5 конструкторів email-кампаній в 2021: функціонал і прайсинг популярних інструментів

Недосвідченому маркетологу і сейлзeу взаємодія з кінцевими споживачами продуктів через сервіс email-розсилки часто навіває смуток: великі контактні бази, низький рівень персоналізації і високі шанси потрапляння в призначений для користувача бан.

А ось профі добре знають, що потенціал інструментів для email-маркетингу і продажів буквально невичерпний і з кожним роком з’являються нові можливості для бустингу конверсії, продажів і рекрутинга поштою.

У цій статті ми розглянемо популярні сервіси email-розсилки з конструкторами секвенций і поговоримо про переваги автоматизації аутрічу, без якої нині нікуди.

Коротко про секвенсори для крапельних розсилок

Уявіть, що у вас є база контактів з 5000 адрес, ви запускаєте нею розсилку і отримуєте в результаті 45% відкриттів, 12% відповідей і 7% переходів за посиланням. Ваша аудиторія поділяється на 4 умовних сегмента, з якими потрібно комунікувати одночасно:

  1. Для невідреагувавших 55% потрібна повторна email-розсилка з новою пропозицією.
  2. Лідів, що відкрили листа, потрібно мотивувати перейти за посиланням.
  3. Лідам, що відповіли на листи, потрібна осмислена відповідь і нова цільова пропозиція (зустріч, лід-магніт і інше).
  4. клікнувши за посиланням необхідно нагадати про вашу пропозицію.

Ось тут на сцену і виходять краплинні розсилки — ланцюжки листів (фоллоу-апи), які відправляються підписникам в залежності від того, на якому рівні воронки вони знаходяться і як реагували на минулі листи.

Але чи можна заздалегідь розписати сценарії і автоматизувати ці ланцюжки? Звісно, можна. Для цього використовуються секвенсори (конструктори) розсилок, що враховують особливості кожного сюжету.

Такі інструменти застосовуються для аутрічу, продажів і маркетингу як в B2B, так і в B2C, але у кожного з них є свої особливості, які можна вважати профільними.

ТОП секвенсорів розсилки в 2021

Відразу обмовлюся, що існують гори рейтингів англомовних конструкторів, які багатьом добре відомі. Ясно, що мовне питання ніяк не впливає на успіх розсилки листів, але сервіси з СНД або локалізовані платформи представляють особливий інтерес, оскільки:

  • надають адаптований інтерфейс, з яким деяким користувачам простіше працювати;
  • вкладаються в освоєння ринку, тому часто розробляють оновлені сценарії для емейл розсилки і автоматизації продажів;
  • культивують локальну сейлз-індустрію і маркетинг.

Ще один критерій підбору сервісів в цей перелік — наявність наочного інтерфейсу конструктора. Чому? Справа в тому, що зрозумілий конструктор, структурує кампанії каскадно або за принципом майнд мапи , які легше і швидше освоїти і впровадити в свій робочий інструментарій.

Sendsay

Компактний тул-пак для маркетингу і продажів переважно в B2C сегменті. Тут можна запускати Push-повідомлення, доступна email-розсилка з аккаунта сервісу і є конструктор кампаній.

Можливості конструктора

У мінімалістичному секвенсорі можна вибрати умови запуску кампанії та участі в ній підписників. Ви можете задати мету на різних етапах воронки:

Підтвердження розсилки через секвенсор Sendsay

І відповідні їм автоматичні дії, які запускатимуться за досягнення вашими лідами цих цілей:

Відправлення листа через секвенсор розсилки Sendsay

Конструктор Sendsay не лімітує кількість етапів кампанії. Крім того, тут існує функція безперервного проходження повного циклу розсилки заново: що це означає? Після досягнення мети лід знову отримує перший лист. Правда, в персоналізованих розсилках для B2B використання цієї функції швидше негативно позначиться на результатах кампанії.

Статистика

Дані по кампаніях сервіс для розсилки листів відображає в числовому і графічному форматах. Відокремлена категорія помилок в розсилках, тому аналізувати результативність фоллоу-апів можна «не відходячи від каси».

Визначення статистики через секвенсор Sendsay

Тарифні плани

Тестовий період відкриває безкоштовний доступ для роботи з проспект-листами до 200 контактів і 200 листів. Найдорожчий тариф на Sendsay передбачає 100 000 підписників (на 700 000 листів) і коштує він близько $ 210 в місяць. Потрібно враховувати, що через специфіку секвенций, сервіс варто використовувати для аудиторій до 50 000 осіб.

Snov.io

Свіжий сервіс, що динамічно розвивається, до переліку можливостей якого входить не тільки email-розсилка базою, а й комплексний менеджмент електронного маркетингу. Конструктор підтримує пошук за emailом, роботу з досить великими проспект-листами і дозволяє перевіряти адреси електронної пошти, щоб уникнути попадання в спам. Відповідно, він більшою мірою підходить для B2B маркетингу і продажів.

Можливості конструктора

Тут ми маємо справу з практичним Drag-and-drop секвенсором і наочною навігацією: зліва розташовані умови, за якими буде проходити емейл розсилка, посередині сам конструктор, а праворуч — налаштування виділених елементів.

Конструктор сервісу розсилки Snov.io

Фішка Snov.io — шаблони кампаній і листів з безліччю змінних, які можна додавати або прибирати самостійно. Таким чином, виходить досить особиста поштова розсилка, яка підходить для рекрутингу, пошуку партнерів або клієнтів:

Шаблон розсилки в сервісі Snov.io

Кількість одночасно запущених кампаній залежить від обраного тарифу, але в безліміт вона не обмежена.

Статистика

Сервіс відображає як загальну статистику, так і окрему за кожним відправленом листа:

Визначення статистики через сервіс розсилки Snov.io

Для роботи з Gmail-аккаунтом відправника є безкоштовне розширення Email Tracker, в якому можна запускати email розсилки і стежити за їх результативністю.

Тарифні плани

Безкоштовний тариф містить 50 кредитів (токенов) і 100 отримувачів щомісяця, чого цілком вистачає для невеликої разової кампанії. А ось XXL-план відкриває безліміт розсилок і кількості отримувачів за $ 578 на місяць.

UniSender

Потужний ресурс для емейл-маркетингу з конструкторами форм, листів і розсилок. Тут також доступна перевірка адрес з наявної бази і інструменти для сегментації аудиторії. Контакти підтягуються з класичної таблиці або вводяться вручну.

Можливості конструктора

Перед створенням секвенції сервіс запропонує вам вибрати шаблон або «чистий аркуш». Результативна масова розсилка листів цілком може бути запущена на шаблоні, але тут їх не так багато і їх тематика дуже вузька, тому здається, що краще починати з нуля або з переписування готового шаблону під свої тригери, терміни відправок та цілі кампанії:

Конструктор сервісу розсилки UniSender

Сама ж програма для email розсилки організована в форматі діаграми зв’язків, де кожен елемент редагується окремо. Кількість вузлів в діаграмі обмежена сотнею, але практика показує, що цього цілком вистачає буквально для будь-яких фоллоу-апів:

Діаграма зв'язків в сервісі розсилки UniSender

У редакторі елементів можна встановлювати терміни і умови проходження кожного елемента, але їх важливо синхронізувати із загальною динамікою кампанії, яка наочно в конструкторі не відтворена. Правда, на відносно невеликих циклах це не сильно впадає в очі.

Статистика

Розгорнута статистика показує базовий перелік метрик, а також містить звіт про недоставлені листи і скарги на спам:

Визначення статистики в сервісі розсилки SendPulse UniSender

Тарифні плани

На тестовий місяць UniSender надає 100 контактів і 1500 листів. Робота з ЦА розміром 500 000 отримувачів коштує $ 1200 – $ 1400, а ось якщо цього мало — потрібно спілкуватися з представниками сервісу і розробляти кастомний тариф.

SendPulse

Популярний сервіс розсилок web push і тригерних повідомлень поштою, в Viber і деяких соціальних мережах. Досить широке охоплення аудиторії і додаткові інструменти для створення форм, веб-повідомлень і меседжів підкреслюють, що це рішення швидше для B2C. Однак, конструктор може стане в нагоді і в інших сегментах.

