  • вірусна оптимізація та робота з лідерами думок.

5. Соціальна інтеграція

  • просування соціальних профілів: повідомлення, теми, тригери, ключові слова;
  • оптимізація соціальних зв’язків: Google+, Twitter, Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram;
  • робота з блогом: часто оновлюваний унікальний контент, вірусні зв’язки;
  • залучення підписчиків в створення контенту;
  • посилення контенту: поєднання органічного і платного.

Юля Заліховська

Керівник відділу продажів

Дізнайтеся про рекламу для вашого бізнесу!

Задайте Юлі питання про просування сайту в інтернеті.

Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтеся з політикою конфіденційності

6. Вимірювання ефективності

  • SEO KPI: позиції, органічний трафік;
  • соціальні KPI: побудова бренду + ключові згадки, соціальний трафік, збільшення кількості фанів, цитування, обговорення;
  • KPI контенту: перегляди сторінок, що просуваються, цільові дії, залучення передплатників за посиланням.

З огляду на ці рекомендації ви зможете нічого не упустити та перетворити контент вашого сайту в ефективний маркетинговий інструмент, здатний чітко досягати поставленої мети.


Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди