П’ять причин використовувати онлайн-чат Jivosite в бізнесі

Якщо ваш сайт страждає від нестачі конверсії, одне з найпростіших і одночасно найефективніших рішень — впровадження онлайн-чату, за допомогою якого ви отримаєте можливість оперативно та інтерактивно взаємодіяти з клієнтами вашого сайту.

В ситуації жорсткої конкуренції в інтернеті та за відсутності явної переваги часом досить невеликого покращення якості одного з параметрів обслуговування, щоб залишити клієнта у себе на сайті. Анонімність, відсутність необхідності в здійсненні дзвінка, оперативність отримання відповіді на запитання —  у клієнта з’являється безліч причин залишитися на вашому сайті.

У базовий набір типового livechat-пропозиції входить не тільки можливість встановити зв’язок з відвідувачем сайту, але і багатий арсенал допоміжних інструментів, що надають вичерпну інформацію про клієнтів і дозволяють автоматизувати взаємодію з ними.

Один з найбільш популярних онлайн-консультантів — Jivosite — може похвалитися зручністю, різноманітністю і гнучкістю, має наступні переваги:

1. Детальна інформація про ваших клієнтів

За допомогою Jivosite ви зможете відстежити поведінку кожного відвідувача вашого сайту в режимі реального часу (зображатися місце розташування, джерело переходу та пошуковий запит), а також налаштувати умови активного запрошення до діалогу. Вдало підібравши час і місце появи повідомлення, а також текст запрошення, ви значно підвищите конверсію вашого сайту.

Подробная информация о ваших клиентах

2. Різноманітні способи взаємодії з клієнтом

Клієнти можуть зробити дзвінок оператору з вікна чату в один клік. Дзвінки здійснюються через інтернет, що є зручною альтернативою call-центрам. Клієнти мають можливість пересилати файли оператору, а оператори — виділити певну область на сторінці сайту, яку буде видно клієнту. Для відвідувачів, які поводяться некоректно і деструктивно, є можливість їх блокування з занесенням в чорний список. Якщо нікого з операторів не виявляється на місці, клієнт побачить пропозицію залишити свої контактні дані.

Форма обратной связи с приветствием

Якщо клієнти ставлять однотипні питання, оператор може налаштувати список готових фраз-шаблонів — це значно знизить середній час очікування відповіді клієнтом.

Настраиваемые фразы-шаблоны для работы с клиентом

3. Зручність роботи операторів

Оператори вашого сайту мають високий ступінь мобільності під час роботи з клієнтами — програму для операторів можна встановити на всі десктопні та мобільні операційні системи. Цікава фіча — можливість оператора спостерігати за текстом, який вводить клієнт, ще до посилання: це підвищує оперативність відповіді.

Удобство работы операторов

4. Відстежування роботи ваших операторів

Ви можете розбити операторів на тематичні групи з метою надання клієнту найбільш гідного йому оператора, а також маєте зручний і наочний інструмент для спостереження за роботою операторів — перегляд всіх діалогів в особистому кабінеті з можливістю посилання на пошту, а також докладною статистикою їх роботи (перегляд кількості прийнятих і пропущених заявок, позитивних і негативних оцінок, поставлених клієнтами операторам та інше).

Активность диалогов

Також ви можете оцінити ефективність налаштування системи автоматичного ініціювання діалогу з клієнтом, переглянувши дані статистики відгуку на ці повідомлення:

 

Статистика диалогов с клиентами

5. Інтеграція з CRM

Існує можливість взаємодії з багатьма популярними CRM-системами, в тому числі Бітрікс24 та AmoCRM. Після нескладного налаштування інтеграції оператор отримає можливість розпізнати нових клієнтів серед  існуючих клієнтів CRM.

Привязка клиента к аккаунту в CRM

 

Звичайно ж, було б наївно вважати, що досить просто додати чат до свого сайту, і всі проблеми вирішаться як за помахом чарівної палички. Онлайн-чат — це всього лише інструмент, і як і з усіма іншими інструментами, використовувати його можливості треба з розумом. Надмірна настирливість, непідготовленість операторів, погано підібраний дизайн — фактори, які легко зведуть нанівець всі переваги, які він надає.