Можливості конструктора

Як і у випадку зі Snov.io, тут практичний Drag-and-drop секвенсор, що автоматизує емейл-розсилки з тригерними елементами. Перед створенням фоллоу-апу, не забудьте описати його умови в окремому вікні, інакше ви запустите кампанію з предналаштуваннями:

Конструктор сервісу розсилки SendPulse

Сам секвенсор пропонує стандартний перелік елементів як етапів проходження воронки: від додавання контакту до виконання кінцевої мети. Крім цього, в сценарій можна додавати SMS, повідомлення та розсилку в месенджерах прямо в самому конструкторі:

Секвенсор сервісу розсилки SendPulse

Статистика

Інструмент не пропонує розгорнутих варіантів статистики, але всі необхідні показники метрик тут є:

Визначення статистики в сервісі розсилки SendPulse

Більш повні дані про те, як проходить розсилка листів можна отримати на Google Analytics.

Тарифні плани

Вартість передплати на SendPulse повністю залежить від кількості ваших проспектів. У тестовому режимі ви можете розіслати 1500 листів на 500 унікальних адрес. Робота з аудиторією до 5 000 000 контактів буде коштувати від $3200 до $5500, залежно від інструментів, які ви використовуєте.

GetResponse

Це конструктор листів, кампаній та інших маркетингових процесів, який можна використовувати як CRM повного циклу. Рішення не заточене під якісь певні бізнес-сегменти і намагається бути максимально адаптивним. Фішка майданчику — можливість виробляти скоринг лідів на основі виконаних ними дій для оперативної сегментації аудиторії.

Можливості конструктора

Спираючись на оцінки ваших клієнтів, ви можете присвоювати їм теги і ділити на категорії. Ці особливості майданчика відображені і в самому конструкторі: перед початком створення секвенції ви можете вибрати один із сценаріїв-шаблонів розсилки. Чимось схоже на UniSender, але тут таких сценаріїв помітно більше:

Шаблони в сервісі розсилки GetResponse

Підібравши або створивши самостійно дизайн email-розсилок, ви можете скористатися конструктором для детальної сегментації аудиторії і автоматично розсилати листи з різниv контентом у різних тематичних групах:

Сегментація аудиторії в сервісі розсилки GetResponse

Статистика

Цікава опція статистики на GetResponse — порівняння показників ваших розсилок. Правда, тут в основному враховуються базові метрики, але досить наочно:

Визначення статистики через сервіс розсилки GetResponse

Тарифні плани

Протягом тестового місяця сервіс надає безкоштовний доступ до всіх інструментів для роботи з 1000 контактів. Для роботи з аудиторією до 100 000 осіб потрібно оплатити тариф PROFESSIONAL, який коштує $ 616.

Юля Заліховська

Керівник відділу продажів

Дізнайтеся про рекламу для вашого бізнесу!

Задайте Юлі питання про просування сайту в інтернеті.

Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтеся з політикою конфіденційності

Вибираємо сервіс для розсилок під себе

Врахуйте, що це далеко не повний огляд сервісів email-розсилок, адже тут зроблено акцент саме на конструктори автоматичний кампаній, адаптовані під аудиторію СНД.

Наскільки кожен з таких секвенсоров практичний для вирішення конкретних завдань — повністю залежить від їх специфіки.

Наприклад, з охопленням гігантської аудиторії і багатоканальними кампаніями непогано справляється SendPulse, відгуки на який часто схвальні. Але він не адаптований під глибоку персоналізацію, тому буде «кульгати» у вирішенні завдань з B2B або рекрутингу.

Якщо говорити саме про глибоку персоналізацію, лідогенерацію і верифікацію адрес, тут краще вибрати Snov.io. У цьому тул-паку немає конструкторів листів і яскравих візуальних шаблонів, але з його допомогою можна знайти пошту цільових лідів і запускати розсилки по внутрішнім, перевіреним базам контактів.

Ринок SaaS-рішень для email-маркетингу і продажів — динамічно розвивається середовище та цілком логічно, що деякі успішні сервіси будуть масштабуватися і універсалізувати свої інструменти. А якщо бути в курсі цих процесів, можна систематично підвищувати показники свого бізнесу і набивати руку email-кампаніями, які, мабуть, ще надовго залишаться одним з найширших каналів взаємодії з цільовою аудиторією.


Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди