10 ознак того, що діджитал-маркетинг у вас в крові

Вибір кар’єри – один з, якщо не найважливіших кроків у житті. Хтось бачить своє покликання з малих років, інші ж рік за роком шукають кар’єрні перспективи, перш ніж знайдуть відповідну.

Як же зрозуміти, що ти призначений саме для цієї роботи?

Публікуємо переклад статті нашого інфопартнера, ко-фаундера seoplus+ Брока Мюррея, яка опублікована у SearchEngineJournal.

Ви знаєте, що комунікація вирішує все

Працювати в цифровому маркетингу – означає кожну секунду свого життя займатися синтезом, організацією і поглинанням інформації. Уміння дібрати правильні слова для важливого листа, грамотно представити цілі кампанії, вміння постійно перебувати в курсі новин галузі: щодня ви будете балансувати на чашах терезів, де з одного боку – поглинання, а з іншого – генерування контенту.

Статистика свідчить, що в середньому офісний працівник щодня отримує 121 лист на електронну пошту, а активний користувач мережі бачить щодня близько півмільйона слів (це більше, ніж розмір всієї трилогії “Володар кілець”, на хвилиночку). Половину часу в онлайні ми поглинаємо контент з новинних медіа, соцмереж або електронної пошти. І ці цифри – тільки “середня температура по палаті”, а для діджитал-маркетологів можна очікувати ще більших значень за цими показниками.

Вміння лаконічно і чітко висловити свої думки цінується понад усе. Гарну службу також послужить зворотня навичка: виловлювати суть з інформації, складеної неточно або витіювато.

У мережі існує чимало курсів з поліпшення письменницьких навичок і швидкочитання, але зрештою все зводиться до практики й правильних прикладів для наслідування. Бажаєте навчитися писати – пишіть, і пишіть багато. Читайте статті, книги, твіти від тих людей, які вас надихають.

Усередині вас іскра самовираження, яка чекає свого часу

Цифровий маркетинг дає широкий простір для творчості. Мало що зрівняється з відчуттям підйому “від нуля до ста” в результаті багатогодинної виснажливої ​​роботи, або навпаки – раптовий спалах натхнення, який осяяв о 4 ранку.

Невгамовним бажання ділитися плодами своєї творчості зі світом і тремтіння від усвідомлення користі, яку ці плоди принесли клієнтам – постійні супутники цифрового маркетолога.

Творчий потенціал часто буває вродженим, але без сумніву, його можна розвинути, маючи певну завзятість. За результатами опитування, проведеного серед CEO багатьох компаній, творчий потенціал виявився на першому місці серед найбажаніших навичок під час прийому на роботу.

Уявіть, що здатність до творчості – це м’яз, і його можна натренувати, так само як і всі інші. “Прокачуючи” його, займаючись креативом у вільний час, можна пожинати плоди в професійній сфері. Гра на музичному інструменті, регулярне відвідування театру або перегляд стендап-шоу від улюблених коміків – вибір за вами. Головне – оточити себе творчим середовищем, яке буде вирощувати креативні навички.

hard-worker

Ви можете змінювати голос

В один момент ви міркуєте над змістом ділового банера для логістичної фірми, а вже за хвилину відправляєте помітний твіт в акаунт бренду, який пропагандує здоровий спосіб життя.

Ви поглинені дослідженням для кейса з інфобезпеки для фінансової установи, а слідом пишете грайливий лист для поштової розсилки від імені дитячого притулку. Діджитал-маркетинг – для вас, якщо ви вмієте швидко і впевнено змінювати свій тон розповіді.

Скористайтеся девізом “Fake it ’til you make it”, а також оточіть себе інформацією різного емоційного забарвлення: підпишіться на розсилку промислових корпорацій, читайте нішеві сайти, створюйте у Твіттері переліки лідерів думок з різних галузей. Згодом ваш словниковий запас в специфічних тематиках значно розшириться, а також з’явиться розуміння того, які формулювання коли доречно використовувати.

Ви нестримно жадаєте нових знань

Цей пункт – обов’язковий наслідок від попереднього.

Ви завжди повинні бути в курсі останніх новин як про маркетинг, так і про індустрію клієнтів. Це не механічний процес: у вас має бути постійного бажання шукати, читати й поглинати новини, дослідження і кейси з діджитал-маркетингу.

Підпишіться на лідерів думок і експертів цифрового маркетингу, вивчіть кращі практики та кращі ресурси. Підтвердить свій творчий потенціал і навички комунікації невпинною самоосвітою, вивченням SEO, веб-дизайну і безліч інших суміжних галузей діджитал-маркетингу.

