15 невід’ємних навичок успішного digital маркетолога

Сучасні digital-маркетологи повинні мати в своєму арсеналі великий набір навичок. Це розуміння всіляких медіа-каналів і здатність ідентифікувати всі доступні можливості, і, безумовно, мати блискучі знання маркетолога. Більш того, для успіху своєї компанії, вони повинні володіти ідеальним балансом критичного і творчого мислення.

У пошуках ідеального маркетолога був складений універсальний перелік навичок, яким повинен володіти такий фахівець. Було опитано 15 членів Ради молодих підприємців (YEC). Їх кращі відповіді про те, що вони шукають під час прийомі на роботу діджитал-маркетологів, наводимо для вас нижче в статті:

1. Уміння розбиратися в платній рекламі соціальних мереж.

Новий пласт кадрів діджитал-маркетингу задає свої правила. Фахівець компанії, яка проводить регулярні рекламні кампанії в соцмережах, просто зобов’язаний добре розбиратися в оплачуваних засобах масової реклами, особливо через Facebook або аналогічну соціальну платформу. Він повинен бути в змозі зрозуміти аналітику, придумати і створити “бота”, постійно моніторити призначену для користувача аудиторію, експериментувати і перевіряти творчі ідеї компанії її зображення. І при цьому робити це він повинен абсолютно безпечно для соціального ландшафту ЗМІ і власної компанії.

Сьогодні соціальний простір дає багато можливостей для ефективної реклами бренду. І крім загальновідомої платної реклами, існує безліч методів бюджетної економії в рамках рекламного простору соціальних медіа. Компанія, яка підбирає для себе такого фахівця, повинна переконатися, що її діджитал-маркетолог знає всі входи і виходи цього популярного і простого в реалізації маркетингового простору.
Studio shot of young woman working in office covered with adhesive notes

Studio shot of young woman working in office covered with adhesive notes

Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди

2. Навички продажів

Компанії, які наймають багато років в свій штат маркетологів, прийшли до висновку, що люди, які мають досвід продажів, стають набагато кращими маркетологами, ніж ті, які цього досвіду не мали. Вони знають, як взаємодіяти з людьми і перетворити їх в можливості продажу. Не дивлячись на те, що digital-маркетологи не можуть самі здійснювати операції, вони обов’язково повинні знати, як відбуваються продажі. Якщо вони будуть знати тільки теорію про продажі, то будуть витрачати свої цінні маркетингові долари без створення кваліфікованих можливостей для вашої команди продажів.

3. Експертиза специфічних маркетингових каналів

Існує велика кількість маркетологів, які розхвалюють гідності всіх мислимих каналів збуту: електронна пошта, SEO, SMM, соціальні та й т.і. І багато хто з них може працювати на вас одночасно, але ключем до успішної маркетингової стратегії буде завжди тільки кілька каналів, які потрібно використовувати дійсно добре. Часто це означає розуміння динаміки цього маркетингового каналу і необхідність використання цієї динаміки для конкретної компанії. Наприклад, в наданні допомоги місцевим підприємствам, Pinterest менш цікавий. І можливо в цьому випадку варто зосередитися на хитромудрих тактики місцевого SEO, щоб отримати клієнта № 1 на Google Maps, і Yelp.

4. Здатність об’єктивно думати

Маркетологи, як правило, є одними з найпалкіших працівників в офісі. Проте ця пристрасть може часто затуманювати судження і оцінку маркетингових теорій та ініціатив. Маркетолог, який здатний відокремити себе від своєї роботи, буде завжди об’єктивний і зможе зосередитися на тому, що насправді працює – а не тільки на тому, що він сподівався буде працювати.

5. Здатність виконувати і аналізувати «краплинні» маркетингові кампанії

Останнім часом “просунуті” маркетологи використовують термін “крапельний” маркетинг (drip marketing). Звичайно, це гарна назва і мова йде в першу чергу про автоматизацію маркетингу. Але це не просто автоматизація, в ній є свої особливості. Такий маркетинг є однією з ключових навичок рушійного покоління. Це індивідуальний процес взаємодії вашої компанії з потенційним покупцем, характер ваших активностей при цьому залежить від того, на якій стадії вашої воронки знаходиться ваш лід.

Іноді цей процес називають Lead Nurturing

«Крапельна» маркетингова кампанія – це не збір адрес електронної пошти для всієї розсилки, – це велика збірна кампанія. Йдеться про персоналізовану, добре продуману письмову комунікацію, яка варіюється в залежності від дій, які виконуються за допомогою семи глибоко продуманих в кампанії листів. Тут може бути дуже багато варіацій, які потребують аналітичного і стратегічного мислення. Коли мистецтво спілкування набуває форми фундаментальної науки збільшення конверсії, тоді з’являється винятковий маркетинг.

 QujStM1bUIM

6. Поєднання творчості і аналітичних здібностей

Цифровий маркетинг в рівній мірі вимагає як творчого так і аналітичного мислення, тому вам необхідно знайти кандидата, здатного на обидва типи мислення. Багато нових кандидатів хочуть зосередиться тільки на одній стороні. Але для маркетолога нового покоління дуже важливо поєднувати якості “мистецтва і науки” для кожного діджитал-проекту. Діджитал-маркетинг дозволяє нам бути дуже вимірними навіть в творчих кампаніях. За допомогою аналітики ми можемо прогнозувати і обчислювати майбутні піар-стратегії.

7. Гарна копія і візуальні розповідальчі здібності

Цифрові носії, на відміну від будь-яких інших попередніх, є візуальною копією керованого ними середовища. Наше соціальне серце радіє кожен раз, коли на нього двічі клікнули. Роблячи копії і репости, що візуалізують ці ефекти, вони кожного разу зачіпають наші емоційні струни. Розуміння цих істин і здатність маніпулювати цими двома елементами має вирішальне значення в сучасному ландшафті діджитал маркетингу.

8. Приємна особистість

Побудування відносин в такому величезному просторі як digital маркетинг, для будь-кого потребує довгого шляху. Контактуючи з величезною кількістю людей: блогерами, журналістами і просто впливовими людьми, ваш діджитал-маркетолог повинен бути завжди готовий до того, що хтось обов’язково захоче виділиться і привернути до себе увагу. А ситуація, коли ви затиснуті між двома різними думками як між молотом і кувалдою – звичайні будні маркетолога. Те саме стосується і підтримки відносин всередині колективу. Наявність приємної особистості у вашій компанії відіграє значну роль, але про це часто забувають роботодавці.

9. Знання WordPress

В цейчас, WordPress працює з такою великою кількістю платформ, що є життєво важливим технічним інструментом. Якщо ви хочете створити і управляти блогом або навіть веб-сайтом – WordPress відмінна платформа для цифрових маркетологів. Він також допомагає постійно оновлювати себе за допопомгою нових плагинів і нової функціональності, тому що WordPress завжди пропонує щось нове і корисне, що прискорює виробництво контенту.

10. Здорова самореклама

Якщо ви кажете на співбесіді, що у вас є чітке розуміння соціальних медіа та мобілізації брендів, вам повинно бути дуже легко зробити те ж саме з вашими власними аккаунтом. Будь-який діджитал маркетолог на співбесіді надаючи свою сторінку в соціальних мережах, надає тим самим, свій власний проект на розгляд. І кожен, хто приймає на роботу фахівця може зробити свій остаточний вибір, розглядаючи фахівця в тому числі і з цього боку. Таким чином, коли ви шукаєте такого фахівця за ім’ям в соціальній мережах, його сторінка обов’язково повинна щось вам розповісти. І бажано вона повинна бути на тих платформах, які ви хочете використовувати для ваших клієнтів. Навички спілкування і презентації себе повинні бути у маркетолога в більшості соціальних платформ.

10. Розуміння стислості

Не має значення, наскільки гаринй у вас продукт, якщо ви не можете повідомити про його цінності потенційним клієнтам в реченні на 140 символів. Діджитал фахівці з маркетингу повинні бути ефективними з мінімальними повідомленнями.

11. Вміння аналізувати показники, що піддаються кількісній оцінці

Зараз життєво важливим є вміння оцінити кількісну цінність інвестицій в маркетингу та рекламі. Боротьба за першість на ринку більше не виграє з допомогою процентних пунктів. Необхідно кожен раз робити правильний вибір, просуваючи свій продукт трохи вперед у кожному зручному випадку. Маркетингові діджитал-консультанти повинні володіти компетенцією і загальними знаннями, необхідними для забезпечення дієвих показників, і довести свою цінність з реальними даними. Пройшли ті дні, коли можна було гадати про ефективність кампанії на підставі простих чисел продажів. Відстеження сторінки, в поєднанні з аналітикою і метриками програмного забезпечення – ось інструменти для маркетологів. І кожна прогресивна компанія очікує від членів своєї команди, що вони вміють використовувати ці інструменти для забезпечення точності і ефективності виконаної маркетингової кампанії.

13. Навички аудіювання

Одним з аспектів успішного digital маркетолога є здатність просувати послуги за допомогою слів, зображень, відео та соціальних медіа. Цифровий маркетинг також надає можливість для своїх фахівців слухати по-новому різні групи людей, від клієнтів до споживачів. За допомогою соціальних медіа та аналітичних інструментів, ми можемо слухати думки наших споживачів щодо продукту. А також ставити питання щодо наданих власних послуг. Наймаючи діджитал-маркетолога, ви можете самі побачити чи намагалися вони слухати своїх споживачів і клієнтів або ж приймали рішення ґрунтуючись на своїх власних спостереженнях чи висновках.
shutterstock_109664030

14. Спритність

Щонайменше раз на місяць будь-яка платформа стає більш актуальною або основною, що корегує алгоритм ваших продажів. Якщо ви / вони працюють за методологією, розробленої без гнучкості, і / або на цьому місці знаходитися не та людина, яка в змозі адекватно реагувати на подібні зміни – ви і ваш бізнес будете відставати від кривої і швидко втрачати грунт під ногами.

15. Базові навички проєктування

Вміти формулювати рекламні меседжі належним чином є надзвичайно важливим. Проте, цифровий маркетинг включає в себе більше, ніж просто слова. Велика частина digital маркетингу – це зовнішній вигляд. Той, хто називає себе digital маркетологом повинен мати, щонайменш, деякі базові знання HTML, CSS або Photoshop.