У мережі нескінченна кількість ресурсів, які допоможуть вам в цьому – величезний перелік онлайн-курсів і сертифікацій, в тому числі від Google. Слідкуйте за семінарами та інтенсивами в вашому місті, відвідуйте їх. Дивіться в записі ті з них, на які не змогли потрапити. Межа полягає тільки в бажанні інвестувати у своє майбутнє.

Ви процвітаєте в постійно мінливому оточенні

На цьому тижні єдина ваша робота – збір ключових слів для нового ecommerce-клієнта. Наступного тижня ви з головою занурюєтеся в тонкощі налаштування таргетованої реклами Facebook для платформи фондової торгівлі.

Ви чергою вистрілюєте контентом на всіх соціальних майданчиках, заміщаючи колегу у відпустці, а трохи пізніше обговорюєте квартальний звіт аналітики з клієнтом.

Я схрещую пальці, щоб подібне з вами ніколи не сталося. Однак до подібних ситуацій потрібно бути готовим морально до яких завгодно змін. Сьогодні все йде гладко, а завтра Гугл оновлює алгоритми, і все летить шкереберть.

Згідно з проведеним опитуванням Adobe, маркетинг за останні два роки змінився сильніше, ніж за попередні 50. Попри це, ви повинні брати до уваги традиційні методи й прийоми маркетингу.

Постійно мінливий світ діджитал-маркетингу не лякає професіонала, а лише надихає.

Ви командний гравець з високою самоорганізацією

Ще одна важлива якість квітучого цифрового маркетолога – здатність досягати успіху в самостійній роботі. Ви вмієте мотивувати та організувати себе, бути націленим на продуктивність, навіть коли вас немає кому проконтролювати й направити.

Для того, щоб зробити роботу продуктивнішою, існує безліч сервісів: Google Calendar, Trello, Evernote. Вибирайте те, що зручно і блище по духу саме вам.

Ці ж сервіси стануть в пригоді вам і в командній роботі. Важливо вміти правильно ставити і приймати завдання і делегувати їх. Ви, ваші колеги і клієнти працюєте на спільну мету, і для її досягнення успішно налагоджена співпраця – найголовніший пріоритет.

Ви вмієте залишатися в тіні, але і не боїтеся публічності

Маркетологи виконують левову частку роботи від імені своїх клієнтів. Кращі плоди вашої праці будуть опубліковані за підписом іншої людини або бренду. Ви досягнете успіху в цифровому маркетингу, якщо робота в тіні не зачіпає ваше его.

Водночас чим далі ви процвітаєте, тим частіше вам доведеться виконувати публічні ролі – наприклад, проведення доповіді на конференції або вебінарі. До таких ролей також потрібно бути готовим і підкованим.

Пройдіть кілька онлайн-курсів або прочитайте потрібні книги, щоб дізнатися, як тримати себе на публіці.

Вас не відлякують великі обсяги даних

Цифровий маркетинг – місце, де об’єднані мистецтво і наука. Ви впевнені, що правильно виміряні та проаналізовані дані незмінно приведуть до успіху. Вам не страшні таблиці з величезним набором даних. Навпаки, ви з радістю чекаєте їх, оскільки вони допоможуть вам побачити загальну картину і позначити зони росту.


Большие объемы данных не пугают диджитал-маркетолога

Ви не поступаєтесь після низки невдач

На кар’єрному шляху вас чекає безліч труднощів і невдач. Кампанії будуть падати з рук, клієнти – стояти на своєму, творчі пориви – згасати. Завжди буде занадто мало часу і грошей, занадто багато конкуренції й невизначеності.

Всі ці труднощі не змушують вас опускати руки й закриватися в кокон невпевненості та жалю до самого себе. Проактивність – ключ до того, щоб не поступатися і запобігати помилкам перш ніж вони почнуть з’являтися.

Зрештою, ви любите свою справу

Ви вже вибрали шлях діджитал-маркетолога, і він вам подобається. Це найголовніша ознака того, що ви все робите правильно. Ви вже пройшли шлях від первинного знайомства з галуззю і до випуску маркетингової кампанії, і більше не можете уявити себе в будь-якій іншій галузі.

Вибір кар’єрного шляху пов’язаний з прийняттям безлічі складних рішень, тому не слід ігнорувати будь-яку з ознак того, що цей шлях вам підходить.

Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди